GuidZP400 |
03f6760a-aac5-4437-9fb0-195bddbafe70
|
Biuletyn |
579146-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Lubelski
|
Regon |
43102929200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Spokojna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20074
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 52 86 600
|
Zamawiajacy fax |
81 52 86 601
|
Zamawiajacy email |
awieleba@powiat.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.splublin.bip.lubelskie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9 budynek A, Referat zamówień publicznych, pok. 102 (I piętro)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBLINIE”
|
Numer referencyjny |
IGM-ZP.272.24.2018.MG1
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu komputerowego składającego się z czternastu zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem, zestawu komputerowego z komputerem przenośnym wraz z oprogramowaniem oraz switcha dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie oraz zapewnienie świadczenia usługi serwisu gwarancyjnego przez autoryzowany serwis producenta oferowanego i dostarczonego sprzętu na zasadach określonych w umowie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Do 21 dni od dnia zawarcia umowy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oświadczenie pn. "Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu". z uwagi na fakt, ze zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III. 1- nie wymaga odnośnego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Moduł formularza odłożenia o zamówieniu nie przewiduje możliwości wyboru - rozdzielenia oświadczeń.Do oferty każdy Wykonawca w celu potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (w formie oryginału) wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać brak podstaw wykluczenia każdego z nich.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
1) Cena oferty – 60% (max. 60 pkt);
Lcena = (Cmin / C) x 60 pkt , gdzie:
Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną
C - cena w ofercie ocenianej
Liczba punktów za kryterium cena = (Wartość brutto oferty z najniższą ceną/ Wartość brutto oferty badanej) x 60% x 100pkt
2) Komputer stacjonarny - wydajność procesora w teście PassMark CPU Mark – 20% (max. 20 pkt);
1. Za wynik testu poniżej 8080 punktów Wykonawca otrzyma 0 pkt.
2. Wykonawca za wynik testu mieszczący się w przedziale 8080-8500 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.
3. Za wynik testu powyżej 8500 punktów Wykonawca otrzyma 20 pkt.
3) Komputer przenośny - wydajność karty graficznej w teście PassMark - G3D Mark High End Videocards – 20% (max. 20 pkt);
1. Za wynik testu poniżej 1180 punktów Wykonawca otrzyma 0 pkt.
2. Wykonawca za wynik testu mieszczący się w przedziale 1180-1300 punktów Wykonawca otrzyma 10 pkt.
3. Za wynik testu powyżej 1300 punktów Wykonawca otrzyma 20 pkt.
Punkty dla powyższych kryteriów zostaną przyznane Wykonawcy na podstawie informacji podanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
|
IV IstotnePostanowienia |
Stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ - Wzór umowy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) wprowadzenia przez producenta lub Wykonawcę nowego produktu, odpowiadającego produktowi będącemu przedmiotem zamówienia,
2) zakończenia produkcji zaoferowanych produktów lub wycofanie ich z produkcji lub z obrotu na terytorium RP,
3) upadłości albo likwidacji producenta, dystrybutora lub gwaranta,
4) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych producenta, dystrybutora lub gwaranta, uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
5) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia,
7) z przyczyn organizacyjnych ze strony Zamawiającego, w tym w strukturze organizacyjnej,
8) z przyczyn wynikających ze specyfiki działalności Zamawiającego,
9) zaistnienia siły wyższej.
|
IV 4 4 data |
2018-07-05T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
W JĘZYKU POLSKIM
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1481 z późn. zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca lub faksu, przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017 r., poz. 1219).
Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje za pośrednictwem faksu lub środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. oświadczeniu usług drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania korespondencji przez Wykonawcę, zamawiający domniema, że korespondencja wysłana przez Zamawiającego na numer faksu lub adres email, podany przez Wykonawcę, została mu doręczona w sposób umożliwiający zapoznanie się z jej treścią.
Korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem należy kierować na adres: Starostwo Powiatowe w Lublinie, ul. Spokojna 9, 20-074 Lublin, nr faksu 81 52 86 601, e-mail: przetargi@powiat.lublin.pl.
Osobami upoważnionymi ze strony Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są: Łukasz Droździel (w zakresie przedmiotu zamówienia) – Referat ds. Informatyki w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Lublinie i Magdalena Gajur-Solarz (sprawy formalno-prawne) – Referat ds. zamówień publicznych w Wydziale Inwestycji i Funduszy Pomocowych.
Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się z wykonawcami za pośrednictwem telefonu.
Ofertę sporządza się w sposób staranny, czytelny i trwały. Stwierdzone przez Wykonawcę w ofercie błędy i omyłki w zapisach - przed jej złożeniem - poprawia się przez skreślenie dotychczasowej treści i wpisanie nowej, z zachowaniem czytelności błędnego zapisu, oraz podpisanie poprawki i zamieszczenie daty dokonania poprawki.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji o której mowa w pkt 12.6 SIWZ, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (w formie oryginału) według wzoru zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego wraz z informacją, o której mowa w pkt 12.6. SIWZ Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Cena ofertowa musi uwzględniać doliczony należny podatek VAT. Prawidłowe ustalenie podatku VAT należy do obowiązków Wykonawcy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. z 2017 r., poz. 1221 z późn. zm.). Cena ofertowa obliczona powinna zawierać w sobie wszelkie koszty niezbędne do należytego wykonania niniejszego zamówienia.Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SIWZ. Zmianę SIWZ zamawiający udostępni na własnej stronie internetowej.
Zgodnie z art. 86 ust. 5 Pzp niezwłocznie po otwarciu ofert Zamawiający zamieszcza na stronie internetowej informacje dotyczące:
1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie;
3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Powiat Lubelski ul. Spokojna 9, 20–074 Lublin
inspektorem ochrony danych osobowych w Powiecie Lubelskim jest: Pani Marzena Skoczylas
Inspektor Ochrony, tel. 81 528 67 25.
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: Nazwa postępowania - „DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO W LUBLINIE”, Numer postępowania - IGM-ZP.272.23.2018.MG1, Tryb postępowania - Przetarg nieograniczony.
Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|