GuidZP400 |
74768caa-1863-4817-b5c2-caf8fa35b16f
|
Biuletyn |
569562-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach
|
Regon |
000308614
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Węgierska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gorlice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48183553317
|
Zamawiajacy fax |
+48183553307
|
Zamawiajacy email |
bzp@szpital.gorlice.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.gorlice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital.gorlice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.gorlice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
a) zgodnie z art. 10c ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z art. 18 ustawy z dnia 22 czerwca 2016r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U z 2015r. poz. 1020) składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca lub kuriera.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny im. Henryka Klimontowicza w Gorlicach, ul. Węgierska 21, 38-300 Gorlice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Materiały medyczne do podaży żywienia dojelitowego
|
Numer referencyjny |
31_2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przyrządy do podaży żywienia dojelitowego 12 pozycji asortymentowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje bezpłatne użyczenie przez Wykonawcę pomp do podaży żywienia dojelitowego.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Deklaracja zgodności /dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do
obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.11 ustawy o wyrobach
medycznych/ lub wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru
wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i
Produktów Biobójczych
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty potwierdzające że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom
określonym przez zamawiającego , spełnianie wymaganych parametrów technicznych – karty
techniczne wyrobu, foldery, katalogi, zdjęcia, próbki.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku: 6. Zamawiający, w wyjątkowych
przypadkach niemożliwych do przewidzenia, zastrzega sobie prawo do ograniczenia zamówienia w
zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy, nawet w części. 7. Zamawiający
dopuszcza możliwość zmiany ilościowej asortymentu stanowiącego przedmiot zamówienia pod
warunkiem, że nie powoduje to zwiększenia ceny zamówienia brutto. 8. Zamawiający dopuszcza
zmniejszenie ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia w przypadku obniżenia cen przez producenta.
9. Zamawiający dopuszcza zmiany przedmiotu umowy na inny o takich samych lub lepszych
parametrach, w przypadku zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania
ofert, pod warunkiem, że cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu, w następujących przypadkach: a.
zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert, b. w razie wycofania
z produkcji przedmiotu umowy z uwagi na postęp technologiczny. 10. W związku ze zmianami, o
których mowa w pkt. 9 strony, strony wyrażają zgodę na zmianę nazwy przedmiotu umowy oraz
numeru katalogowego. 11. W przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy,
zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena brutto, cena netto pozostanie niezmienna. Zmiana następuje
z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.Powyższa zmiana nie wymaga
sporządzenia aneksu do umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości brutto umowy
i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|