Dostawa licencji i wymiana urządzeń Fortinet.

Publication date 2018-06-07
End date 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Infrastruktura sieciowa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569422-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 324240001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa (przedłużenia) licencji na okres 3 lat i wymiana urządzeń Fortinet (w programie Fortinet Trade-Up z możliwością transferu licencji) wraz z przeniesieniem konfiguracji i ich wdrożeniem, wchodzących w skład infrastruktury IT TRISTAR w GZDiZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9b6a8ee5-6111-4144-80e1-0ecbf2c21abb
Biuletyn 569422-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
Regon 19003008390919
Zamawiajacy adres ulica Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-254
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 412 041
Zamawiajacy fax 583 416 758
Zamawiajacy email info@zdiz.gda.pl
Adres strony url www.gzdiz.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gzdiz.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gzdiz.gda.pl
Oferty wnioski dostepne ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. B pok. nr 25
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji i wymiana urządzeń Fortinet.
Numer referencyjny 29/B/ZI/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa (przedłużenia) licencji na okres 3 lat i wymiana urządzeń Fortinet (w programie Fortinet Trade-Up z możliwością transferu licencji) wraz z przeniesieniem konfiguracji i ich wdrożeniem, wchodzących w skład infrastruktury IT TRISTAR w GZDiZ.
Cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują wykwalifikowanym personelem wskażą do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą certyfikat NSE4 (Fortinet Network Security) z bezpośrednim dostępem do drugiej linii wsparcia telefonicznego, która uczestniczyła w co najmniej 2 wdrożeniach urządzeń UTM w układzie HA. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Czy wadium 1
Wadium 6500,00 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego. Uwaga: • Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. • Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”, należy załączyć trwale do oferty – oryginał natomiast złożyć w oddzielnej kopercie i załączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany zawartej Umowy będą wymagały formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zmiany Umowy mogą dotyczyć: a) Terminu realizacji zamówienia, b) Warunków płatności, c) Zmiany wynagrodzenia. 2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach: a) jeżeli będą korzystniejsze niż złożona Oferta, b) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny; c) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu Umowy; d) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT. 3. Zmiana wynagrodzenia możliwa w przypadku: a) wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2002 Nr 200 poz.1679), b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia, c) zmiana wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 ppkt-y a) lub b), spowodują wzrost kosztów wykonywania zamówienia o więcej niż 10% w okresie realizacji umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości zamówienia pozostałego do wykonania. 4. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.06.2018r. o godz. 10:00 w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, ul. Partyzantów 36, bud. „B” pok. nr 03.

Criterion

Kryteria Termin dostawy i wdrożenia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 90,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)