Dopstawa wyrobów medycznych j.u., dla potrzeb CPiT w Bystrej

Publication date 2018-06-13
End date 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
Miejscowość Bystra
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572334-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331412003, 331400003, 331400000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa cewników neurologicznych, przedłużaczy tlenowych, żelu d o znieczulenia, zestawu do pomiaru diurezzy, łyżek do laryngoskopu, masek chururgicznych jednorazowych użtku, zestawu do wkłucia centralnego serwet dwuwarstwowych elektrod jednorazowego użtku, masek twarzowych do ambu, krązków z bibuły, czujników przepływu cisnienia kapilarów zestawu PICCO aksesoriów do respiratora akcesoriów do spiorometru, elektrody do czasowej stymulacji aksesoriów do systemu thopaz, opatrunku typu Epi-Fix,

Dodatkowe informacje

GuidZP400 23d73aec-fbdc-41cb-99de-03a6627be5f2
Biuletyn 572334-N-2018
Zamawiajacy nazwa Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
Regon 64092300000
Zamawiajacy adres ulica ul. J. Fałata
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Bystra
Zamawiajacy kod pocztowy 43360
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 334 991 800
Zamawiajacy fax 334 991 802
Zamawiajacy email zp_szpitalbystra@szpitalbystra.pl
Adres strony url www.szpitalbystra.pl
Adres strony internetowej www.bip.szpitalbystra.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalbystra.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalbystra.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie oferty odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz.U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, przy czym zastrzega się, iż oferta będzie uważana za złożoną przed upływem terminu wyłącznie jeżeli zostanie doręczona zamawiającemu
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej, ul. J. Fałata 2, 43-360 Bystra
Nazwa nadana zamowieniu Dopstawa wyrobów medycznych j.u., dla potrzeb CPiT w Bystrej
Numer referencyjny 17/EZP/380/MAS/8/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa cewników neurologicznych, przedłużaczy tlenowych, żelu d o znieczulenia, zestawu do pomiaru diurezzy, łyżek do laryngoskopu, masek chururgicznych jednorazowych użtku, zestawu do wkłucia centralnego serwet dwuwarstwowych elektrod jednorazowego użtku, masek twarzowych do ambu, krązków z bibuły, czujników przepływu cisnienia kapilarów zestawu PICCO aksesoriów do respiratora akcesoriów do spiorometru, elektrody do czasowej stymulacji aksesoriów do systemu thopaz, opatrunku typu Epi-Fix,
Cpv glowny przedmiot 33141200-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zp@szpitalbystra.pl
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania: a)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania /Oświadczenie spełniające wymogi określone w Rozdziale 10 siwz dołącza się do oferty/. b)Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp /Oświadczenie przekazuje się zamawiającemu w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia/.Dla dochowania terminu Zmawiający dopuszcza przekazanie oświadczenia po zamieszczeniu informacji na stronie w formie skanu na adres e-mailowy lub faks z jednoczesnym dostarczeniem oryginału pocztą w nieprzekraczalnym terminie 72. godz. od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. (wzór oświadczenia, stanowi złącznik nr 4 do SIWZ).
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania:1)Oświadczenia / dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowania:a)Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu /Oświadczenie spełniające wymogi określone w Rozdziale 10 siwz dołącza się do oferty (Oświadczenie, stanowi złącznik nr 3 do SIWZ)
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zmawiający żąda następujących oświadczeń i dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania:1) Oświadczenia / dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: a)a) Oświadczenie wykonawcy, że oferowane wyroby medyczne są wprowadzone do obrotu i stosowania na terytorium RP ( dokonano zgłoszenia lub powiadomienia Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych , Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zgodnie z art. 58 obowiązującej Ustawy o wyrobach medycznych ), zostały sklasyfikowane według obowiązujących przepisów, posiadają aktualne certyfikaty zgodności potwierdzające przeprowadzenie oceny zgodności oraz spełnienie wymagań zasadniczych są oznakowane znakiem CE po przeprowadzeniu odpowiednich procedur zgodności, posiadają instrukcje używania w języku polskim dostarczane wraz z wyrobem, są oznakowane nazwą i adresem wytwórcy oraz nazwą i adresem autoryzowanego przedstawiciela, jeśli dotyczy. /Oświadczenie spełniające wymogi określone w rozdz. 13 siwz składa przed udzieleniem zamówienia na wezwanie zamawiającego wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona/
Inne dokumenty niewymienione W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2.Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. 3.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4.Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwa dla wszystkich osób podpisujących ofertę lub oświadczenia albo poświadczających za zgodność z oryginałem dokumenty składane wraz z ofertą, potwierdzające prawo do reprezentowania bądź działania w odpowiednim zakresie – jeżeli prawa tego nie można ustalić na podstawie informacji ujawnionych w ogólnie dostępnych rejestrach publicznych. 5.Wykonawca na etapie składania oferty zobowiązany jest poinformować zamawiającego czy wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług (VAT), o którym mowa w art. 91 ust. 3a ustawy Pzp, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wyklucza się istotne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że: a) konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, np. gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie, b) zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, c) wystąpią zmiany publiczno-prawne (np. dot. podatku VAT) skutkujące zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy, d) w wyniku nadzwyczajnej zmiany okoliczności, spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy, e) wystąpi przypadek zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia (w takiej sytuacji dopuszcza się zmianę na nowy wyrób o tych samych bądź lepszych parametrach, po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowana w ofercie),
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję(my), że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej z siedzibą w Bystrej (43-360) przy ul. J. Fałata 2. 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej jest Pani Agnieszka Barnak, adres e-mail: iod@szpitalbystra.pl. 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na wyrobów medycznych j.u. dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej numer postępowania …../EZP/380/MAS/…./2018 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego. 4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy. 6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO. 7. Posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. 8. Nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część 1(11)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa cewników , przedłużaczy do podawania tlenu,żelu do znieczulenia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część 2(12)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamowienia jest dostawa zestawu do pomiaru diurezy łyzki do laparoskopu
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część 3((16)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa maski chierurgicznej j.u.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część 4((22)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia dostawa zestawu do zakładania wklucia centralnego , serwet dwuwarstwowych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część 5(35)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod j.u., masek twarzowych do ambu
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część 6(40)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa krążków z bibuły
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część 7(41)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa czujnika przepływu cisnienia pasty przewodzącej EEG
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część 8(42)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis przedmiotem zamówienia jest dostawa kapilar oraz zatyczek do kapilar
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część 9(44)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiote zamówienia jest dostawa zestawu PICCo, przetowrnika do pomiaru ciśnienia czujnika oksymetrii
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część 10(47)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesoriów do spirometru
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część 11(48)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesorii do spirometru
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część 12)52)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrody do czasowej stymulacji
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część 13(53)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa akcesorii do sysemu Thopaz
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-10T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunku jednorazowego sterylnego typu Epi Fix
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji dostawy cząstkowej
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin rozpatrzenia reklamacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)