Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych

Publication date 2018-06-07
End date 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Nadbużański Oddział Straży Granicznej
Miejscowość Chełm
Województwo lubelskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569119-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych.
2. W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych wskazanych w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy produktów:
1) fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, niepoddanych procesowi ponownego napełniania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nieuszkodzonych w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadających wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem;
2) których wszystkie elementy nie wchodziły pierwotnie w całości, ani w części w skład innych materiałów, pochodzących z bieżącej produkcji, wytworzonych seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001potwierdzającym ,że proces produkcji przebiega z normami jakościowymi oraz z ISO 14001 pozwalające zweryfikować przestrzeganie przepisów związanych z ochroną środowiska.
3. W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowany produkt równoważny wymaganych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia w celu wykonania testów przez pracowników Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania po sztuce materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a331e5a1-ce93-405d-9a35-2869cc324d88
Biuletyn 569119-N-2018
Zamawiajacy nazwa Nadbużański Oddział Straży Granicznej
Regon 11012056100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Trubakowska
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Chełm
Zamawiajacy kod pocztowy 22100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 825 685 900
Zamawiajacy fax 825 685 716
Zamawiajacy email zamowienia.nadbuzanski@strazgraniczna.pl
Adres strony url www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu 12/1-2015/BK-FAMI-"Infrastruktura i procesy azylowe", 11/1-2015/BK-FAMI-"Organizowanie powrotów przymusowych cudzoziemców"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Jawna Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2
Nazwa nadana zamowieniu Materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
Numer referencyjny 22/18
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych. 2. W odniesieniu do materiałów eksploatacyjnych wskazanych w formularzu ofertowym, Wykonawca zobowiązuje się do dostawy produktów: 1) fabrycznie nowych, nieregenerowanych, nieużywanych, niepoddanych procesowi ponownego napełniania, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów, nieuszkodzonych w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadających wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem/tuszem; 2) których wszystkie elementy nie wchodziły pierwotnie w całości, ani w części w skład innych materiałów, pochodzących z bieżącej produkcji, wytworzonych seryjnie w cyklu produkcyjnym, zgodnym z normą ISO 9001potwierdzającym ,że proces produkcji przebiega z normami jakościowymi oraz z ISO 14001 pozwalające zweryfikować przestrzeganie przepisów związanych z ochroną środowiska. 3. W przypadku wątpliwości dotyczących spełnienia przez oferowany produkt równoważny wymaganych parametrów, Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia w celu wykonania testów przez pracowników Zamawiającego. Wykonawca będzie zobowiązany na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego przekazania po sztuce materiałów eksploatacyjnych wskazanych przez Zamawiającego, w stosunku do których podjął wątpliwości w zakresie oceny przedmiotu oferty.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy pod warunkiem wystąpienia okoliczności określonych w umowie tj.: a)zmiany stawki VAT obowiązującej na oferowane produkty, pod warunkiem zmiany stawek obowiązujących na terenie Polski potwierdzonych odpowiednią ustawą lub rozporządzeniem. Wartość należnego wynagrodzenia zostanie skorygowana poprzez dodanie do wartości netto wartości należnego podatku VAT b)zmiany producenta dostarczanego towaru za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem, że oferowany towar będzie takiej samej lub lepszej jakości oraz w tej samej cenie.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:  administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm  Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn.: materiały eksploatacyjne do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;  odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;  Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 6 lat od zatwierdzenia przez Organ Delegowany raportu końcowego z realizacji Projektu FAMI;  obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;  w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;  posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;  nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Criterion

Kryteria Aspekt ochrony środowiska
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 15,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)