Przetarg na dostawę warzyw i owoców

Publication date 2018-07-02
End date 2018-07-11 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Gródku
Miejscowość Gródek
Województwo mazowieckie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582178-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 153000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców (CPV:15300000-1, 03200000-3).
Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) stanowiącym integralną część SIWZ.
Zaproponowane w ofercie ceny będą stałe przez cały okres trwania umowy.
Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na podstawie bieżących zamówień magazyniera w formie pisemnej faxem lub telefonicznie.
Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi, wymaganiami GMP, GHP oraz systemu HACCP.
Sprzedawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji dostaw aktualną decyzję wystawioną przez właściwego inspektora Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów.
Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, soczyste, odpowiednio dojrzałe, bez objawów gnicia lub zepsucia, czyste, bez szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez uszkodzeń mechanicznych. Bulwy ziemniaków nie mogą być zzieleniałe, nadmarznięte, z pustymi miejscami w środku, porośnięte kiełkami. Ziemniaki po ugotowaniu muszą mieć dobry smak i delikatnie rozsypywać się. Ziemniaki muszą być opakowane w worki siatkowe do 30 kg.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 caaf7207-9365-486d-844d-82f8209201ef
Biuletyn 582178-N-2018
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Gródku
Regon 82711300000
Zamawiajacy adres ulica Gródek
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Gródek
Zamawiajacy kod pocztowy 26720
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 0-48 6770029
Zamawiajacy fax 0-48 6770029
Zamawiajacy email renataz29@wp.pl
Adres strony url http://bip.dps.grodek.finn.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.dps.grodek.finn.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.dps.grodek.finn.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie zamawiającego, osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dom Pomocy Społecznej w Gródku, Gródek 26, 26 - 720 Policzna, pokój nr 64
Nazwa nadana zamowieniu Przetarg na dostawę warzyw i owoców
Numer referencyjny ADM.271.1.2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców (CPV:15300000-1, 03200000-3). Szczegółowy wykaz zamawianego asortymentu ujęty został w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) stanowiącym integralną część SIWZ. Zaproponowane w ofercie ceny będą stałe przez cały okres trwania umowy. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie się odbywać na podstawie bieżących zamówień magazyniera w formie pisemnej faxem lub telefonicznie. Towar musi być świeży, najwyższej jakości, przewożony zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi, wymaganiami GMP, GHP oraz systemu HACCP. Sprzedawca zobowiązany jest posiadać przez cały okres realizacji dostaw aktualną decyzję wystawioną przez właściwego inspektora Inspekcji Sanitarnej o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie artykułami żywnościowymi oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów. Dostarczane warzywa i owoce muszą być świeże, soczyste, odpowiednio dojrzałe, bez objawów gnicia lub zepsucia, czyste, bez szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez uszkodzeń mechanicznych. Bulwy ziemniaków nie mogą być zzieleniałe, nadmarznięte, z pustymi miejscami w środku, porośnięte kiełkami. Ziemniaki po ugotowaniu muszą mieć dobry smak i delikatnie rozsypywać się. Ziemniaki muszą być opakowane w worki siatkowe do 30 kg.
Cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o artykuł 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP. 2. Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wykonawca składa oświadczenie w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony dopuszczają możliwość zmiany cen w przypadku zmian stawki podatku VAT wprowadzonych właściwymi przepisami. Zmiana cen wymaga formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2018-07-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych w związku z prowadzonym postępowaniem Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwanego dalej RODO, informujemy, że: 1. Administratorem Pana/i danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Gródku, Gródek 26, 26-720 Policzna, tel. 48 6770029. 2. W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może Pan/i kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. 3. Pana/i dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę warzyw i owoców do Domu Pomocy Społecznej w Gródku, nr postępowania ADM.271.1.2018. 4. Odbiorcami Pana/i danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017r. po. 1579 ze zm.). 5. Pana/i dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. 6. Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu określonego w pkt. 3 z uwzględnieniem okresów przechowywania określonych w przepisach odrębnych, w tym przepisów archiwalnych. 7. Posiada Pan/i prawo dostępu do danych osobowych Pana/i dotyczących, prawo do sprostowania Pana/i danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawa Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników), prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). Nie przysługuje Panu/i w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO ani prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 21 RODO, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pana/i danych osobowych jest art. 6 ust. lit. c RODO. 8. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów powyższego rozporządzenia tj. Prezesa Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. 9. Obowiązek podania przez Pana/ią danych osobowych bezpośrednio Pana/i dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp. 10. Pana/i dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu. Profilowanie oznacza dowolną formę zautomatyzowanego przetwarzania danych osobowych, które polega na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)