GuidZP400 |
00752e6b-8c1d-46cf-9f9a-5fc2008ab90f
|
Biuletyn |
570352-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rydułtowach i Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Wodzisławiu Śląskim
|
Regon |
31245500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 26 Marca
|
Zamawiajacy adres numer domu |
51
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wodzisław Śląski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
324 591 837
|
Zamawiajacy fax |
324 591 838
|
Zamawiajacy email |
przetargi@zoz.wodzislaw.pl
|
Adres strony url |
www.zoz.wodzislaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zoz.wodzislaw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zoz.wodzislaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wymagana jest forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PPZOZ Wodzisław Śl. ul. 26 Marca 51 44-300 Wodzisław Śląski Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków czystości
|
Numer referencyjny |
21/ZP/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości przez okres obowiązywania umowy.
Okres ważności materiałów (przydatności do użycia)musi wynosić minimum 12 miesięcy licząc od daty dostawy do Zamawiającego, chyba że Zamawiający wyrazi zgodę na krótszy okres ważności.
Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: Wszystkie zaoferowane przez wykonawcę towary winny posiadać karty techniczne, zaświadczenie dopuszczające do kontaktu z żywnością.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2.
|
Cpv glowny przedmiot |
33760000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2019-02-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
-karta techniczna wydana przez producenta potwierdzająca parametry czyściwa lub zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości
potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego. Ręcznik musi posiadać opinię dopuszczającą do kontaktu
z żywnością wydaną przez niezależny instytut badawczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do IDW.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Przez okres obowiązywania umowy obowiązywać będzie niezmienność cen, za wyjątkiem:
1)w sytuacji, gdy w związku ze zmianą przepisów prawa zmianie ulegnie stawka podatku VAT, Zamawiający dopuszcza zmianę cen o kwotę brutto wynikającą ze zmienionej obowiązującej stawki podatku VAT.
2) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami właściwych władz;
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do możliwości zmian cen w okresie obowiązywania umowy jeżeli będzie ona korzystna dla zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień zawartej umowy jeżeli łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
5. W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w przypadku:
1)zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2)zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
6. W sytuacji o której mowa w ust. 5 pkt 1 i 2 niniejszego paragrafu warunkiem dokonania waloryzacji będzie skierowanie do Zamawiającego pisemnego wniosku zawierającego uzasadnienie i szczegółowy sposób wyliczenia nowych cen oraz szczegółowe uzasadnienie wpływu zmian, o których mowa wyżej na wynagrodzenie Sprzedawcy.
W celu wprowadzenia zmian Sprzedawca przygotuje a następnie prześle Zamawiającemu projekt stosownego aneksu do umowy w terminie do 30 dni od daty wejścia w życie przepisów wprowadzających zmiany.
W przypadku niewykazania przez Sprzedawcę wpływu zmian, o których mowa w ust 5 pkt 1 i 2 na wzrost wynagrodzenia, Zamawiający ma prawo odmówić waloryzacji wynagrodzenia do czasu przedstawienia uzasadnienia oraz dokumentów potwierdzających żądania Sprzedawcy.
|
IV 4 4 data |
2018-06-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|