GuidZP400 |
e6e9184e-a94e-42d3-b6f6-79593bcabc90
|
Biuletyn |
569222-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
|
Regon |
27279082400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Pawła II
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Jastrzębie-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44335
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 47 84 200
|
Zamawiajacy fax |
32 47 84 506
|
Zamawiajacy email |
zp@wss2.pl
|
Adres strony url |
https://.wss2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.wss2.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy odzieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego i technicznego
|
Numer referencyjny |
BZP.38.382-16.18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego i technicznego (BZP.38.382-16.18) dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy PZP.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy PZP.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy PZP.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie (należy opisać nr pakietu i pozycji) – potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Oświadczenie wymienione w pkt. 6.1. lit. a) niniejszej SIWZ tj.: załącznik nr 3 do SIWZ – dotyczące Wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji określonych w art. 22a Ustawy Pzp.
3) Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący wartości realizacji zadania.
4) Pełnomocnictwo – zgodnie z pkt. 8.3. SIWZ.
1.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
1.3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
1.4. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1.2., składa z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Szczegóły określa Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Szczegóły określa pkt. 8.12. SIWZ.
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Szczegóły określa pkt. 8.12. SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Odzież dla personelu medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie dla personelu medycznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18812000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Odzież dla personelu technicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Obuwie dla personelu technicznego
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
|
| |