35/B/ZA/2018

Publication date 2018-06-22
End date 2018-07-05 00:00:00
Instytucja Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Usługi bazy danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577716-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 723200004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie obejmuje założenie komputerowej bazy danych ewidencji technicznej i majątkowej wybranych dróg, obiektów inżynierskich, torów i torowisk tramwajowych na terenie miasta Gdańska – etap XV, zgodnie z załącznikiem do SIWZ, Zamówienie obejmuje inwentaryzację wszystkich rodzajów obiektów ewidencjonowanych w bazie danych ewidencji technicznej i majątkowej dróg, z wyłączeniem warstwy tablic reklamowych, warstwy wiat przystankowych, warstwy natężeń ruchu, warstwy planu komunikacyjnego warstwy systemu informacji miejskiej, warstwy objazdów dróg oraz bez elementów mapy ewidencji gruntów i użytków, mapy ewidencji budynków oraz bez elementów treści mapy dotyczących uzbrojenia podziemnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4345587-c80b-408c-8250-dd014bd0ae52
Biuletyn 577716-N-2018
Zamawiajacy nazwa Gdański Zarząd Dróg i Zieleni
Regon 19003008390919
Zamawiajacy adres ulica Partyzantów
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-254
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 412 041
Zamawiajacy fax 583 416 758
Zamawiajacy email info@zdiz.gda.pl
Adres strony url www.gzdiz.gda.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gzdiz.gda.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gzdiz.gda.pl
Oferty wnioski dostepne ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, bud.B, pok. nr 25 (sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu 35/B/ZA/2018
Numer referencyjny Wykonanie Komputerowej Ewidencji Technicznej i Majątkowej ulic Miasta Gdańska - etap XV.
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Zamówienie obejmuje założenie komputerowej bazy danych ewidencji technicznej i majątkowej wybranych dróg, obiektów inżynierskich, torów i torowisk tramwajowych na terenie miasta Gdańska – etap XV, zgodnie z załącznikiem do SIWZ, Zamówienie obejmuje inwentaryzację wszystkich rodzajów obiektów ewidencjonowanych w bazie danych ewidencji technicznej i majątkowej dróg, z wyłączeniem warstwy tablic reklamowych, warstwy wiat przystankowych, warstwy natężeń ruchu, warstwy planu komunikacyjnego warstwy systemu informacji miejskiej, warstwy objazdów dróg oraz bez elementów mapy ewidencji gruntów i użytków, mapy ewidencji budynków oraz bez elementów treści mapy dotyczących uzbrojenia podziemnego.
Cpv glowny przedmiot 72320000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 84
Informacje na temat katalogow 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia przedmiotu zamówienia o wielkość do 20% zakresu rzeczowego usługi przewidzianej do realizacji zamówienia. 2) Zamawiający przewiduje w ramach niniejszej umowy możliwość skorzystania z prawa opcji poprzez zwiększenie o 50% zakresu zamówienia podstawowego w przypadku konieczności objęcia inwentaryzacją nowych dróg lub ich odcinków, przekazanych do użytkowania bądź dróg lub ich odcinków przebudowanych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali co najmniej: a) jedno zamówienie w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno – wysokościowych i opracowania ich wyników o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000,00 zł., b) jedno zamówienie w zakresie geodezyjnych pomiarów realizacyjnych lub inwentaryzacyjnych o wartości brutto nie mniejszej niż 40 000,00 zł., c) jedno zamówienie w zakresie obsługi geograficznych (GIS) baz danych (graficznych i opisowych) o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia o wartości brutto nie mniejszej niż 120 000,00 zł. w zakresie systemów wykorzystujących wyłącznie technologię Mapinfo. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia mogą spełnić ten warunek w sposób następujący – przynajmniej jeden z Wykonawców musi spełnić ten warunek.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Czy wadium 1
Wadium 6000,00 zł Zgodnie z art. 45 ust. 7 ustawy Pzp wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Uwaga: • Z treści gwarancji (poręczenia) powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy Pzp. • Wadium dla Wykonawców ubiegających się o zamówienie wspólnie (np. konsorcjum) może być wniesione przez jednego z nich. Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączony był dowód wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w innych formach (np. gwarancje bankowe lub ubezpieczeniowe) kopię dokumentu, potwierdzoną przez Wykonawcę „za zgodność z oryginałem”, należy załączyć trwale do oferty – oryginał natomiast złożyć w oddzielnej kopercie i załączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy dla swej ważności wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości zmian w zawartej umowie w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, pomimo zachowania należytej staranności. 3. Nieważność któregokolwiek z postanowień niniejszej umowy nie powoduje nieważności całej umowy lecz powoduje uchylenie tylko nieważnego postanowienia umowy w miejsce którego wejdą najbliższe odpowiadające intencjom Stron i ważne postanowienia. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić między innymi w następujących przypadkach: a) Zmiana wynagrodzenia • w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, ustalonego na podstawie art.2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10.10.2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2002 r. Nr 200, poz. 1679 z późn. zm.), • w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, • w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, stosownie do stawki ustalonej przez ustawodawcę. 5. Zmiany teleadresowe stron umowy, mogą być wprowadzane przez Stronę, której dotyczą, pisemnie tylko w oświadczeniu poświadczonym przez druga Stronę, bez konieczności wprowadzania ich do umowy aneksem.
IV 4 4 data 2018-07-05T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05-07-2018 r. o godz. 10:00 w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni, ul. Partyzantów 36, bud. „B” pok. nr 09.

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto przedmiotu zamówienia
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)