GuidZP400 |
dd4d1605-955b-4ff2-8f4c-45f366900c72
|
Biuletyn |
577646-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Małopolskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli
|
Regon |
12138578500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
23
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30003
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 623-76-56, 623 76 46
|
Zamawiajacy fax |
12 623 77 41
|
Zamawiajacy email |
biuro@mcdn.edu.pl
|
Adres strony url |
www.mcdn.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.mcdn.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mcdn.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Lubelska 23, 30-003 Kraków, pok. 104
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych i stacjonarnych dla MCDN ODN w Tarnowie, przy ul. Nowy Świat 30 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Modernizacja pomieszczeń bibliotecznych na potrzeby centrów dydaktyczno-informatycznych w powiązaniu z projektem Małopolska Chmura Edukacyjna działanie 2.1 RPO WM" w ramach zadania budżetowego nr 8 "Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji (MCHE) - działanie 2.1 RPO"
|
Numer referencyjny |
ZP/271/1/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem regałów przesuwnych i stacjonarnych dla MCDN ODN w Tarnowie, przy ul. Nowy Świat 30 w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Modernizacja pomieszczeń bibliotecznych na potrzeby centrów dydaktyczno-informatycznych w powiązaniu z projektem Małopolska Chmura Edukacyjna działanie 2.1 RPO WM" w ramach zadania budżetowego nr 8 "Technologie informacyjno-komunikacyjne w edukacji (MCHE) - działanie 2.1 RPO"
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera SOPZ – załącznik Nr 6 do SIWZ oraz wzór umowy - załącznik Nr 2 do SIWZ. Okres gwarancji wynosi 24/30/36 miesięcy, licząc od dnia protokolarnego odbioru przedmiotu zamówienia, zgodnie z oświadczeniem złożonym w załączniku nr 1 do SIWZ – „Formularzu ofertowym”
|
Cpv glowny przedmiot |
39131100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
49
|
Informacje na temat katalogow |
Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie w terminie: do 35/42/49 dni kalendarzowych, zgodnie z oświadczeniem złożonym w załączniku nr 1 do SIWZ – „Formularzu ofertowym”.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumenty dotyczące
podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz
spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w
postępowaniu –jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; c) w przypadku złożenia
oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów
dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw
wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa
w pkt a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.Jeżeli w
kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma
osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się
je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania
wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się. Wykonawca
w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86
ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór
oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1 Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony
według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.1 SIWZ,
według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 i 4 do SIWZ, pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy,
zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli wykonawca
polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Termin ustalony w ust. 1 § 2 umowy ulegnie przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego;
b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót;
c) wystąpienia okoliczności, których Strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności;
5. Opóźnienia, o których mowa w ust. 4 muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez osoby nadzorujące realizację umowy oraz zaakceptowane przez Zamawiającego.
6. W przedstawionych w ust. 4 przypadkach wystąpienia opóźnień, Strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
|
IV 4 4 data |
2018-07-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|