Dostawa Artykułów Zywnościowych do Stołówki Szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8

Data publikacji 2018-06-26
Data zakończenia 2018-06-04 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Miejscowość Lubin
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579075-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, różnych wyrobów garmażeryjnych i wyrobów gotowych ,zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3b430074-5cba-4341-bcf5-3cccbb602432
Biuletyn 579075-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 8 im. Jana Wyżykowskiego w Lubinie
Regon 71268600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Parkowa
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Lubin
Zamawiajacy kod pocztowy 59300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 767 468 346
Zamawiajacy fax 767 468 346
Zamawiajacy email alinazaremba@o2.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.sp8lubin.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia tak www.sp8lubin.eu
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sp8lubin.eu
Dostep do dokumentow ograniczony nie
Wymagane przeslanie ofert inny tak ,osobiście do siedziby zamawiającego lub przez operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Podstawowa nr 8, 59-300 Lubin,ul. Parkowa 2
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa Artykułów Zywnościowych do Stołówki Szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8
Numer referencyjny SP 8. 271.2.3.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie, tj. ziemniaków, warzyw, owoców, jajek, produktów zwierzęcych w formie mięsa i wyrobów mięsnych, ryb przetworzonych i konserwowanych, produktów mleczarskich, pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich oraz różnych produktów spożywczych, produktów przemiału ziarna, olejów i tłuszczy zwierzęcych i roślinnych, warzyw przetworzonych, różnych wyrobów garmażeryjnych i wyrobów gotowych ,zgodnie z wykazami określonymi w załącznikach do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty , na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę różnicy zmiany stawki podatku – dotyczy to części wynagrodzenia za dostawy, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano)
IV 6 1 srodki ochrony W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, muszą być oznakowane klauzulą „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art.11 ust.4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.). Zamawiający wymaga złożenia wyjaśnień w tym zakresie wraz z ofertą.
IV 4 4 data 2018-06-04T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2019-06-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Ziemniaki, warzywa, owoce, jaja. Różne produkty spożywcze, produkty przemiału ziarna, warzywa przetworzone
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ NR 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Produkty zwierzęce, mięso i wyroby mięsne.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Produkty mleczarskie. Oleje i tłuszcze zwierzęce
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ NR 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Ryby przetworzone i konserwowe
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ NR 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Różne wyroby garmażeryjne – wyroby gotowe
  

Criterion

Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI F-RY
Znaczenie 40,00
  
Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)