Dostawy artykułów medycznych (introduktory, przyrządy do przetoczeń, zestawy do kaniulacji) oraz opatrunków

Publication date 2018-06-26
End date 2018-07-04 00:00:00
Instytucja Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Miejscowość Tarnów
Województwo małopolskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578767-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawy artykułów medycznych (introduktory, przyrządy do przetoczeń, zestawy do kaniulacji) oraz opatrunków. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 Pakiety. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-4 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 aa3556bd-0cdf-48c1-ae75-720feec5b939
Biuletyn 578767-N-2018
Zamawiajacy nazwa Specjalistyczny Szpital im. Edwarda Szczeklika
Regon 31340800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Tarnów
Zamawiajacy kod pocztowy 33-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 63 10 341
Zamawiajacy fax 146 310 337
Zamawiajacy email zamowienia@ssz.tar.pl
Adres strony url www.ssz.tar.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ssz.tar.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ssz.tar.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca do Budynku Dyrekcji (Budynek A), pokój nr 11
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 33-100 Tarnów, ul.Szpitalna 13
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów medycznych (introduktory, przyrządy do przetoczeń, zestawy do kaniulacji) oraz opatrunków
Numer referencyjny AE/ZP-27-51/18
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawy artykułów medycznych (introduktory, przyrządy do przetoczeń, zestawy do kaniulacji) oraz opatrunków. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 4 Pakiety. Zakres rzeczowy ujęty w Pakietach nr 1-4 określa Formularz Cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 10
Informacje na temat katalogow Planowany termin związania umową wynosi: w zakresie Pakietów Nr 1-2 – 3 miesiące od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy, w zakresie Pakietu Nr 3 – 2 miesiące od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy, a w zakresie Pakietu Nr 4 – 10 miesięcy od daty rozpoczęcia obowiązywania umowy i obejmuje dostawy przedmiotu zamówienia wg odrębnych zamówień dokonywanych przez Zamawiającego.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona jest zobowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego dokonane przed udzieleniem zamówienia następujące oświadczenia w formie pisemnej i dokumenty: 1.1 Oświadczenie, iż Wykonawca posiada niezbędne dokumenty dopuszczające oferowany w zakresie Pakietów Nr 1-4 asortyment do obrotu i używania na terenie RP, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2017 poz. 211 z późn.zm.), które przedłoży Zamawiającemu na każde żądanie (według Załącznika Nr 4 do SIWZ). 1.2 Oświadczenie Wykonawcy, że gwarantuje, iż warunki transportu zamawianych w zakresie Pakietów Nr 1-4 wyrobów będą zgodne z zaleceniami producenta. (według Załącznika Nr 4 do SIWZ). 1.3 Materiały, ulotki informacyjne (w języku polskim) dotyczące zaoferowanego przedmiotu zamówienia w zakresie Pakietów Nr 1-4. 1.4 Próbki asortymentu ujętego w: Pakiecie Nr 1 poz. 1, Pakiecie Nr 2 poz. 1-2, Pakiecie Nr 3 poz. 2, Pakiecie Nr 4 poz. 1, Złożone przez Wykonawcę próbki z Pakietów Nr 1-4 winny być oryginalnie zapakowane i oznaczone identycznie z oznaczeniem przedmiotu zamówienia, który będzie dostarczany Zamawiającemu w przypadku wyboru oferty Wykonawcy. Próbki muszą być oznaczone z podaniem pakietu i pozycji, której dotyczą, podczas badania ulegną zużyciu i zniszczeniu Oświadczenia i dokumenty, o których mowa wyżej aktualne na dzień ich złożenia Wykonawca złoży w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni.
Inne dokumenty niewymienione UWAGA. Zamawiający informuje, iż oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.III.3 ogłoszenia, ze względu na fakt, że Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczy tylko oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu. 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty w formie pisemnej aktualne na dzień składania ofert oświadczenie: 1.1 Oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art.25a ust.1 ustawy (według Załącznika Nr 2 do SIWZ) w zakresie określonym przez Zamawiającego w SIWZ. 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Wykonawca jest zobowiązany do złożenia w formie pisemnej następującego oświadczenia: 2.1 Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 3 do SIWZ). Oświadczenie, o którym mowa wyżej Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Z uwzględnieniem punktu XIV.7 SIWZ oraz art.144 ust.1 pkt.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty są dopuszczalne w następujących okolicznościach: a) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, b) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Wykonawcę lub Zamawiającego, c) wprowadzenia zamienników np. w przypadku zakończenia, wstrzymania, wznowienia produkcji lub wycofania z obrotu przez odpowiednie organy, producenta, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, d) zastąpienia przedmiotu umowy w części lub w całości produktem o lepszych parametrach, przy czym cena tego produktu nie może być wyższa niż cena oferowanego przedmiotu zamówienia, e) zmiany numerów katalogowych produktu, f) zmian wielkości opakowania oraz wynikających z tej zmiany ilości opakowań z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny zawartej w umowie, g) obniżenia ceny, h) w przypadku braku możliwości pozyskania produktu będącego przedmiotem umowy na skutek okoliczności, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności, nawet przy zachowaniu należytej staranności, pod warunkiem dostarczenia zamiennika, przy czym cena zamiennika nie może być wyższa od ceny oferowanego przedmiotu zamówienia, i) w przypadku zaprzestania produkcji lub wycofania z obrotu produktu będącego przedmiotem umowy na podstawie decyzji właściwych władz, j) zmiany terminu ważności przedmiotu zamówienia w wyjątkowych sytuacjach, w okolicznościach korzystnych dla Zamawiającego i za jego zgodą. 2. Wskazane w pkt. 1 okoliczności uzasadniające zmianę umowy, będą skutkowały zmianą umowy w następującym zakresie: a) okoliczności wskazane w pkt. 1 lit. a) i b) – wówczas w razie konieczności umowa zostanie dostosowana do ww. przekształceń własnościowych, b) okoliczności wskazane w pkt. 1 lit. c) – j) - wówczas w razie konieczności umowa zostanie zmieniona w zakresie jednego lub łącznie wszystkich elementów wskazanych w załączniku określającym zakres rzeczowy przedmiotu umowy tj. w szczególności w zakresie: numeru katalogowego, nazwy producenta, ceny jednostkowej, ceny jednostkowej opakowania, nazwy handlowej, wielkości opakowania, liczby opakowań. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności, z wyłączeniem przypadków określonych w pkt. 1 lit c, g, h oraz j.
IV 4 4 data 2018-07-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1.Wykonawca załączy do oferty: 1.1. Wypełniony i podpisany Załącznik Nr 1 do SIWZ – Formularz Cenowy. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca zamierza zrealizować zamówienie siłami własnymi (złożone w pkt.V.1 Formularza Ofertowego), a w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy (w pkt.V.2 Formularza Ofertowego) wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz podać firmy tych podwykonawców. 1.3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z treścią specyfikacji, nie wnosi co do niej zastrzeżeń i akceptuje ogólne warunki umowy ujęte w niniejszej specyfikacji (złożone w pkt.V.3 i 4 Formularza Ofertowego). 1.4. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy załączyć pełnomocnictwo osoby (osób) do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Oświadczenia, o których mowa w SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące Podwykonawców, składane są w oryginale, w formie pisemnej. 3. W przypadku, gdy Wykonawca dołącza do oferty kopię jakiegoś dokumentu, za wyjątkiem oświadczeń, winna być ona poświadczona “za zgodność z oryginałem” odpowiednio przez Wykonawcę, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane w niniejszym postępowaniu oświadczenie, o którym mowa w pkt.IV.1.2.1 SIWZ w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia oraz dokumenty wymienione w pkt.IV.1.3.1 SIWZ muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust.2 ustawy.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 1 - Introduktory z zastawką
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Dostawy introduktorów z zastawką wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 Formularza Cenowego – Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 2 - Przyrządy do przetoczeń (pakowane indywidualnie, różniące się kolorem opakowania lub kolorem napisu na opakowaniu)
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Dostawy przyrządów do przetoczeń (pakowanych indywidualnie, różniących się kolorem opakowania lub kolorem napisu na opakowaniu) wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-2 Formularza Cenowego – Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 3 - Zestawy do kaniulacji dużych naczyń
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 2
Zalacznik krotki opis Dostawy zestawów do kaniulacji dużych naczyń wymienionych i opisanych w pozycjach nr 1-7 Formularza Cenowego – Załącznik Nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet Nr 4 - Opatrunek alginianowy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 10
Zalacznik krotki opis Dostawy opatrunków alginianowych wymienionych i opisanych w pozycji nr 1 Formularza Cenowego – Załącznik Nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Cena brutto
Znaczenie 98,00
  
Kryteria Termin realizacji reklamacji
Znaczenie 2,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)