GuidZP400 |
b4345587-c80b-408c-8250-dd014bd0ae52
|
Biuletyn |
577716-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
|
Regon |
19003008390919
|
Zamawiajacy adres ulica |
Partyzantów
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-254
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 412 041
|
Zamawiajacy fax |
583 416 758
|
Zamawiajacy email |
info@zdiz.gda.pl
|
Adres strony url |
www.gzdiz.gda.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.gzdiz.gda.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.gzdiz.gda.pl
|
Oferty wnioski dostepne |
ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud.B, pok. nr 25 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
35/B/ZA/2018
|
Numer referencyjny |
Wykonanie Komputerowej Ewidencji Technicznej i Majątkowej ulic Miasta Gdańska - etap XV.
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje założenie komputerowej bazy danych ewidencji technicznej i majątkowej wybranych dróg, obiektów inżynierskich, torów i torowisk tramwajowych na terenie miasta Gdańska – etap XV, zgodnie z załącznikiem do SIWZ, Zamówienie obejmuje inwentaryzację wszystkich rodzajów obiektów ewidencjonowanych w bazie danych ewidencji technicznej i majątkowej dróg, z wyłączeniem warstwy tablic reklamowych, warstwy wiat przystankowych, warstwy natężeń ruchu, warstwy planu komunikacyjnego warstwy systemu informacji miejskiej, warstwy objazdów dróg oraz bez elementów mapy ewidencji gruntów i użytków, mapy ewidencji budynków oraz bez elementów treści mapy dotyczących uzbrojenia podziemnego.
|
Cpv glowny przedmiot |
72320000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
84
|
Informacje na temat katalogow |
1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przedmiotu zamówienia o wielkość do 20% zakresu rzeczowego usługi przewidzianej do realizacji zamówienia.
2) Zamawiający przewiduje w ramach niniejszej umowy możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez zwiększenie o 50% zakresu zamówienia podstawowego w przypadku konieczności objęcia inwentaryzacją nowych dróg lub ich odcinków, przekazanych do użytkowania bądź dróg lub ich odcinków przebudowanych.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej:
a) jedno zamówienie w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno – wysokościowych i opracowania ich wyników o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000,00 zł.,
b) jedno zamówienie w zakresie geodezyjnych pomiarów realizacyjnych lub inwentaryzacyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000,00 zł.,
c) jedno zamówienie w zakresie obsługi geograficznych (GIS) baz danych (graficznych i opisowych) o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 zł. w zakresie systemów wykorzystujących wyłącznie technologię Mapinfo.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
6000,00 zł
Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.
Uwaga:
• Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp.
• Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich.
Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium.
W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”, należy załączyć trwale do oferty – oryginał natomiast złożyć w oddzielnej kopercie i załączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.
2. Zamawiający dopuszcza możliwości zmian w zawartej umowie w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności.
3. Nieważność któregokolwiek z postanowień niniejszej umowy nie powoduje nieważności całej umowy lecz powoduje uchylenie tylko nieważnego postanowienia umowy w miejsce którego wejdą najbliższe odpowiadające intencjom Stron i ważne postanowienia.
4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić między innymi w następujących przypadkach:
a) Zmiana wynagrodzenia
• w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.),
• w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
• w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stosownie do stawki ustalonej przez ustawodawcę.
5. Zmiany teleadresowe stron umowy, mogą być wprowadzane przez Stronę, której dotyczą, pisemnie tylko w oświadczeniu poświadczonym przez druga Stronę, bez konieczności wprowadzania ich do umowy aneksem.
|
IV 4 4 data |
2018-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05-07-2018 r. o godz. 10:00 w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, ul. Partyzantów 36, bud. „B” pok. nr 09.
|