Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych i stacjonarnych dla MCDN ODN w Tarnowie, przy ul. Nowy Świat 30 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Modernizacja pomieszczeń bibliotecznych na potrzeby centrów dydaktyczno-informatycznych w powiązaniu z projektem Małopolska Chmura Edukacyjna działanie 2.1 RPO WM" w ramach zadania budżetowego nr 8 "Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji (MCHE) - działanie 2.1 RPO"

Publication date 2018-06-22
End date 2018-07-02 00:00:00
Instytucja Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Regały biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 577646-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391311000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych i stacjonarnych dla MCDN ODN w Tarnowie, przy ul. Nowy Świat 30 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Modernizacja pomieszczeń bibliotecznych na potrzeby centrów dydaktyczno-informatycznych w powiązaniu z projektem Małopolska Chmura Edukacyjna działanie 2.1 RPO WM" w ramach zadania budżetowego nr 8 "Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji (MCHE) - działanie 2.1 RPO"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ – załącznik Nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ. Okres gwarancji wynosi 24/30/36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z oświadczeniem złożonym w załączniku nr 1 do SIWZ – „Formularzu ofertowym”

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dd4d1605-955b-4ff2-8f4c-45f366900c72
Biuletyn 577646-N-2018
Zamawiajacy nazwa Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
Regon 12138578500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 23
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30003
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 623-76-56, 623 76 46
Zamawiajacy fax 12 623 77 41
Zamawiajacy email biuro@mcdn.edu.pl
Adres strony url www.mcdn.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.mcdn.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcdn.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Lubelska 23, 30-003 Kraków, pok. 104
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych i stacjonarnych dla MCDN ODN w Tarnowie, przy ul. Nowy Świat 30 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Modernizacja pomieszczeń bibliotecznych na potrzeby centrów dydaktyczno-informatycznych w powiązaniu z projektem Małopolska Chmura Edukacyjna działanie 2.1 RPO WM" w ramach zadania budżetowego nr 8 "Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji (MCHE) - działanie 2.1 RPO"
Numer referencyjny ZP/271/1/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych i stacjonarnych dla MCDN ODN w Tarnowie, przy ul. Nowy Świat 30 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Modernizacja pomieszczeń bibliotecznych na potrzeby centrów dydaktyczno-informatycznych w powiązaniu z projektem Małopolska Chmura Edukacyjna działanie 2.1 RPO WM" w ramach zadania budżetowego nr 8 "Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji (MCHE) - działanie 2.1 RPO" Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ – załącznik Nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ. Okres gwarancji wynosi 24/30/36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z oświadczeniem złożonym w załączniku nr 1 do SIWZ – „Formularzu ofertowym”
Cpv glowny przedmiot 39131100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 49
Informacje na temat katalogow Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: do 35/42/49 dni kalendarzowych, zgodnie z oświadczeniem złożonym w załączniku nr 1 do SIWZ – „Formularzu ofertowym”.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu –jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ, pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy, zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 4. Termin ustalony w ust. 1 § 2 umowy ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego; b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; c) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; 5. Opóźnienia, o których mowa w ust. 4 muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez osoby nadzorujące realizację umowy oraz zaakceptowane przez Zamawiającego. 6. W przedstawionych w ust. 4 przypadkach wystąpienia opóźnień, Strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
IV 4 4 data 2018-07-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria termin realizacji
Znaczenie 10,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)