Wyposażenie sal w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Pile w ramach zadania pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Pile

Publication date 2018-06-14
End date 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Miejscowość Piła
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Mikrofony i głośniki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573195-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331962002, 302131006, 380000005, 374400004, 323400008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sal w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Pile w ramach zadania pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Pile. Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, dofinansowanego z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 9.3.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia:
2.1. Do sal lekcyjnych – przyrodniczych
a) rzutnik multimedialny BenQ W1070+ lub równoważny – 1 szt.;
b) ekran do rzutnika Avers Cumulus X lub równoważny – 1 szt.;
c) szafa na odczynniki chemiczne – 1 szt.;
d) dygestorium – 1 szt.;
e) czasza grzejna – 1 szt.;
2.2. Do sali gimnastycznej
a) sprzęt do nagłośnienia głośnik mobilny Marshall lub równoważny – 1 szt.
2.3. Do pracowni logopedii
a) laptop Assus A555LJ lub równoważny – 1 szt.;
b) BJoy Stick A lub równoważny – 1 szt.;
c) tablica interaktywna dotykowa – 1 szt.;
d) mówik 1.4 program do komunikacji alternatywnej lub równoważny – 1 szt.;
e) edusensus logorytmika-diagnoza i terapia logopedyczna lub równoważny – 1 szt.;
f) bambikowe logoprzygody-program multimedialny lub równoważny – 1 szt.;
2.4. Do sali korekcyjno-kompensacyjnej
a) zestaw multimedialny do wspomagania rozwoju – 1 szt.
2.5. Do sali rehabilitacyjnej
a) stół rehabilitacyjny – 1 szt.;
b) lustro korekcyjne – 1 szt.;
c) bieżnia treningowa do chodu – 1 szt.;
d) rotor rehabilitacyjny elektryczny – 1 szt.;
e) stelaż – 1 szt.;
f) atlas do ćwiczeń siłowych – 1 szt.;
g) schody do nauki chodzenia – 1 szt.;
h) orbitek magnetyczny – 1 szt.;
i) rower stacjonarny – 1 szt.;
j) balkonik typu ambona – 1 szt.;
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części.
3.1 Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.1. do SIWZ.
3.2 Druga część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.2. do SIWZ.
3.3 Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.3. do SIWZ.
3.4 Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.4. do SIWZ.
3.5 Piąta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.5. do SIWZ.
3.6 Szósta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.6. do SIWZ.
3.7 Siódma część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.7. do SIWZ.
3.8 Ósma część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.8. do SIWZ.
4. Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone stosowne dokumenty świadczące o spełnieniu wszystkich stosownych norm i wytycznych, których w/w wyposażenie powinno spełniać przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim.
5. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, ul. Śniadeckich 27A/B.
6. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez szkołę.
7. Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wyposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach.
8. W SIWZ znajdują się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w SIWZ.
9. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia.
10. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe.
11. Gwarancja – min. 24 miesiące.
12. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców.
Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ.
13. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bc752ac6-713f-4bfc-afea-5be831519e82
Biuletyn 573195-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile
Regon 57079948000000
Zamawiajacy adres ulica al. Niepodległości
Zamawiajacy miejscowosc Piła
Zamawiajacy kod pocztowy 64920
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 672 109 442
Zamawiajacy fax 672 109 332
Zamawiajacy email zampub@powiat.pila.pl
Adres strony url www.bip.powiat.pila.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, dofinansowanego z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 9.3.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.pila.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.pila.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, pokój 111
Nazwa nadana zamowieniu Wyposażenie sal w Specjalnym Ośrodku Szkolno – Wychowawczym w Pile w ramach zadania pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Pile
Numer referencyjny WZP.272.48.2018.I
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie sal w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Pile w ramach zadania pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Pile. Zamówienie jest jednym z zadań w ramach projektu pn. Budowa sali gimnastycznej wraz z zagospodarowaniem terenu przy Specjalnym Ośrodku Szkolno - Wychowawczym im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, dofinansowanego z Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Działanie 9.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej, Poddziałanie 9.3.3. Inwestowanie w rozwój infrastruktury edukacji ogólnokształcącej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 2.1. Do sal lekcyjnych – przyrodniczych a) rzutnik multimedialny BenQ W1070+ lub równoważny – 1 szt.; b) ekran do rzutnika Avers Cumulus X lub równoważny – 1 szt.; c) szafa na odczynniki chemiczne – 1 szt.; d) dygestorium – 1 szt.; e) czasza grzejna – 1 szt.; 2.2. Do sali gimnastycznej a) sprzęt do nagłośnienia głośnik mobilny Marshall lub równoważny – 1 szt. 2.3. Do pracowni logopedii a) laptop Assus A555LJ lub równoważny – 1 szt.; b) BJoy Stick A lub równoważny – 1 szt.; c) tablica interaktywna dotykowa – 1 szt.; d) mówik 1.4 program do komunikacji alternatywnej lub równoważny – 1 szt.; e) edusensus logorytmika-diagnoza i terapia logopedyczna lub równoważny – 1 szt.; f) bambikowe logoprzygody-program multimedialny lub równoważny – 1 szt.; 2.4. Do sali korekcyjno-kompensacyjnej a) zestaw multimedialny do wspomagania rozwoju – 1 szt. 2.5. Do sali rehabilitacyjnej a) stół rehabilitacyjny – 1 szt.; b) lustro korekcyjne – 1 szt.; c) bieżnia treningowa do chodu – 1 szt.; d) rotor rehabilitacyjny elektryczny – 1 szt.; e) stelaż – 1 szt.; f) atlas do ćwiczeń siłowych – 1 szt.; g) schody do nauki chodzenia – 1 szt.; h) orbitek magnetyczny – 1 szt.; i) rower stacjonarny – 1 szt.; j) balkonik typu ambona – 1 szt.; 3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na osiem części. 3.1 Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.1. do SIWZ. 3.2 Druga część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.2. do SIWZ. 3.3 Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.3. do SIWZ. 3.4 Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.4. do SIWZ. 3.5 Piąta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.5. do SIWZ. 3.6 Szósta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.6. do SIWZ. 3.7 Siódma część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.7. do SIWZ. 3.8 Ósma część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.8. do SIWZ. 4. Do dostarczonego sprzętu muszą być dołączone stosowne dokumenty świadczące o spełnieniu wszystkich stosownych norm i wytycznych, których w/w wyposażenie powinno spełniać przed dopuszczeniem go do użytkowania oraz karty gwarancyjne, instrukcje obsługi w języku polskim. 5. Wykonawca dostarczy wyposażenie do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego im. Marii Grzegorzewskiej w Pile, ul. Śniadeckich 27A/B. 6. Dostawa przedmiotu zamówienia na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru przez szkołę. 7. Określone w Załączniku nr 3 do SIWZ wymagania są wymaganiami minimalnymi. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie wyposażenia (sprzętu) o lepszych parametrach. 8. W SIWZ znajdują się określenia konkretnych marek lub nazwy producentów. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów równoważnych w stosunku do wymienionych o parametrach nie gorszych od parametrów wskazanych w SIWZ. 9. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. 10. Dostarczone wyposażenie musi być fabrycznie nowe. 11. Gwarancja – min. 24 miesiące. 12. W przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest wskazać części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podać firmy podwykonawców. Zgodnie z art. 25a ust. 5 pkt 2 upzp, Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 6.4. SIWZ. 13. Zamawiający nie określa wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz Oferta – Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy – Załącznik nr 2 do SIWZ: 1) w przypadku części pierwszej zamówienia – Załącznik nr 2.1. do SIWZ, 2) w przypadku części drugiej zamówienia – Załącznik nr 2.2. do SIWZ, 3) w przypadku części trzeciej zamówienia – Załącznik nr 2.3. do SIWZ, 4) w przypadku części czwartej zamówienia – Załącznik nr 2.4. do SIWZ, 5) w przypadku części piątej zamówienia – Załącznik nr 2.5. do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podpisania dokumentów lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. 4. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (dot. informacji podawanych podczas otwarcia ofert), zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 2. Wszelkie zmiany w umowie wymagają uzgodnienia i formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem danych osobowych jest Starosta Pilski Al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, starostwo@powiat.pila.pl, tel. 67 210-93-01; 2) z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się poprzez adres iod@powiat.pila.pl; 3) dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o nr sprawy WZP.272.48.2018.I prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4) odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; 5) dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6) obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: − na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych; − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pierwsza częśc zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.1. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Druga część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Druga część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.2. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Trzecia część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Trzecia część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.3. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Czwarta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37440000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Czwarta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.4. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Piąta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Piąta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.5. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Szósta część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Szósta część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.6. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Siódma część zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32340000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Siódma część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.7. do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Ósma częśc zamówienia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33196200-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia – kryterium oceny ofert (pkt 18 SIWZ). Maksymalny termin wykonania zamówienia – do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
Zalacznik krotki opis Ósma część zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia określonego w Załączniku nr 3.8. do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)