GuidZP400 |
44f52683-4dce-42d8-a281-1f3e633ef5c7
|
Biuletyn |
573221-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
93026615200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dobrzyńska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50403
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
717 747 790
|
Zamawiajacy fax |
717 747 790
|
Zamawiajacy email |
przetargi@wzsoz.wroc.pl
|
Adres strony url |
www.dobrzynska.wroc.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dobrzynska.wroc.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dobrzynska.wroc.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Zespół Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21/23, 50-403 Wrocław, Sekretariat pok. 419 (IV p.)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych, papierniczych i plastycznych - powtórka
|
Numer referencyjny |
28/P/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa, według potrzeb Zamawiającego, materiałów biurowych, papierniczych, plastycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo – cenowy stanowiący załącznik od nr 2 do s.i.w.z., a warunki i zasady realizacji zamówienia określone są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do s.i.w.z.
Rodzaj zamówienia publicznego: DOSTAWY
Miejsce dostaw: Magazyn ogólny (pok. 027), znajdujący na I półpiętrze w budynku Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej ul. Dobrzyńska 21-23 we Wrocławiu.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie niniejszego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku
do treści oferty w przypadku:
a)zmiany danych Wykonawcy i Zamawiającego: tj. w przypadku zmiany danych firmy Wykonawcy i Zamawiającego (np. adresu, nazwy, itd.) w przypadku m.in. przejęć, zmiany siedziby itp.
b)zmiany nazwy, numeru/oznaczenia katalogowego towaru, w przypadku jego zmiany przez producenta czy dystrybutora, przy zachowaniu dotychczasowych parametrów towaru,
c)zastąpienia towaru objętego umową innym asortymentem zamiennym, tj. o parametrach nie gorszych w stosunku do towaru objętego umową w przypadku:
wystąpienia przejściowego braku towaru objętego umową z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
zakończenia produkcji lub wycofania z rynku towaru będącego przedmiotem umowy,
zmian rynkowych, których przewidzieć nie można było w chwili składania ofert,
wprowadzenia przez Wykonawcę na rynek towaru o parametrach lepszych niż przedmiot umowy,
d)wielkości i liczby opakowań: zmiana jest dopuszczalna w przypadku zmiany sposobu konfekcjonowania towaru,
e)zastąpienia towaru określonego w załączniku do umowy towarem o wyższej jakości,
f)wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
g)nadzwyczajnej zmiany stosunków, których spełnianie świadczenia byłoby połączone
z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy,
h)gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwiają zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie.
i)zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT
|
IV 4 4 data |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|