GuidZP400 |
0508fc0d-bb47-4369-8347-88ceffb18fcb
|
Biuletyn |
572584-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Metali Nieżelaznych
|
Regon |
2754200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Sowińskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gliwice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
44-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2380316, 3280200,
|
Zamawiajacy fax |
322 316 933
|
Zamawiajacy email |
aleksandra.richter@imn.gliwice.pl, barbarap@imn.gliwice.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.imn.gliwice.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.imn.gliwice.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej(papierowej)
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Metali Nieżelaznych,pok.2,pawilon B,ul.Sowińskiego 5,44-100 Gliwice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego mebli laboratoryjnych dla Zakładu Chemii Analitycznej IMN:
|
Numer referencyjny |
TI/35/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż w siedzibie Zamawiającego mebli laboratoryjnych dla Zakładu Chemii Analitycznej IMN:
Konfiguracja oraz minimalne wymagania dotyczące parametrów technicznych w załączniku 1 do siwz
|
Cpv glowny przedmiot |
39180000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać,że wykonał co najmniej trzy dostawy mebli laboratoryjnych o wartości brutto co najmniej 200.000 zł brutto każda, wciągu ostatnich 3 lat poprzedzających dzień wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz co najmniej trzech dostawy mebli laboratoryjnych wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie,
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści Umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do Umowy:
1) W przypadku wystąpienia konieczności wykonania prac prac instalacyjnych zamiennych, które nie stanowią rozszerzenia przedmiotu zamówienia, a polegają na zamianie prac projektowych/prac instalacyjnych w danej kategorii CPV podanej w SIWZ, lub
2) na podstawie art.144 ust.1 pkt 1 PZP
3) W przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia będącego przedmiotem Umowy w związku z:
a) nieprzekazaniem przez Zamawiającego wykonawcy miejsca montażu Mebli, jeżeli w sposób istotny dezorganizuje to wykonywanie Umowy przez wykonawcę i bezpośrednio wpływa na brak możliwości dochowania umownego terminu wykonania podzespołu– przedłużenie terminu zakończenia realizacji montażu Mebli o ilość dni wynikających z opóźnienia przekazania części terenu budowy, lub
b) działaniem Siły Wyższej, lub
c) wstrzymaniem wykonywania Umowy przez Zamawiającego lub właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez wykonawcę, lub
4) W przypadku dokonania niezbędnych zmian w harmonogramie wykonania Umowy.
5) Zmiany Wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług,
|
IV 4 4 data |
2018-06-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|