| GuidZP400 |
26a46b29-186a-4208-90cc-f79b57a44bbc
|
| Biuletyn |
570174-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Kliniczny w Opolu
|
| Regon |
530512391
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Al. Wincentego Witosa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
45-418
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
77 4520114
|
| Zamawiajacy email |
zamowienia@wcm.opole.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.usk.opole.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i dostawa sprzętu elektronicznego
|
| Numer referencyjny |
TLZP/2-23/233/67/2018
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
zakup i dostawa sprzętu elektronicznego
Zadanie 1 - komputery stacjonarne- 80 szt
zadanie 2 - monitory komputerowe LCD- 35 szt
|
| Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
60
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenie z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia spełnienia warunków dotyczących przedmiotu zamówienia należy przedstawić:
a. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt posiada ważne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim w oparciu o obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa, które zostaną udostępnione niezwłocznie do wglądu na życzenie Zamawiającego.
b. W celu potwierdzenia spełnienia warunków technicznych bezwzględnych, określonych w załączniku nr 1 do SIWZ, należy załączyć instrukcje, katalogi itp. potwierdzające spełnienie warunków określonych dla przedmiotu zamówienia ze wskazaniem strony i zaznaczeniem na stronie miejsca potwierdzenia spełnienia warunków technicznych
|
| Inne dokumenty niewymienione |
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z postanowieniami SIWZ, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany niniejszej umowy, w stosunku do treści oferty, (art.144 ust.1 Ustawy Pzp) na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
2. Zmiany danych teleadresowych Stron oraz danych osób uprawnionych do ich reprezentacji lub upełnomocnionych w umowie do dokonywania czynności nie stanowią zmiany umowy, o ile informacja o dokonaniu zmiany została skutecznie doręczona drugiej Stronie na piśmie.
3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1 mogą nastąpić:
a) w przypadku gdy dotyczą poprawienia błędów i oczywistych omyłek słownych, literowych, liczbowych, numeracji jednostek redakcyjnych lub uzupełnień treści nie powodujących zmiany celu i istoty umowy,
b) gdy powstała możliwość dokonania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych i technicznych, niż te istniejące w chwili zawarcia umowy nie prowadzące do zmiany przedmiotu zamówienia,
c) w przypadku działania organów administracji publicznej, organów władzy lub wymiaru sprawiedliwości, które uniemożliwiają zgodne z prawem wykonywanie zobowiązań umownych
4. Zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, gdy obie strony umowy (Zamawiający i Wykonawca) zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji umowy.
5. Zmiana umowy w zakresie dotyczącym zmiany formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy w trakcie trwania umowy wymaga zawarcia aneksu. Dla ww. czynności wymagana jest każdorazowo zgoda Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2018-06-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PLN
|
| IV 4 5 okres |
30
|