Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych

Publication date 2018-06-14
End date 2018-06-22 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 573104-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych dla UJK w Kielcach z podziałem na 2 części.

Część 1- Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Wymiany Studentów i Doktorantów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ.

Część 2 - Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Promocji i Informacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 2a do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 39234495-9e14-48ee-85c3-e84955bb83a2
Biuletyn 573104-N-2018
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
Regon 140700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Żeromskiego
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25369
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon 413 497 277
Zamawiajacy fax 413 497 278
Zamawiajacy email dzp@pu.kielce.pl
Adres strony url www.ujk.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Erazmus+
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny UCZELNIA PUBLICZNA
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ujk.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ujk.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, ul. Żeromskiego 3, Kancelaria Ogólna, 25-369 Kielce
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych
Numer referencyjny DP.2301.35.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów informacyjnych i promocyjnych dla UJK w Kielcach z podziałem na 2 części. Część 1- Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Wymiany Studentów i Doktorantów, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Część 2 - Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Promocji i Informacji, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik 2a do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin realizacji zamówienia, o którym mowa w sekcji 2.8. niniejszego ogłoszenia jest kryterium wyboru ofert w części 1 i 2 i może ulec zmianie
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli wykonawca wykaże, że: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną główną dostawę o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż: - 20 000,00 zł – dla części 1 - 20 000,00 zł – dla części 2 UWAGA W przypadku umowy obecnie realizowanej wartość zrealizowanej części umowy powinna wynosić odpowiednio: minimum 20.000,00 zł – dla części 1; minimum 20.000,00 zł- dla części 2; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa powyżej zostanie uznany za spełniony wyłącznie jeżeli, co najmniej jeden wykonawca wykaże ich spełnianie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1) ustawy Pzp.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, sporządzony według załącznika nr 6 do niniejszej SIWZ oraz załączeniem dowodów czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wymaga udokumentowania co najmniej jednej dostawy o wartości brutto nie mniejszej niż: - 20.000,00 zł – dla części 1 - 20.000,00 zł – dla części 2
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) ustawy Pzp, sporządzone według Załącznika nr 5. Załącznik nr 5 zostanie udostępniony wykonawcom wraz z informacją z otwarcia ofert. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu.
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie przelewem wadium w kwocie: - 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100)- dla części 1 - 400,00 zł (słownie złotych: czterysta 00/100)- dla części 2 Łącznie 800,00 zł Wykonawca, który zamierza wnieść wadium w pieniądzu powinien uiścić ww. kwotę: przed upływem terminu składania ofert na konto Zamawiającego: Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach, nr rachunku bankowego: 15 1160 2202 0000 0003 3977 3201.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wszelkie zobowiązania wykonawcy dotyczące realizacji zamówienia określone są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość dokonanie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wymienionych okolicznościach: 1) zmiany terminu wykonania usługi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (z przyczyn, na które Wykonawca nie miał wpływu np. w przypadku klęski żywiołowej, zjawisk atmosferycznych, siły wyższej itp.). 2) Zmiany adresu, nr konta bankowego, osób do kontaktu 3) W okolicznościach określonych w art. 144 ust.1 ustawy pzp.
IV 4 4 data 2018-06-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
IV 6 6 Termin otwarcia ofert: 22.06.2018 r. o godzinie 11:15 w siedzibie zamawiającego. Dział Zamówień Publicznych.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Wymiany Studentów i Doktorantów.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i może ulec zmianie
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Wymiany Studentów i Doktorantów.W tym: długopisy, pendrrivy, teczki z notesem, teczki konferencyjne, smycze, apteczki, torby na prezenty, breloczki, kubki
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Promocji i Informacji
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik informacje dodatkowe Termin realizacji zamówienia stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i może ulec zmianie
Zalacznik krotki opis Dostawa materiałów informacyjnych i promocyjnych dla Biura Promocji i Informacji w tym m.in. długopisy, notesy, torby, smycze, zakładki magnetyczne,wingclipy, kubki,opaski USB,rozdzielacze USB
  

Criterion

Kryteria cena brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin realizacj
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)