DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY JEDNOSTKEK ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO

Publication date 2018-06-07
End date 2018-06-15 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 569061-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 302341009, 480000008, 302321500
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego oraz oprogramowania. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa: dysków HDD i SSD, oprogramowania do odzyskiwania i zabezpieczania zapisów z rejestratorów CCTV, drukarek atramentowych przenośnych

Dodatkowe informacje

GuidZP400 58feb6ea-c16e-4d8a-a48c-f0763c1a9d9d
Biuletyn 569061-N-2018
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Regon 001022920
Zamawiajacy adres ulica ul. Ozimska
Zamawiajacy adres numer domu 19
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45-057
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 77 454 00 67/70
Zamawiajacy fax 77 456 43 13
Zamawiajacy email is@op.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.opolskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.opolskie.kas.gov.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.opolskie.kas.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Izba Administracji Skarbowej w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO I OPROGRAMOWANIA NA POTRZEBY JEDNOSTKEK ADMINISTRACJI SKARBOWEJ WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO
Numer referencyjny 1601-ILZ.260.12.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego oraz oprogramowania. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa: dysków HDD i SSD, oprogramowania do odzyskiwania i zabezpieczania zapisów z rejestratorów CCTV, drukarek atramentowych przenośnych
Cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert i określony będzie w ofercie Wykonawcy. Wymagany termin realizacji zamówienia nie może być jednak: 1.Dla części I i II zamówienia krótszy niż 5 dni i dłuższy niż 21 dni, licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy. 2.Dla części III zamówienia krótszy niż 7 dni i dłuższy niż 14 dni, licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W odniesieniu do sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, gdy Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia w/w warunek, gdy Wykonawca oświadczy, iż posiada zdolności techniczne lub zawodowe gwarantujące wykonanie zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający wymaga przedłożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów, w zakresie: a) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; b)zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) w przypadku Wykonawcy, który korzysta z zasobów innych podmiotów: dokument, o którym mowa w lit. a) w odniesieniu do tych podmiotów; dokument, o którym mowa w lit. b) w odniesieniu do tych podmiotów.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Karta produktowa lub inne dokumenty potwierdzające zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z parametrami technicznymi określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. W przypadku Wykonawcy, który korzysta z zasobów innych podmiotów: zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 2. W przypadku Wykonawców, którzy korzystają z zasobów innych podmiotów należy złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 PZP), zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 3. Dokument potwierdzający upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy złożony w oryginale lub poświadczony za zgodność przez notariusza, o ile reprezentacja nie wynika z dokumentów dostępnych w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Działając zgodnie z przepisami art. 144 PZP, Strony dopuszczają zmianę postanowień zawartej umowy tylko w zakresie i w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT – stawka VAT zastosowana do obliczenia ceny oferty zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa, przy czym wartość netto pozostanie bez zmian. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej w formie aneksu, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa dysków HDD i SSD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234100-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - nie krótszy niż 5 dni i dłuższy niż 21 dni, licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część I stanowi dostawa dysków HDD i SSD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa oprogramowania do odzyskiwania i zabezpieczania zapisów z rejestratorów CCTV;
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - nie krótszy niż 5 dni i dłuższy niż 21 dni, licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część II Stanowi dostawa oprogramowania do odzyskiwania i zabezpieczania zapisów z rejestratorów CCTV.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa drukarek atramentowych przenośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232150-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia - nie krótszy niż 7 dni i dłuższy niż 14 dni, licząc od dnia następującego po dniu zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Część III stanowi dostawa drukarek atramentowych przenośnych
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)