| GuidZP400 | 
						
															e1b2e4c1-6d89-40e6-ace9-279662693680
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															572795-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Podlaskie Muzeum Kultury Ludowej 
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															365437292
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															Leśna 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															7
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Wasilków
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															16-010
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															podlaskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															85 74 36 082 
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															s.rawinis@skansen.bialystok.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															www.skansen.bialystok.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Nazwa projektu programu | 
						
															Remont dworu z Bobry Wielkiej wraz z zagospodarowaniem wnętrz na terenie Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej - Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 - RPPD.08.03.00-20-0023/16
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															9
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															http://bip.pmkl.wrotapodlasia.pl/zamowienia-publiczne-1.html
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															http://bip.pmkl.wrotapodlasia.pl/zamowienia-publiczne-1.html
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															w formie pisemnej
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															ul. Leśna 7, 16-010 Wasilków
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															dostawa wyposażenia dworu z Bobry Wielkiej – sprzętu komputerowego, sprzętu i wyposażenia multimedialnego oraz sprzętu i wyposażenia fotograficznego
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															AD.261.15.2018
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy podzielone na czesci | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy | 
						
															3
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dworu z Bobry Wielkiej – sprzętu komputerowego, sprzętu i wyposażenia multimedialnego oraz sprzętu i wyposażenia fotograficznego. Zamówienie jest podzielone na trzy części: I część zamówienia – dostawa sprzętu komputerowego, II część zamówienia – dostawa sprzętu i wyposażenia multimedialnego, III część zamówienia – dostawa sprzętu i wyposażenia fotograficznego.
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															30200000-1
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w dniach | 
						
															42
													 | 
					
							                									
						| Informacje na temat katalogow | 
						
															Termin wykonania zamówienia, w ramach każdej z części zamówienia, wynosi 6 tygodni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający oceniając zdolność techniczną lub zawodową w ramach każdej z trzech części zamówienia będzie brał pod uwagę doświadczenie Wykonawcy – Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: w części I zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje, co najmniej 2 dostawy o wartości co najmniej 35 000,00 zł (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych) brutto każda, zaś przedmiotem każdej z tych dostaw były urządzenia komputerowe; w części II zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje, co najmniej 2 dostawy o wartości co najmniej 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) brutto każda, zaś przedmiotem każdej z tych dostaw były urządzenia multimedialne; 3) w części III zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje, co najmniej 2 dostawy o wartości co najmniej 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) brutto każda, zaś przedmiotem każdej z tych dostaw był sprzęt fotograficzny.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															W terminie 3 dni od opublikowania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, Wykonawcy, którzy złożyli oferty na daną część zamówienia zobowiązani są do złożenia oświadczenia dotyczącego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p. zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w ramach danej części zamówienia, zostanie wezwany do złożenia w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie doświadczenia Wykonawcy (odrębnie dla każdej części postępowania, w której ten Wykonawca złożył ofertę): 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ), 2) dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w Oświadczeniu dotyczącym przesłanek wykluczenia z postępowania na podstawie art. 25a ust. 1 p.z.p., zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ. 2.	W przypadku przedsiębiorców ubiegających się wspólnie o zamówienie (spółka cywilna, konsorcjum), przedsiębiorcy składają oddzielnie oświadczenia wymienione w pkt V.2. SIWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wymienione w pkt V.1. SIWZ składa pełnomocnik Wykonawców. 3. Wykonawcy polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na podstawie art. 22a ust. 2 p.z.p., w celu wykazania braku istnienia wobec tych podmiotów podstaw wykluczenia zamieszczają informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia. 4. Wykonawcy, którzy zamierzają powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszczają informacje o podwykonawcach w oświadczeniu o braku podstaw wykluczenia.
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zastosowanie procedury pzp | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															Zamawiający przewiduje zmiany Umowy w następującym zakresie: 1) zmiana danych którejkolwiek ze Stron, z zastrzeżeniem zmiany danych osoby lub osób bezpośrednio odpowiedzialnych za realizację umowy; 2) zmiana numeru rachunku bankowego, na który Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy; 3) w przypadku ustawowej zmiany stawek podatku od towarów i usług w trakcie realizacji umowy. Zmiany takie mogą być dokonywane pod rygorem nieważności na podstawie aneksów do umowy sporządzonych w formie pisemnej.
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-06-28T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															10:00
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 4 jezyki | 
						
															język polski
													 | 
					
							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 | 
					
							                							                							                									
						| IV 6 6 | 
						
															Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w budynku Podlaskiego Muzeum Kultury Ludowej, ul. Leśna 7, 16-010 Wasilków, w dniu 28 czerwca 2018 r. o godzinie 10:30.
													 | 
					
							                							                									
									
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					1
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					dostawa sprzętu komputerowego
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					30200000-1
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					42
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik informacje dodatkowe | 
									
																					Termin wykonania zamówienia w ramach pierwszej z części zamówienia wynosi 6 tygodni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					dostawa laptopów – 2 szt., komputera stacjonarnego – 1 szt., zasilacza UPS do komputera stacjonarnego – 1 szt., monitora do komputera stacjonarnego – 1 szt., kalibratora do monitora – 1 szt., licencji na oprogramowanie do obróbki zdjęć – 2 szt., urządzenia wielofunkcyjnego – 1 szt., urządzeń Access Point – 2 szt., urządzenia typu NAS umożliwiającego kopiowanie i przechowywanie zdjęć – 1 szt.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					2
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					dostawa sprzętu i wyposażenia multimedialnego
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					32322000-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					42
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik informacje dodatkowe | 
									
																					Termin wykonania zamówienia w ramach drugiej z części zamówienia wynosi 6 tygodni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					dostawa projektorów stacjonarnych – 2 szt., projektora przenośnego – 1 szt., ekranów do projektora stacjonarnego – 2 szt., ekranu do projektora przenośnego – 1 szt., ramek cyfrowych z czytnikiem kart oraz uchwytem naściennym – 6 szt.
																			 | 
								
														
						|   |   | 
																																																					
									| Zalacznik czesc nr | 
									
																					3
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik nazwa | 
									
																					dostawa sprzętu i wyposażenia fotograficznego
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik cpv glowny przedmiot | 
									
																					38650000-6
																			 | 
								
																																			
									| Szacunkowa wartosc zamowienia zal | 
									
																					0,00
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik okres w dniach | 
									
																					42
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik informacje dodatkowe | 
									
																					Termin wykonania zamówienia w ramach trzeciej z części zamówienia wynosi 6 tygodni od dnia zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
																			 | 
								
																																			
									| Zalacznik krotki opis | 
									
																					dostawa aparatu fotograficznego (body + 2 obiektywy) wraz z zestawem akcesoriów – 1 kpl., statywu do aparatu – 1 szt., światłomierza – 1 szt., zestawu do fotografii studyjnej – 1 szt., namiotu bezcieniowego – 1 szt., 	uniwersalnego wzornika bieli i czerni – 1 szt., transmitera bezprzewodowego – 1 szt., blend 2w1 60cm srebrno/białych – 2 szt.
																			 | 
								
														
						|   |   |