GuidZP400 |
c43298da-e6e0-48ff-a923-2120b61a4221
|
Biuletyn |
572199-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
|
Regon |
00027406800010
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krakowskie Przedmieście
|
Zamawiajacy adres numer domu |
15/17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-071
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 4210100
|
Zamawiajacy fax |
22 8288773
|
Zamawiajacy email |
aswierczynska@mkidn.gov.pl
|
Adres strony url |
www.mkidn.gov.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.mkidn.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności oraz budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mkidn.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mkidn.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, ul. Krakowskie Przedmieście 15/17, 00-071 Warszawa (biuro podawcze)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup mebli biurowych
|
Numer referencyjny |
23/BDG/PN/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup oraz dostawa mebli biurowych wraz z wniesieniem, montażem i ustawieniem dla potrzeb Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego w rodzaju i ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 6 do SIWZ w podziale na nw. Części:
a) Część Nr 1 – Zakup mebli drewnianych biurowych.
b) Część Nr 2 – Zakup foteli biurowych.
c) Część Nr 3 – Zakup szaf i regałów metalowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje ww. warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp - odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu wskazanego powyżej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy prze upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 niniejszego punktu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą zostać wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Powyższy dokument/dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej formułą „za zgodność z oryginałem”.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz ofertowy (Wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ). Wykonawca wypełnia Formularz odpowiednio do deklarowanej Części.
Formularz należy złożyć w formie oryginału.
2. Zobowiązanie do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (propozycję treści takiego oświadczenia zawiera Załącznik Nr 5 do SIWZ).
Zobowiązanie należy złożyć w oryginale.
3. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa – oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza.
4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (tj. informacji z otwarcia ofert), przekazuje oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ.
Zamawiający nie będzie brał pod uwagę dokumentu złożonego wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany będzie do ponownego złożenia oświadczenia zgodnie z przywołanymi powyżej przepisami ustawy. Ww. dokumenty muszą zostać złożone w formie oryginału.
5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza), z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, należy dołączyć do oferty. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
6. Wykonawca, którego ofert zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przed zawarciem umowy, do przedłożenia certyfikatów wytrzymałościowych, protokołów oraz dokumentów potwierdzających spełnianie Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 r. (Dz.U. Nr 148, poz. 973), zgodnie z wymaganiami określonymi w tym Rozdziale dla poszczególnych mebli. Powyższe dokumenty mają być wystawione przez niezależne jednostki uprawnione do wydawania tego rodzaju zaświadczeń. Dokumenty te mają być opisane przez Wykonawcę w taki sposób, aby Zamawiający mógł jednoznacznie zweryfikować, dla których mebli są dedykowane. Dokumenty Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku nieprzedstawienia przez Wykonawcę przed zawarciem umowy a najpóźniej w dniu wyznaczonym na dzień zawarcia umowy certyfikatów, protokołów oraz pozostałych dokumentów dla wszystkich mebli zgodnie z wymaganiami określonymi w tym Rozdziale, uznaje się, że zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
Dokumenty do przedstawienia przed zawarciem umowy (najpóźniej w dniu podpisania) przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza:
a) BIURKO
- Certyfikat wytrzymałościowy wg normy EN 527-1, EN 527-2,
- Dokument potwierdzający spełnienie warunków Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998 r. (Dz.U. Nr 148, poz. 973)
b) KONTENERY
- Certyfikat wytrzymałościowy wg normy EN 14073-2
c) SZAFY DUŻE Z DRZWIAMI UCHYLNYMI (2 szt.), SZAFKI ŚREDNIE Z DRZWIAMI UCHYLNYMI (3 szt.), SZAFKI MAŁE Z DRZWIAMI UCHYLNYMI (2 szt.)
- Certyfikat wytrzymałościowy wg normy EN 14073-2 – dla szaf i szafek, o których mowa w pkt. 3-5 Części 1 Załącznika nr 6 do SIWZ.
d) FOTELE BIUROWE
- Atest wytrzymałości zgodnie z normą: EN 1022, EN 1335 – dla wszystkich foteli,
- Protokół oceny Ergonomicznej w oparciu o Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z 1 grudnia 1998r. (DZ.U. Nr 148, poz. 973) - dla wszystkich foteli
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-06-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PLN
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Zakup mebli drewnianych biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup mebli drewnianych biurowych. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności oraz budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na 2014-2020, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Zakup foteli biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup foteli biurowych. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności oraz budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na 2014-2020, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Zakup szaf i regałów metalowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
30
|
Zalacznik krotki opis |
Zakup szaf i regałów metalowych. Wydatek współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności oraz budżet państwa w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na 2014-2020, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu „Kompleksowa modernizacja energetyczna wybranych państwowych placówek szkolnictwa artystycznego w Polsce”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
| |