| GuidZP400 | 
						
															559958cf-e9f6-4ce2-8026-caf9366cda0d
													 | 
					
							                							                									
						| Biuletyn | 
						
															572750-N-2018
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy nazwa | 
						
															Uniwersytet Szczeciński
													 | 
					
							                									
						| Regon | 
						
															001208777
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres ulica | 
						
															al. Jana Pawła II
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy adres numer domu | 
						
															31
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy miejscowosc | 
						
															Szczecin
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy kod pocztowy | 
						
															70-453
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy panstwo | 
						
															Polska
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy wojewodztwo | 
						
															zachodniopomorskie
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy telefon | 
						
															91 4441151
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy fax | 
						
															91 4441065
													 | 
					
							                									
						| Zamawiajacy email | 
						
															czusk@univ.szczecin.pl
													 | 
					
							                									
						| Adres strony url | 
						
															https://zp.univ.szczecin.pl
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczanie obowiazkowe | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Ogloszenie dotyczy | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Czy finansowane z unii | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Czy ubiegac zaklady pracy | 
						
															2
													 | 
					
							                									
						| Minimalny procent zatrudnienia | 
						
															0%
													 | 
					
							                							                							                							                							                									
						| Rodzaj zamawiajacego | 
						
															3
													 | 
					
							                									
						| Czy dostep dokumentow zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Dostep dokumentow zamowienia | 
						
															https://zp.univ.szczecin.pl
													 | 
					
							                									
						| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Zamieszczona bedzie specyfikacja | 
						
															https://zp.univ.szczecin.pl
													 | 
					
							                							                							                							                									
						| Czy wymagane przeslanie ofert | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wymagane przeslanie ofert inny | 
						
															forma pisemna ad solemnitatem
													 | 
					
							                									
						| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres | 
						
															Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych, budynek administracyjny US, pokój nr 008, al. Papieża Jana Pawła II nr 31
													 | 
					
							                							                									
						| Nazwa nadana zamowieniu | 
						
															Dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci i dozowników do Uniwersytetu Szczecińskiego
													 | 
					
							                									
						| Numer referencyjny | 
						
															DP/371/29/18
													 | 
					
							                							                									
						| Rodzaj zamowienia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Okreslenie przedmiotu | 
						
															Dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, worków na śmieci i dozowników do Uniwersytetu Szczecińskiego
													 | 
					
							                									
						| Cpv glowny przedmiot | 
						
															33760000-5
													 | 
					
							                									
						| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc | 
						
															0,00
													 | 
					
							                							                									
						| Okres w miesiacach | 
						
															12
													 | 
					
							                									
						| Okreslenie warunkow | 
						
															zamawiający nie precyzuje warunku
													 | 
					
							                									
						| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow | 
						
															zamawiający nie precyzuje warunku
													 | 
					
							                									
						| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow | 
						
															Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił należyte wykonanie na przestrzeni ostatnich 3 lat  co najmniej 2 dostaw asortymentu papieru toaletowego, ręczników papierowych lub worków na śmieci  o wartości minimum 80 000,00 PLN brutto każda 
													 | 
					
							                							                									
						| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Art 24 ust 5 pkt 1 | 
						
															1
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia | 
						
															1
													 | 
					
							                							                									
						| Wykaz dokumentow zaswiadczen | 
						
															Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 PZP:
a)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b)	oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
c)	oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne
d)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP. 
UWAGI:
1. Zgodnie z treścią art. 22a ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający ocenia czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 ustawy Pzp. W związku z powyższym Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126) – dalej r.r.d., tj.:
1)	informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)	odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
3)	oświadczenia podmiotu o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
4)	oświadczenia podmiotu o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
2. Zamawiający nie żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w § 5 r.r.d., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP.
													 | 
					
							                									
						| Zakresie warunkow udzialu | 
						
															wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
													 | 
					
							                									
						| Inne dokumenty niewymienione | 
						
															2)	Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje dostawy, których wskazane zdolności dotyczą.
3)	Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z ustawy albo z innych dokumentów załączonych do oferty, lub dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 6 PZP. Pełnomocnictwo winno być przedłożone w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
4)	Dowód wpłacenia / wniesienia wadium: 
W przypadku wpłacenia wadium w pieniądzu – kopia polecenia przelewu.
W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna – kopia dokumentu (oryginał należy złożyć w kasie Zamawiającego zgodnie z warunkami określonymi w Rozdziale 1, dział IX, punkt 4). 
5)	Formularz ofertowy (załącznik nr 1).
6)	Formularz cen jednostkowych (załącznik nr 1a)
7)	Karty katalogowe oferowanych produktów (nie podlegają uzupełnieniu)
8)	Próbki w ilościach podanych w rozdziale II SIWZ (nie podlegają uzupełnieniu)
													 | 
					
							                							                									
						| Czy wadium | 
						
															1
													 | 
					
							                									
						| Wadium | 
						
															1.	Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące);
Wadium może być  wniesione w :
a)	pieniądzu,
b)	poręczeniach bankowych lub SKOK z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c)	gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych,
d)	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późniejszymi zmianami). 
2.	W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać  przelana na konto Zamawiającego:
w banku:	    Bank Pekao S.A II/O Szczecin 
nr konta:     86 1240 3927 1111 0000 4099 0732,
a Wykonawca  dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. 
3.	Wadium uznaje się za wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert).
4.	W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kasie Zamawiającego, a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą.
Kasa mieści się w pokoju nr 128 w budynku administracyjnym US przy Papieża Jana Pawła II nr 31, 70-453 Szczecin i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach  10.30   - 13.30.
5.	Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert.
6.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a PZP. 
7.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 
8.	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
9.	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 
10.	Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
a.	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b.	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c.	wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 
d.	Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie
11.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 
													 | 
					
							                							                							                							                							                							                							                							                							                									
						| Zmiana umowy tekst | 
						
															zgodnie z SIWZ oraz uPZP
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 data | 
						
															2018-06-26T00:00:00+02:00
													 | 
					
							                									
						| IV 4 4 godzina | 
						
															11:30
													 | 
					
							                							                									
						| IV 4 5 okres | 
						
															30
													 |