Dostawa Artykułów Zywnościowych do Stołówki Szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8

Publication date 2018-06-26
End date 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579075-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, różnych wyrobów garmażeryjnych i wyrobów gotowych ,zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b430074-5cba-4341-bcf5-3cccbb602432
Biuletyn 579075-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Regon 71268600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 767 468 346
Zamawiajacy fax 767 468 346
Zamawiajacy email alinazaremba@o2.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sp8lubin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia tak www.sp8lubin.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp8lubin.eu
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Wymagane przeslanie ofert inny tak ,osobiście do siedziby zamawiającego lub przez operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 8, 59-300 Lubin,ul. Parkowa 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Artykułów Zywnościowych do Stołówki Szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8
Numer referencyjny SP 8. 271.2.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, różnych wyrobów garmażeryjnych i wyrobów gotowych ,zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę różnicy zmiany stawki podatku – dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano)
IV 6 1 srodki ochrony W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznakowane klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.). Zamawiający wymaga złożenia wyjaśnień w tym zakresie wraz z ofertą.
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ziemniaki, warzywa, owoce, jaja. Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, warzywa przetworzone
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Produkty zwierzęce, mięso i wyroby mięsne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie. Oleje i tłuszcze zwierzęce
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Ryby przetworzone i konserwowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ NR 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Różne wyroby garmażeryjne – wyroby gotowe
  

Criterion

Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI F-RY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)