„Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Sadkowie”

Publication date 2018-06-13
End date 2018-06-21 00:00:00
Instytucja Gmina Kąty Wrocławskie
Miejscowość Kąty Wrocławskie
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble szkolne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 572093-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391600001
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Sadkowie.
Dostarczenie fabrycznie nowych mebli i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Sadkowie gm. Kąty Wrocławskie wraz z montażem.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b99f6b2-f9a4-4f1a-b710-0e53e8368dec
Biuletyn 572093-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gmina Kąty Wrocławskie
Regon 93193505200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek Ratusz
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kąty Wrocławskie
Zamawiajacy kod pocztowy 55080
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 907 219
Zamawiajacy fax 713 907 219
Zamawiajacy email zp@katywroclawskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.katywroclawskie.pl/zamowienia
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta i Gminy ul. Rynek - Ratusz 1,55-080 Kąty Wrocławskie
Nazwa nadana zamowieniu „Dostawa mebli i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Sadkowie”
Numer referencyjny ZP.271.32.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Sadkowie. Dostarczenie fabrycznie nowych mebli i pomocy dydaktycznych do Szkoły Podstawowej w Sadkowie gm. Kąty Wrocławskie wraz z montażem.
Cpv glowny przedmiot 39160000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-14T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczególnego sposobu spełniania przedmiotowego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował (zakończył) z należytą starannością jako wykonawca co najmniej: - dwa zadania polegające na dostawie mebli i pomocy dydaktycznych do szkoły o wartości co najmniej 400.000 zł brutto każda, Ocena spełnienia powyższego warunku wymaganego od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedłożonego oświadczenia oraz dokumentów tj.: 1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 1, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację Zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP lub wskazania bazy danych, z której Zamawiający może ten odpis uzyskać.
Zakresie warunkow udzialu 2) wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa w pkt 1, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego roboty usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej Umowy, wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, a także w następującym zakresie: 1) zmiany terminu realizacji przedmiotu Umowy w przypadku: a)wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych, na które Strony niniejszej Umowy nie miały i nie mogły mieć wpływu, b)skrócenie terminu wykonania przedmiotu umowy - na wniosek Wykonawcy; 2) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych, 3) zmian postanowień niniejszej Umowy będących następstwem zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu Umowy, 4) zmiany elementów przedmiotu Umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy, 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) polepszenia parametrów technicznych dostawy, 2) przedłużenia okresu gwarancji lub poprawienia jej warunków, 3) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów 4) zaprzestania produkcji sprzętu wymienionego w ofercie. W przypadkach określonych w pkt. 1) ÷ 4), wynagrodzenie Wykonawcy nie ulegnie zmianie. 5. Wykonawca może przenieść wierzytelność z niniejszej Umowy dotyczącą zapłaty wynagrodzenia na rzecz osób trzecich, wyłącznie za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie. 6. Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o każdej groźbie opóźnienia realizacji przedmiotu umowy. 7. Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu wypełnionego załącznika nr 1 do umowy „Wykaz sprzętu” przed podpisaniem umowy.
IV 4 4 data 2018-06-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)