„Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno- biurowych”

Publication date 2018-06-07
End date 2018-06-15 00:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Notatniki,
  • Wyroby biurowe,
  • Tablice,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569593-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301954006, 228150006, 301921215, 301970006, 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w załącznikach nr 2.1 - 2.5. do SIWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno- biurowymi.
Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego i jednostek będących na zaopatrzeniu. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących,że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 22.12.2018 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018 r.
Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 2.5. do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego i jednostek będących na zaopatrzeniu. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących,że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 15.12.2018 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018 r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 48242edb-53f8-42e4-a678-faa703798d0f
Biuletyn 569593-N-2018
Zamawiajacy nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 30206765400000
Zamawiajacy adres ulica Bukowska
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60-811
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 261 57 48 02
Zamawiajacy fax 261 57 72 04
Zamawiajacy email 14wog.zp@ron.mil.pl
Adres strony url 14wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia 14wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja 14wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamkniętą kopertę (paczkę) zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: 14 WOG, ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, budynek nr 2, pokój. 17A parter – kancelaria WOG-u czynna w godz. 7:30 -15:30
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno- biurowych”
Numer referencyjny 10/z/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 5
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w załącznikach nr 2.1 - 2.5. do SIWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno- biurowymi. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego i jednostek będących na zaopatrzeniu. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących,że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 22.12.2018 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018 r. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 2.5. do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego i jednostek będących na zaopatrzeniu. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących,że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 15.12.2018 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018 r.
Cpv glowny przedmiot 30195400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-16T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Przewidywane opcje zamówienia: Opcja dla zadania nr 1 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 3 646,85 zł; Opcja dla zadania nr 2 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 46 821,12 zł; Opcja dla zadania nr 3 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 52 320,91 zł; Opcja dla zadania nr 4 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 66 495,19 zł; Opcja dla zadania nr 5 – wartość zwiększenia zamówienia o wartość netto 18 797,73 zł; Realizacja zamówienia (dostawa sprzętu wraz z fakturą) w ramach prawa opcji musi być zrealizowana: - w zadaniu 1 do 4 – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 22.12.2018 r. - w zadaniu 5 – od dnia zawarcia umowy maksymalnie do dnia 15.12.2018 r.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Kompletna oferta musi zawierać: 1) wypełniony formularz oferty - sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełnione formularze cenowe (odpowiednio: załącznik nr 2.1 – 2.5 do SIWZ) 3) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załączniki nr 3 do SIWZ). 6) Do zadania 2: Dotyczy Wykonawców, którzy na pytanie Zamawiającego w formularzu oferty załącznik nr 1 do SIWZ, w zadaniu nr 2, odnoszącym się do kryterium „jakość” odpowiedzieli TAK: Certyfikat ISO 9706 lub ISO 16245 do asortymentu z pozycji 56,57,58 formularza cenowego nr 2.2. do zadania 2; Do zadania 5: Dotyczy Wykonawców, którzy na pytania Zamawiającego w formularzu oferty załącznik nr 1 do SIWZ, w zadaniu nr 5, odnoszącym się do kryterium „jakość” i kryterium „środowisko” odpowiedzieli TAK: - Certyfikat ISO 9001 przyznany producentowi oferowanego asortymentu z pozycji 1 formularza cenowego nr 2.5. do zadania nr 5; - Certyfikat ISO 14001:2004 przyznany producentowi oferowanego asortymentu z pozycji 1 formularza cenowego nr 2.5. do zadania nr 5; - Certyfikat FSC lub PEFC przyznany producentowi oferowanego asortymentu pozycji 1 formularza cenowego nr 2.5. do zadania nr 5.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z wzorami umów - odpowiednio załacznik nr 5 i 6 do SIWZ
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej.
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa dostawa tablic, ramek oraz antyram
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30195400-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia dla zadania nr 1: - całość zamówienia realizowana do dnia 16.11.2018 r. - zamówienia cząstkowe realizowane od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do: maksymalnie 10 dni kalendarzowych.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w załączniku nr 2.1 do SIWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno- biurowymi. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 2.1 do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego i jednostek będącychna zaopatrzeniu. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących,że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 22.12.2018 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa dostawa różnych materiałów papierniczych, segregatorów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22815000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia dla zadania nr 2: - całość zamówienia realizowana do dnia 16.11.2018 r. - zamówienia cząstkowe realizowane od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do: maksymalnie 10 dni kalendarzowych.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w załączniku nr 2.2 do SIWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno- biurowymi. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 2.2 do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego i jednostek będącychna zaopatrzeniu. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących,że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 22.12.2018 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa dostawa materiałów piśmienniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30192121-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-16T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia dla zadania nr 3: - całość zamówienia realizowana do dnia 16.11.2018 r. - zamówienia cząstkowe realizowane od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do: maksymalnie 10 dni kalendarzowych.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w załączniku nr 2.3 do SIWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno- biurowymi. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 2.3 do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego i jednostek będącychna zaopatrzeniu. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących,że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 22.12.2018 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa dostawa pozostałego wyposażenia biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-16T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia dla zadania nr 4: - całość zamówienia realizowana do dnia 16.11.2018 r. - zamówienia cząstkowe realizowane od dnia złożenia zamówienia przez Zamawiającego do: maksymalnie 10 dni kalendarzowych.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w załączniku nr 2.4 do SIWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno- biurowymi. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 2.4 do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego i jednostek będącychna zaopatrzeniu. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących,że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 22.12.2018 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018 r.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa dostawa papieru do urządzeń drukujących
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Wymagany termin realizacji zamówienia dla zadania nr 5: w terminie do: maksymalnie 14 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia są materiały i sprzęt wymieniony w załączniku 2.5. do SIWZ, zwanych artykułami i urządzeniami administracyjno- biurowymi. Zamawiającemu przysługuje prawo zwiększenia zamówienia na zakup dodatkowych ilości artykułów wymienionych w załączniku nr 2.5. do SIWZ za określone w nim ceny jednostkowe, w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego i jednostek będących na zaopatrzeniu. Stosownie do przepisów o finansach publicznych, przewidujących, że jednostki sektora finansów publicznych mogą zaciągać zobowiązania do sfinansowania w danym roku do wysokości wynikającej z planu finansowego (wydatków), dodatkowe zamówienie może być zrealizowane do 15.12.2018 r. pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego na ten cel środków finansowych w zatwierdzonym planie finansowym na rok 2018 r.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)