| GuidZP400 |
e6e9184e-a94e-42d3-b6f6-79593bcabc90
|
| Biuletyn |
569222-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 2 w Jastrzębiu Zdroju
|
| Regon |
27279082400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
al. Jana Pawła II
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Jastrzębie-Zdrój
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
44335
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
32 47 84 200
|
| Zamawiajacy fax |
32 47 84 506
|
| Zamawiajacy email |
zp@wss2.pl
|
| Adres strony url |
https://.wss2.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
Tak
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.wss2.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawy odzieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego i technicznego
|
| Numer referencyjny |
BZP.38.382-16.18
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odzieży ochronnej i obuwia dla personelu medycznego i technicznego (BZP.38.382-16.18) dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
|
| Cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
24
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy PZP.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy PZP.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1b ustawy PZP.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
prospekty, katalogi producenta, ulotki w języku polskim dotyczące wszystkich zaoferowanych pozycji w pakiecie (należy opisać nr pakietu i pozycji) – potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry. Jednocześnie należy podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone oraz zaznaczyć (np. zakreślaczem) w materiałach informacyjnych, gdzie znajduje się potwierdzenie wymaganego parametru.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Oświadczenie wymienione w pkt. 6.1. lit. a) niniejszej SIWZ tj.: załącznik nr 3 do SIWZ – dotyczące Wykonawcy oraz innych podmiotów, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji określonych w art. 22a Ustawy Pzp.
3) Wypełniony Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, stanowiący wartości realizacji zadania.
4) Pełnomocnictwo – zgodnie z pkt. 8.3. SIWZ.
1.2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
1.3. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz ze złożeniem oświadczenia, o którym mowa w ust. 1, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
1.4. Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt 1.2., składa z osobna każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Szczegóły określa Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Szczegóły określa pkt. 8.12. SIWZ.
|
| IV 6 1 srodki ochrony |
Szczegóły określa pkt. 8.12. SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-15T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Odzież dla personelu medycznego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33199000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Obuwie dla personelu medycznego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18812000-4
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Odzież dla personelu technicznego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18110000-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Obuwie dla personelu technicznego
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18830000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
| Zalacznik krotki opis |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ (Formularz asortymentowo – cenowy.
|
| | |