Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej Centrum Informacyjno - Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych

Publication date 2018-06-13
End date 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Miejscowość Białystok
Województwo podlaskie
Branża
  • Materiały reklamowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572612-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 793400009, 224620006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno -promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i będzie stanowił integralną część umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 20701a01-ccfa-4952-8b26-85267668e670
Biuletyn 572612-N-2018
Zamawiajacy nazwa Podlaska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Regon 103667800000
Zamawiajacy adres ulica Ciepła
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Białystok
Zamawiajacy kod pocztowy 15-472
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 858 516 187
Zamawiajacy fax 856 516 187
Zamawiajacy email podlaska@ohp.pl
Adres strony url http://podlaska-bip.ohp.pl
Adres strony internetowej http://podlaska-bip.ohp.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://podlaska-bip.ohp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka budżetowa podległa MRPiPS
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://podlaska-bip.ohp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://podlaska-bip.ohp.pl
Nazwa nadana zamowieniu Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno - promocyjnej Centrum Informacyjno - Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych
Numer referencyjny PWK.POA.ZP.271.28.2018
Rodzaj zamowienia 2
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno -promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia oraz zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i będzie stanowił integralną część umowy.
Cpv glowny przedmiot 79340000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Część I zamówienia - od dnia podpisania umowy, zgodnie z harmonogramem do 15 grudnia 2018 r. Część II zamówienia – w maksymalnym terminie 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert.
Okreslenie warunkow Wykonawca oświadcza, że zapewnia wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczącą jakie są nałożone na podmiot przetwarzający dane osobowe określone w art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa w tym zakresie szczegółowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: A. Część I Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno -promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia. a) O udzielenie zamówienia w części I może ubiegać się Wykonawca, który wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednej) kampanii e-marketingowych i promocyjnych, każda o wartości minimum 150 000 zł brutto. Do każdej usługi należy dołączyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz Wykaz wykonanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, składającym się z: • co najmniej jednej osoby pełniącej funkcję Kierownika projektu: - wykształcenie wyższe, minimum 5-letnie doświadczenie w branży reklamowej, - doświadczenie w kierowaniu co najmniej 2 osobowym zespołem, przy realizacji kampanii reklamowych; • co najmniej jednej osoby pełniącej funkcję - Specjalista ds. komunikacji marketingowej: - wykształcenie wyższe, - minimum 4-letnie doświadczenie w realizacji internetowych kampanii informacyjno-promocyjnych. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę kilku z powyższych funkcji. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 6a SIWZ. B. Część II Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych: a) O udzielenie zamówienia w części II może ubiegać się wykonawca, który wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usług w zakresie przygotowania i dostarczenia materiałów promocyjnych o podobnym charakterze, każda o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto. Do każdej wykazanej usługi należy dołączyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz Wykaz wykonanych usług zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. b) Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia zespołem zdolnym do wykonania zamówienia, składającym się z: • co najmniej jednej osoby pełniącej funkcję - Grafik: - minimum 2-letnie doświadczenie w realizacji projektów graficznych (w tym znakowanie materiałów promocyjnych, projekty wizytówek, ulotek, rolapów, ścianek reklamowych). • co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za koordynację zamówienia: - wykształcenie wyższe, - minimum 2-letnie doświadczenie w koordynacji zleceń o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, - minimum 3-letnie doświadczenie w branży reklamowej. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza możliwości pełnienia przez jedną osobę kilku z powyższych funkcji. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ oraz Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 6 a do SIWZ. c) zatrudnia do wykonywania usługi co najmniej 1 osobę w charakterze pracownika administracyjno – biurowego, na podstawie zawartej z nim umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę, w wymiarze 0,25 etatu: • w wymiarze etatu osoby zatrudnionej na podstawie umowy o pracę lub spółdzielczej umowy o pracę Wykonawca powinien zapewniać prawidłową realizację powierzonych zadań, wśród których wykonywane czynności będą polegały w szczególności na: koordynacji całości realizacji zamówienia, prowadzenie i nadzór nad projektem (ustalanie i pilnowanie terminów, dbanie o jakość i terminowość finalnego projektu), prowadzenie dokumentacji, współpraca z grafikiem, kontakt z Zamawiającym, • zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać w okresie wykonywania usługi, • w przypadku rozwiązania umowy o pracę przez osobę zatrudnioną do jej wykonywania lub przez pracodawcę przed zakończeniem okresu realizacji przedmiotu usługi, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia w to miejsce innej osoby, • wykonawca, przed przystąpieniem do wykonywania zamówienia, przedstawi Zamawiającemu informację o zatrudnieniu przynajmniej jednej osoby w wymiarze 0,25 etatu z podaniem okresu trwania umowy, • zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wskazanej osoby, natomiast Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. Wykonawca w tym zakresie składa oświadczenie zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 SIWZ.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Zakresie kryteriow selekcji Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczeń, ani dokumentów w tym zakresie.
Inne dokumenty niewymienione DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – opracowane wg druków dołączonych do SIWZ – Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ. 2. Wykaz usług wykonanych przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem nazwy podmiotu, któremu była świadczona usługa, nazwy usługi, okresu realizacji (od‐do), kwoty zamówienia (umowy) w zł brutto – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany ‐ opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji ‐ Załącznik nr 6 do SIWZ. Do każdej usługi wykazanej w załącznik nr 6 należy dołączyć dokument potwierdzający jej należyte wykonanie. 3. Wykaz osób - którymi będzie dysponował Wykonawca w trakcie realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych – uprawnień, doświadczenia i wykształcenia do wykonywania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany ‐ opracowany wg druku dołączonego do specyfikacji ‐ Załącznik nr 6a do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania osób, których dane osobowe zamieści w Załączniku nr 6a o tym, że ich dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w związku z przedmiotowym postępowaniem. Wykonawca oświadcza, że zapewnia wystarczające gwarancje wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie spełniało wymogi RODO i chroniło prawa osób, których dane dotyczącą jakie są nałożone na podmiot przetwarzający dane osobowe określone w art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych. 4. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: 1) Gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto. 2) Gdy zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej; 3) Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia. 4) Wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ. 5) Zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym, niezbędnych dla sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności zmian dotyczących Wykonawcy lub Zamawiającego, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany osób odpowiedzialnych za potwierdzenie prawidłowej realizacji zamówienia wraz z numerami telefonu, faksu, adresu poczty elektronicznej, adresów korespondencyjnych. 6) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. W tym przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Przygotowanie koncepcji kreatywnej oraz przeprowadzenie kampanii informacyjno -promocyjnej Centrum Informacyjno-Konsultacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 79340000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-12-15T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Wykonawca będzie odpowiedzialny za opracowanie spójnej Koncepcji Kreacyjnej Kampanii (linii kreacyjnej) oraz projektów graficznych dla poszczególnych nośników, narzędzi i działań kampanii wykorzystując logo Centrum Zielona Linia, istniejące materiały graficzne uwzględniając dotychczas wykorzystywaną kolorystykę. Koncepcja powinna być oparta na oryginalnym, unikatowym pomyśle oraz jasnym i zrozumiałym przekazie. Koncepcja kreacyjna powinna posiadać ładunek emocjonalny a także powinna być rozpoznawalna i zapamiętywalną. Kampania powinna być zaplanowana w sposób spójny wizerunkowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i będzie stanowił integralną część umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 22462000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 40
Zalacznik informacje dodatkowe Zamówienie realizowane będzie w maksymalnym terminie 40 dni od dnia podpisania umowy. Termin realizacji zamówienia jest kryterium oceny ofert. Zamawiający do oceny punktowej tego kryterium przyjmie termin realizacji zamówienia liczony w dniach od podpisania umowy, podany przez wykonawcę w Formularzu oferty - Załącznik nr 2 do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Zakup, przygotowanie i dostarczenie materiałów promocyjnych służących promocji usług Centrum Informacyjnego Służb Zatrudnienia Zielona Linia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ i będzie stanowił integralną część umowy.
  

Criterion

Kryteria cena ofertowa brutto (cz. II)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria cena ofertowa brutto
Znaczenie 50,00
  
Kryteria opis zarządzania kampanią
Znaczenie 10,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia (cz. II)
Znaczenie 40,00
  
Kryteria koncepcja kreatywna
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)