GuidZP400 |
ca06114b-2cf2-4940-97f1-4db23368d7c1
|
Biuletyn |
584330-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
|
Regon |
181500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Mickiewicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 624 413
|
Zamawiajacy fax |
126 624 410
|
Zamawiajacy email |
dzp@ar.krakow.pl
|
Adres strony url |
www.dzp.ur.krakow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia wyższa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.ur.krakow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
TAK, poczta tradycyjna, kurier, osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, pok. nr 7 Knacelaria Uczelni
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa odzieży ochronnej, roboczej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
|
Numer referencyjny |
DZP-291-2344/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa odzieży ochronnej, roboczej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie -zgodnie z zapotrzebowaniem zamawiającego określonym w SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
18100000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
105020,76
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Uwaga:
-W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, dokument składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie
-Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zobowiązany jest przedłożyć dokument dotyczący podmiotów trzecich
-Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia, jest zobowiązany do złożenia dokumentu dotyczącego podwykonawców
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. X ust. 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570)
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
2) W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ, zamawiający będzie wymagał: opisy oraz karty katalogowe,fotografie,foldery producenta oferowanej odzieży, która jest przedmiotem zamówienia. W załączonych dokumentach należy w sposób jednoznaczny wskazać oferowane produkty
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony druk Oferta – stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji.
2)Wypełniony Formularz cenowy – stanowiący załącznik nr 1A do specyfikacji.
3) Pełnomocnictwo:
a)dla osoby,osób podpisującej-cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
b)dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
c)dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570) względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
d)Zobowiązanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1)zmiany adresu pod który odzież ma być dostarczana pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne Powiatu Krakowskiego lub Gminy Miejskiej Kraków oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie.
2)gdy asortyment określony w załączniku nr 1 do umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że asortyment zamienny będzie charakteryzował się takimi samymi właściwościami bądź lepszymi w stosunku do wymaganych oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie.
3)zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej.
Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli Zamawiający lub Wykonawca będzie stał w obliczu siły wyższej zobowiązany jest niezwłocznie poinformować drugą Stronę umowy o zaistniałej sytuacji, naturze problemu, przewidywanym czasie trwania oraz przewidywanych konsekwencjach, jak również podjąć działania w celu zminimalizowania możliwych szkód. Trudności finansowe Zamawiającego lub Wykonawcy nie mogą być traktowane, jako siła wyższa.
4)zamianę wynagrodzenia, w przypadku:
a) zmiany stawki podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2018-07-17T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|