Dostawa mebli dla szkół w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy”

Publication date 2018-06-22
End date 2018-07-03 00:00:00
Instytucja Powiat Rycki
Miejscowość Ryki
Województwo lubelskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577809-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 444213000
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli dla szkół w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 kształcenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7c2c491b-c505-4432-9315-2fe9d1438dcf
Biuletyn 577809-N-2018
Zamawiajacy nazwa Powiat Rycki
Regon 43101944800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wyczółkowskiego
Zamawiajacy miejscowosc Ryki
Zamawiajacy kod pocztowy 08500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 081 8657450, 8657472
Zamawiajacy fax 818 651 966
Zamawiajacy email promocja@ryki.powiat.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa mebli dla szkół w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy”współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Osi Priorytetowej 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spryki.bip.lubelskie.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 9 SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10A, 08-500 Ryki, pokój 103 (sekretariat) - I piętro
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli dla szkół w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy”
Numer referencyjny EZ.042.5.46.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Dostawa mebli dla szkół w ramach projektu „Dostosowanie edukacji zawodowej do potrzeb rynku pracy” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020,Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.4 kształcenie zawodowe współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach i zakresie: 1) Zamawiający dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w trakcie obowiązywania Umowy w przypadku zmiany: a) stawki podatku VAT, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne  jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2) Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy - w stosunku do treści oferty Wykonawcy w sytuacji konieczności wprowadzenia takich zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub gdy zmiany te będą korzystne, tj. przewiduje się możliwość dokonania w umowie: a) zmiany danych stron umowy (np. siedziby, adresu), b) zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia:  siły wyższej. Siła wyższa – oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu,  innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Warunkiem dokonania zmian może być zmiana organizacyjna po stronie Zamawiającego, w szczególności w zakresie jego organizacji i funkcjonowania. 3) Harmonogramu realizacji dostawy w tym terminu zakończenia realizacji dostawy, osób wyznaczonych do świadczenia usługi wymienionych w § 4 ust. 1 z zachowaniem postanowień określonych w § 4 ust. 2 na skutek okoliczności, których nie można było z pewnością przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 4) Terminu oraz harmonogramu wykonania zamówienia, na wniosek Zamawiającego bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było z pewnością przewidzieć w chwili zawarcia umowy; 5) Wynikających ze zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; 6) Ostatecznej ilości uczestników projektu objętych zamówieniem; 7) Nastąpi zmiana terminu realizacji zadania objętego projektem – w takim przypadku dopuszcza się możliwość zmiany terminu Umowy z uwzględnieniem terminu zakończenia projektu zatwierdzonego przez Instytucję Zarządzającą. Zmiana może być inicjowana na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, przy czym strona wnioskująca zobowiązana jest do szczegółowego uzasadnienia proponowanych zmian.
IV 4 4 data 2018-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sejfu biurowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44421300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgosnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa mebli szkolnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z załącznikiem nr 1b do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)