Administrowanie i serwisowanie oprogramowania SZYK2 wykorzystywanego w Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. oraz jej spółce zależnej CUS CSRG CEN – RAT Sp. z o.o., a także wdrożenie nowego modułu

Publication date 2018-06-13
End date 2018-06-21 00:00:00
Instytucja Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
Miejscowość Bytom
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571193-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 720000005
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Administrowanie i serwisowanie oprogramowania SZYK2 wykorzystywanego w Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. oraz jej spółce zależnej CUS CSRG CEN – RAT Sp. z o.o.,
a także wdrożenie nowego modułu

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4888c6e6-07ee-49dc-91b6-15606827a72f
Biuletyn 571193-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centralna Stacja Ratownictwa Górniczego Spółka Akcyjna
Zamawiajacy adres ulica ul. Chorzowska
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Bytom
Zamawiajacy kod pocztowy 41902
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 282-25-25
Zamawiajacy fax 322 822 681
Zamawiajacy email info@csrg.bytom.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.csrg.bytom.pl
Nazwa nadana zamowieniu Administrowanie i serwisowanie oprogramowania SZYK2 wykorzystywanego w Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. oraz jej spółce zależnej CUS CSRG CEN – RAT Sp. z o.o., a także wdrożenie nowego modułu
Numer referencyjny 15/1B/18
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Administrowanie i serwisowanie oprogramowania SZYK2 wykorzystywanego w Centralnej Stacji Ratownictwa Górniczego S.A. oraz jej spółce zależnej CUS CSRG CEN – RAT Sp. z o.o., a także wdrożenie nowego modułu
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamówienie uzupełniając dotyczy nowych modułów lub nowych funkcjonalności.
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow Uszczegółowienie terminu realizacji 1. Administracja i serwis Systemu SZYK2 – 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Wdrożenie modułu dla pracownika – do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 3. Administracja i serwis nowego modułu tzw. Portal pracownika – do dnia zakończenia świadczenia usługi administracji i serwisu Systemu SZYK2.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolność technicznej lub zawodowej jeśli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej: a) dwie usługi serwisowania systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem przez okres dwóch lat, każda o wartości min. 120.000,00 zł brutto. b) jedną usługę wdrożenia systemu informatycznego o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ). Dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie lub wykonywanie dostaw są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione Kompletność oferty: 1. W związku z zastosowanie procedury wynikającej z art. 24 aa ustawy na ofertę składają się: 1.1. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2. Oświadczenia Wykonawcy stanowiące załącznik nr 3, 4 i 5 do SIWZ, 1.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo takie może wynikać z odrębnego dokumentu lub z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 1.4. Zamawiający wymaga oświadczenia, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował centrum przetwarzania danych. Usługi centrum przetwarzania danych powinny być świadczone w oparciu o wytyczne określone w międzynarodowych standardach, potwierdzone certyfikatem ISO/IEC 27001:2013 i zgodnie z opisem zawartym w SIWZ część C pkt. II ppkt. 7. 1.5. Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu uprawnień do świadczenia usług serwisu systemu informatycznego SZYK2 autorstwa COIG S.A. zgodnie z wymaganiami SIWZ (oświadczenie w druku oferty w Załączniku nr1).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi poniżej: a) Zmiana oznaczenia danych dotyczących zamawiającego lub wykonawcy bez zmian samego wykonawcy, przy czym to na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby Wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia Zamawiającego o zmianie adresu siedziby Wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo. b) Ustawowa zmiana stawek podatku VAT spowoduje zmianę ceny brutto określonej w umowie. c) Obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, d) Zmiana podwykonawcy, e) Zmiana ogólnie obowiązujących przepisów skutkująca koniecznością zmiany parametrów lub funkcjonalności oprogramowania. 2. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu ust. 1 podlega unieważnieniu.
IV 4 4 data 2018-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena miesiaczna serwisowania modułu Prtal pracownika
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena wdrożenia modułu pracownika - jednorazowo
Znaczenie 5,00
  
Kryteria Cena usługi serwisowania obecnego systemu zł/m-c
Znaczenie 85,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)