GuidZP400 |
5eb7ccaf-548f-48bf-9abd-0b163047adcf
|
Biuletyn |
574809-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 Dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
|
Regon |
000704570
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dworska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
54-144
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713536469
|
Zamawiajacy fax |
713514877
|
Zamawiajacy email |
osrodek12@gmail.com
|
Adres strony url |
www.dsosw12.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa art. żywieniowych do kuchni w D.S.O.S.W. nr 12 dla N. i S.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samorządowa Jednostka Budżetowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dsosw12.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dsosw12.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
DSOSW nr 12 dla Niesłyszących i Słabosłyszących ul. Dworska 8, 54-144 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa art. żywieniowych do kuchni w DSOSW nr 12 dla NiS
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla NiS w podziale na zadania - liczba zadań 6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie dostaw będzie odbywać się raz w tygodniu, w każdy piątek następnego tygodnia. Dostawy towarów winny odpowiadać PN. Wyroby winne być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny. Szczegółowy zakres ilościowo-asortymentowy (załącznik nr 7, arkusz kalkulacyjny) dostawa art. sypkich.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
37549,75
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
10
|
Data rozpoczecia |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|
Data zakonczenia |
2019-06-30T00:00:00+02:00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat lub przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonane należycie.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oferta - wypełniona i podpisana przez Wykonawcę. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia a art.24 ust.1 pzp. 4. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym. 5. Wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę. 6. Wykaz wykonywanych i wykonanych dostaw/usług. 7. Arkusz kalkulacyjny wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 8. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26. ust. 2d pzp.
|
IV 4 4 data |
2018-06-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 data |
2018-09-01T00:00:00+02:00
|