Dostawa art. żywieniowych do kuchni w DSOSW nr 12 dla NiS

Data publikacji 2018-06-18
Data zakończenia 2018-06-25 00:00:00
Instytucja Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 Dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 574809-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla NiS w podziale na zadania - liczba zadań 6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie dostaw będzie odbywać się raz w tygodniu, w każdy piątek następnego tygodnia. Dostawy towarów winny odpowiadać PN. Wyroby winne być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny. Szczegółowy zakres ilościowo-asortymentowy (załącznik nr 7, arkusz kalkulacyjny) dostawa art. sypkich.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5eb7ccaf-548f-48bf-9abd-0b163047adcf
Biuletyn 574809-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dolnośląski Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 12 Dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Marii Grzegorzewskiej we Wrocławiu
Regon 000704570
Zamawiajacy adres ulica Dworska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 54-144
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713536469
Zamawiajacy fax 713514877
Zamawiajacy email osrodek12@gmail.com
Adres strony url www.dsosw12.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa art. żywieniowych do kuchni w D.S.O.S.W. nr 12 dla N. i S.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samorządowa Jednostka Budżetowa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dsosw12.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dsosw12.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DSOSW nr 12 dla Niesłyszących i Słabosłyszących ul. Dworska 8, 54-144 Wrocław
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa art. żywieniowych do kuchni w DSOSW nr 12 dla NiS
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności do kuchni DSOSW nr 12 dla NiS w podziale na zadania - liczba zadań 6. Zadanie będzie realizowane sukcesywnie wg. zapotrzebowania Zamawiającego. Raz na trzy dni Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz produktów wraz z terminem i godziną dostawy. Dostawy winne być realizowane przy użyciu środków transportowych przeznaczonych do przewozu żywności zgodnie z obowiązującymi przepisami. Rozliczenie dostaw będzie odbywać się raz w tygodniu, w każdy piątek następnego tygodnia. Dostawy towarów winny odpowiadać PN. Wyroby winne być oznaczone zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca winien posiadać atest laboratoryjny. Szczegółowy zakres ilościowo-asortymentowy (załącznik nr 7, arkusz kalkulacyjny) dostawa art. sypkich.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 37549,75
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 10
Data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat lub przed terminem składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonane należycie.
Zakresie warunkow udzialu 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta - wypełniona i podpisana przez Wykonawcę. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia a art.24 ust.1 pzp. 4. Wykaz osób do kontaktów z Zamawiającym. 5. Wzór umowy - parafowany przez Wykonawcę. 6. Wykaz wykonywanych i wykonanych dostaw/usług. 7. Arkusz kalkulacyjny wypełniony i podpisany przez Wykonawcę. 8. Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26. ust. 2d pzp.
IV 4 4 data 2018-06-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 data 2018-09-01T00:00:00+02:00

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)