GuidZP400 |
9b6a8ee5-6111-4144-80e1-0ecbf2c21abb
|
Biuletyn |
569422-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
|
Regon |
19003008390919
|
Zamawiajacy adres ulica |
Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-254
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 412 041
|
Zamawiajacy fax |
583 416 758
|
Zamawiajacy email |
info@zdiz.gda.pl
|
Adres strony url |
www.gzdiz.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gzdiz.gda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gzdiz.gda.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud. B pok. nr 25
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji i wymiana urządzeń Fortinet.
|
Numer referencyjny |
29/B/ZI/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa (przedłużenia) licencji na okres 3 lat i wymiana urządzeń Fortinet (w programie Fortinet Trade-Up z możliwością transferu licencji) wraz z przeniesieniem konfiguracji i ich wdrożeniem, wchodzących w skład infrastruktury IT TRISTAR w GZDiZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują wykwalifikowanym personelem wskażą do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę posiadającą certyfikat NSE4 (Fortinet Network Security) z bezpośrednim dostępem do drugiej linii wsparcia telefonicznego, która uczestniczyła w co najmniej 2 wdrożeniach urządzeń UTM w układzie HA.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrole jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
6500,00 zł
Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
W związku z powyższym nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie wpłaty pieniężnej dokonywanej w kasie Zamawiającego.
Uwaga:
• Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.
• Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich.
Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”, należy załączyć trwale do oferty – oryginał natomiast złożyć w oddzielnej kopercie i załączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany zawartej Umowy będą wymagały formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
Zmiany Umowy mogą dotyczyć:
a) Terminu realizacji zamówienia,
b) Warunków płatności,
c) Zmiany wynagrodzenia.
2. Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach:
a) jeżeli będą korzystniejsze niż złożona Oferta,
b) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja,
wojna, atak terrorystyczny;
c) gdy zaistniały istotne okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zawarciu
Umowy;
d) w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
3. Zmiana wynagrodzenia możliwa w przypadku:
a) wzrostu minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. 2002 Nr 200 poz.1679),
b) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania zamówienia,
c) zmiana wynagrodzenia, określonego w § 4 ust. 1, może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 ppkt-y a) lub b), spowodują wzrost kosztów wykonywania zamówienia o więcej niż 10% w okresie realizacji umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości zamówienia pozostałego do wykonania.
4. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia tych zmian.
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.06.2018r. o godz. 10:00 w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, ul. Partyzantów 36, bud. „B” pok. nr 03.
|