GuidZP400 |
14004504-92e7-4b49-af8d-6f961fd1a3b9
|
Biuletyn |
578601-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku
|
Regon |
140639400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. J. Waszyngtona
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15274
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
857 450 595
|
Zamawiajacy fax |
857 450 595
|
Zamawiajacy email |
zampudsk@amb.edu.pl
|
Adres strony url |
www.udsk.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.udsk.pl/zp
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
samodzileny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.udsk.pl/zp
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.udsk.pl/zp
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 ;istopada 2012 r. Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Dziecięcy Szpital Kliniczny im. L. Zamenhofa w Białymstoku, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok, Kancelaria pok. 6124
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku.
|
Numer referencyjny |
PN–22/18/13
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku o wartości szacunkowej poniżej 144 tys. euro. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
307697,44
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
2
|
Informacje na temat katalogow |
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA (art. 36 ust. 1 pkt 4):
1. Termin realizacji zamówienia w przypadku pakietów nr 1 i 2 wynosi do 8 tygodni od daty podpisania umowy.
2. Termin realizacji zamówienia w przypadku pakietu nr 3 wynosi do 30 dni od daty podpisania umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4.1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
5.1. zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1 – składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
5.2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
5.3. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie określa warunków udziału w przedmiotowym postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
3.1. Oryginalne dane techniczne oferowanego sprzętu, potwierdzające spełnianie parametrów określonych przez Zamawiającego w Załączniku nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
8.1. Sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz z zestawieniem oferowanego sprzętu.
8.2. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentu, o którym mowa w pkt 4.1, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień –
w oryginale lub poświadczone notarialnie, albo poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię innego dokumentu, z którego będzie wynikało wprost prawo do reprezentacji podmiotu (np. umowa spółki cywilnej, statut itp.).
8.3. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zostać podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.
2.1. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ Wykonawca nie posiada wiedzy na temat pozostałych uczestników procedury, w stosunku do których miałby składać przedmiotowe oświadczenie.
|
IV 4 4 data |
2018-07-04T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ZGODNIE Z ART. 13 RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, s. 1), dalej “RODO”, UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w BIAŁYMSTOKU informuje że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w BIAŁYMSTOKU,
ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok
Tel. 85 7450595; fax: 85 7450595
e-mail: zp@udsk.pl
strona internetowa: www.udsk.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w UNIWERSYTECKI DZIECIĘCY SZPITAL KLINICZNY im. L. Zamenhofa w BIAŁYMSTOKU, ul. J. Waszyngtona 17, 15-274 Białystok jest Pani Ewa Dębkowska, tel. 85 7450500, e-mail: iodo@udsk.pl *;
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr PN-22/18/13 na dostawę sprzętu i oprogramowania komputerowego do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego w Białymstoku prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Poz. 1 Komputer – 79 szt.
Poz. 2 Laptop – 4 szt.
Poz. 3 Laptop – 2 szt.
Poz. 4 Komputer – 1 szt.
Poz. 5 Monitor – 1 szt.
Poz. 6 Monitor – 14 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Sprzęt komputerowy
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
2
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Poz. 1 Czytnik kodów kreskowych – 5 szt.
Poz. 2 Czytnik kodów kreskowych bezprzewodowy – 2 szt.
Poz. 3 Drukarka do etykiet – 1 szt.
Poz. 4 Drukarka do etykiet – 4 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Oprogramowanie komputerowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48624000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w miesiacach |
1
|
Zalacznik informacje dodatkowe |
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi ZAŁĄCZNIK NR 4 DO SIWZ.
|
Zalacznik krotki opis |
Poz. 1 Oprogramowanie biurowe Microsoft Office Std 2016 lub równoważne – 86 szt.
Poz. 2 Oprogramowanie serwerowe Microsoft Windows Server STD Core 2016 SNGL OLP 2Lic NL Acdmc CoreLic (9EM-00058) – 40 szt., tj. dla 80 rdzeni fizycznych serwerów lub równoważne
Poz. 3 Licencje dostępowe CAL Device Acdmc (R18-05099) lub równoważne– 100 szt.
Poz. 4 Oprogramowanie bazodanowe Microsoft SQL Server Standard Core 2017 SNGL OLP 2Lic NL Acdmc CoreLic (7NQ-01145) lub równoważne– 2 szt.
Warunki równoważności zostały przedstawione w ZAŁĄCZNIKU NR 4 DO SIWZ
|
| |