Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie

Publication date 2018-06-25
End date 2018-07-03 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej
Miejscowość Ruciane-Nida
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578441-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009, 158100009, 155000003, 153000001, 158960005, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, stosowna do potrzeb Zamawiającego, dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych, ul. Polna 2, 12- 220 Ruciane- Nida, w ośmiu częściach:
Część 1- Dostawa mięsa wieprzowego i wyrobów z mięsa wieprzowego
Część 2- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Część 3- Dostawa artykułów mleczarskich
Część 4- Dostawa warzyw, owoców
Część 5- Dostawa mrożonek
Część 6- Dostawa różnych artykułów spożywczych
Część 7- Dostawa jaj
Część 8- Dostawa mięsa drobiowego i wyrobów z mięsa drobiowego,
szczegółowo określonych w Załącznikach Nr:2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h do SIWZ.
Dostarczane artykuły spożywcze powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 149z późn.zm.)oraz aktach wykonawczych do ww. ustawy.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem lub wszystkie części zamówienia. Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy- 8.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 be15e9df-3846-42cf-a656-0f6fe0cc3a57
Biuletyn 578441-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Leśnych im. Unii Europejskiej
Regon 12439200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Polna
Zamawiajacy miejscowosc Ruciane-Nida
Zamawiajacy kod pocztowy 12220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon 0-87 4231128
Zamawiajacy email zsdilk@wp.pl
Adres strony url www.zsl.org.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Powiatowy Zespół Ekonomiczno – Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz
Rodzaj zamawiajacego 9
Wspolne udzielanie zamowienia Nie dotyczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.powiat.pisz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.powiat.pisz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowy Zespół Ekonomiczno- Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu,12-200 Pisz, ul. Warszawska 1, sekretariat- pokój nr 31
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie
Numer referencyjny ZSL.3421.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 8
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna, stosowna do potrzeb Zamawiającego, dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Leśnych, ul. Polna 2, 12- 220 Ruciane- Nida, w ośmiu częściach: Część 1- Dostawa mięsa wieprzowego i wyrobów z mięsa wieprzowego Część 2- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych Część 3- Dostawa artykułów mleczarskich Część 4- Dostawa warzyw, owoców Część 5- Dostawa mrożonek Część 6- Dostawa różnych artykułów spożywczych Część 7- Dostawa jaj Część 8- Dostawa mięsa drobiowego i wyrobów z mięsa drobiowego, szczegółowo określonych w Załącznikach Nr:2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h do SIWZ. Dostarczane artykuły spożywcze powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 149z późn.zm.)oraz aktach wykonawczych do ww. ustawy. 2. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć, sześć, siedem lub wszystkie części zamówienia. Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu Wykonawcy- 8.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 2) dokumenty wymienione w pkt 1 dotyczące innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa w lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w niniejszym ustępie, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w niniejszym ustępie stosuje się.
Inne dokumenty niewymienione 1. Inne dokumenty, jakie Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: 1) formularz ofertowy i formularz asortymentowo- cenowy [na Załącznikach Nr 1a i/lub 1b i/lub 1c i/lub 1d i/lub1ei/lub1fi/lub1g i/lub 1h i Nr 2a i/lub 2b i/lub 2c i/lub 2d i/lub 2ei/lub 2f i/lub 2g i/lub 2h do SIWZ], 2) w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. pełnomocnictwo) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 3) w przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/-y, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru lub ewidencji do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/-y podpisujące ofertę, 4)w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów do oferty należy dołączyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5) informację o częściach zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom, z podaniem firm Podwykonawców [Załącznik Nr 8 do SIWZ]. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza realizować niniejszego zamówienia z udziałem Podwykonawców, nie załącza tego załącznika do oferty. 2. W przypadku składania oferty na Część 1- dostawa mięsa wieprzowego i wyrobów z mięsa wieprzowego Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą oświadczenie, o którym mowa w art. 3 ustawy z dnia 5 września 2016 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z wystąpieniem afrykańskiego pomoru świń na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. poz. 1444). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe Nie dotyczy
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 3 1 minimalne wymagania Nie dotyczy
IV 3 2 opis potrzeb Nie dotyczy
IV 3 3 ElementyOpisu Nie dotyczy
IV 4 8 Nie dotyczy
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie: 1) Zmiany terminu obowiązywania umowy, w następstwie: a) siły wyższej - rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej, b) wystąpienia innych szczególnych okoliczności za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny, do których należą m.in. długotrwała choroba członka rodziny, śmierć członka rodziny, inne uzasadnione okoliczności nie pozwalające Wykonawcy realizować umowy, 2) Zmiany umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem pkt. 3. 3) Zmiana umowy w przypadku zmiany (podwyższenia lub obniżenia) wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, każdorazowo w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia tej przesłanki będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu Umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi Umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu Umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. 2. Zmiany postanowień umowy następują zgodnie z zasadami określonymi w umowie oraz przy zastosowaniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych i nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy lub do całkowitej zmiany rodzaju zamówienia. 3. W przypadku wystąpienia okoliczności stanowiących podstawę do zmiany umowy, każda ze Stron może wystąpić z wnioskiem na piśmie w sprawie możliwości dokonania takiej zmiany. We wniosku należy opisać, uzasadnić okoliczności warunkujące zmianę oraz dołączyć stosowne dokumenty – dotyczy to przypadków kiedy dla potwierdzenia dokonania zmiany zasadnym jest przedłożenie odpowiednich dokumentów.
IV 6 1 sposob udostepniania Nie dotyczy
IV 6 1 srodki ochrony Nie dotyczy
IV 4 4 data 2018-07-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa wieprzowego i wyrobów z mięsa wieprzowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa wieprzowego i wyrobów z mięsa wieprzowego zgodnie z Załącznikiem Nr 2a do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych zgodnie z Załącznikiem Nr 2b do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa artykułów mleczarskich
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa artykułów mleczarskich zgodnie z Załacznikiem Nr 2c do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Dostawa warzyw, owoców
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa warzyw, owoców zgodnie z Załącznikiem Nr 2d do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Dostawa mrożonek
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mrożonek zgodnie z Załącznikiem Nr 2e do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Dostawa różnych artykułów spożywczych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa różnych artykułów spożywczych zgodnie z Załącznikiem Nr 2f do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Dostawa jaj
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa jaj zgodnie z Załącznikiem Nr 2g do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Dostawa mięsa drobiowego i wyrobów z mięsa drobiowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-09-01T00:00:00+02:00
Zalacznik data zakonczenia 2019-08-31T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa mięsa drobiowego i wyrobów z mięsa drobiowego zgodnie z Załącznikiem Nr 2h do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria czas dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)