Dostawy odzieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego i technicznego

Publication date 2018-06-07
End date 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
Miejscowość Jastrzębie-Zdrój
Województwo śląskie
Branża
  • Odzież branżowa,
  • Obuwie z częściami gumowymi lub z tworzyw sztucznych,
  • Obuwie ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569222-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331990001, 188120004, 181100003, 188300006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego i technicznego (BZP.38.382-16.18) dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e6e9184e-a94e-42d3-b6f6-79593bcabc90
Biuletyn 569222-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
Regon 27279082400000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Jastrzębie-Zdrój
Zamawiajacy kod pocztowy 44335
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 47 84 200
Zamawiajacy fax 32 47 84 506
Zamawiajacy email zp@wss2.pl
Adres strony url https://.wss2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Tak
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.wss2.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy odzieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego i technicznego
Numer referencyjny BZP.38.382-16.18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego i technicznego (BZP.38.382-16.18) dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
Cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy PZP.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy PZP.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy PZP.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie (należy opisać nr pakietu i pozycji) – potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru.
Inne dokumenty niewymienione 1.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) Oświadczenie wymienione w pkt. 6.1. lit. a) niniejszej SIWZ tj.: załącznik nr 3 do SIWZ – dotyczące Wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji określonych w art. 22a Ustawy Pzp. 3) Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący wartości realizacji zadania. 4) Pełnomocnictwo – zgodnie z pkt. 8.3. SIWZ. 1.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 1.3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.4. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1.2., składa z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Szczegóły określa Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
IV 6 1 sposob udostepniania Szczegóły określa pkt. 8.12. SIWZ.
IV 6 1 srodki ochrony Szczegóły określa pkt. 8.12. SIWZ.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Odzież dla personelu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33199000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Obuwie dla personelu medycznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18812000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Odzież dla personelu technicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18110000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Obuwie dla personelu technicznego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18830000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)