GuidZP400 |
cb7a4cf0-89bf-48c1-b1cf-bdecd398aea6
|
Biuletyn |
569819-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Regon |
128700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.uni.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
uni.lodz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
uni.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
oferty w formie pisemnej należy złożyć osobiście w siedzibie zamawiającego lub przesłać na adres zamawiającego za pomocą operatora pocztowego lub kuriera
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Łódzki, Dział Zakupów, 90-136 Łódź, ul. Narutowicza 68, p. nr 8
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
|
Numer referencyjny |
24/ZP/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie trwania umowy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego, zgodnie z cząstkowymi zamówieniami jednostek. Zamawiający wymaga oferowania oryginalnych, fabrycznie nowych produktów przeznaczonych dla wskazanych urządzeń lub produktów równoważnych. Jako materiał równoważny zamawiający rozumie produkt fabrycznie nowy, kompatybilny ze sprzętem, do którego jest przeznaczony; parametry oferowanych materiałów (pojemność, wydajność, jakość druku) powinny być takie same albo lepsze, jak w przypadku materiału pochodzącego od producenta urządzenia, do którego są przeznaczone, w szczególności – w związku z koniecznością drukowania na wielu rodzajach urządzeń laserowych i atramentowych dyplomów itp. wydruków wymagających wiernego odwzorowania kolorów i wysokiej rozdzielczości - zapewniać bardzo dobrą jakość wydruku na każdym rodzaju używanego papieru o gramaturze zgodnej z funkcją urządzenia drukującego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. ustawy PZP, tj: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następującego dokumentu: a) Odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1. Ustawy PZP.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zamawiający żąda poniżej wymienionych dokumentów jedynie w przypadku zaoferowania materiałów równoważnych:
a) zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli Zamawiający odwołują się do systemów zapewnienia jakości opartych na odpowiednich normach europejskich – certyfikat potwierdzający, że producent oferowanych produktów równoważnych posiada system zarządzania jakością zgodny z normą ISO 9001 w zakresie projektowania, testowania, produkcji i dystrybucji komputerowych i biurowych materiałów eksploatacyjnych.
Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa wyżej, złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego bądź inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości.
b) raporty z testów wydajności wg normy:
- ISO 19752 dla tonerów do urządzeń monochromatycznych wprowadzonych na rynek od lipca 2004 r.
- ISO 19798 dla tonerów do urządzeń kolorowych wprowadzonych na rynek od stycznia 2007 r.,
- ISO 24711, 24712 dla wkładów atramentowych do urządzeń atramentowych wprowadzonych na rynek od stycznia 2007 r.
informujące o wydajności produktów przetestowanych zgodnie z ww. normami,
oraz
- Karty Charakterystyki Bezpieczeństwa materiałów eksploatacyjnych przygotowanych zgodnie z wymogami Rozporządzenia (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH), utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów, zmieniające dyrektywę 1999/45/WE oraz uchylające rozporządzenie Rady (EWG) nr 793/93 i rozporządzenie Komisji (WE) nr 1488/94, jak również dyrektywę Rady 76/769/EWG i dyrektywy Komisji 91/155/EWG, 93/67/EWG, 93/105/WE i 2000/21/WE (Dz. U. UE L 2006 Nr 396 s. 1 ze zm.) lub im równoważnymi.
c) dla materiałów równoważnych nie wymienionych w pkt b) - certyfikat producenta materiału równoważnego lub inny równoważny dokument (karty katalogowe, opisy techniczne, foldery) potwierdzający zgodność techniczną i jakościową oferowanych materiałów równoważnych z wymogami sprzętu, do którego mają być zastosowane, lub też oświadczenie producenta materiału równoważnego, iż jego produkty mają wydajność nie mniejszą i jakość nie gorsza, niż produkty oryginalne.
Uwaga: Wykonawca zobowiązany jest oznaczyć załączone do oferty zaświadczenia, raporty, certyfikaty lub oświadczenia, czy też karty katalogowe, karty produktów albo informacje techniczne, numerem pozycji arkusza cenowego, której dotyczą; ponadto Wykonawca zobowiązany jest wskazać, np. oznaczyć kolorowym markerem w treści danego dokumentu, wszystkie istotne parametry oferowanego produktu, dowodzące jego równoważności w stosunku do produktów wymaganych przez Zamawiającego i wskazanych w kolumnie nr 3 Arkusza cenowego (Załącznik 2a i 2b).
d) oświadczenie producenta materiału równoważnego, że proces produkcji i stosowanie wyprodukowanych przez niego materiałów eksploatacyjnych nie narusza praw patentowych producentów oryginalnych tonerów, tuszy i kaset.
2. Oświadczenie, że produkty będące przedmiotem dostawy posiadają oznakowanie zgodności, zgodne z nowelizacją ustawy o systemie zgodności z dnia 15.12.2006r. (Dz.U. z 2017r. poz. 1226 ze zmianami), za¬warte w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium dla części 1. wynosi: 8000,00 PLN. Wadium dla części 2. wynosi: 2000,00 PLN.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku:
1) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia.
2) Wycofania z sieci dystrybucji produktu, który Wykonawca zaoferował w postępowaniu i niemożliwości dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić towar będący technicznym następcą produktu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy produkt będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych produktu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkt inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożliwość dostarczenia oferowanego produktu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnieniu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu ze strony Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę produktu.
3) Zmian ilościowych w zakresie poszczególnych pozycji arkusza cenowego (Załącznik nr 2a i 2b) przy zachowaniu ogólnej wartości umowy oraz cen jednostkowych (tzn. Zamawiający będzie uprawniony do zamawiania niektórych asortymentów w ilościach większych lub mniejszych aniżeli ilości podane w Załączniku nr 2a i 2b).
4) Spełnienia łącznie następujących warunków:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmian nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5) Gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
6) Gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców.
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 1 – materiały eksploatacyjne do drukarek atramentowych i laserowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125110-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę tonerów i pojemników atramentowych oraz głowic drukujących do drukarek laserowych i atramentowych czarno-białych i kolorowych oraz niektórych akcesoriów, jak bębny, zespoły utrwalające czy pojemniki na zużyty toner.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet 2 – materiały eksploatacyjne do drukarek igłowych, faksów, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30125120-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę materiałów eksploatacyjnych do drukarek igłowych, faksów, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych, a także akcesoriów takich jak bębny czy pojemniki na zużyty toner.
|
| |