GuidZP400 |
adca3c8b-1aed-4c02-925e-f52eac7fd1a0
|
Biuletyn |
581063-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Główna Policji
|
Regon |
1213749700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Puławska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
148/150
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-642
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
022 6012044, 601 59 75
|
Zamawiajacy fax |
226 011 857
|
Zamawiajacy email |
zamowieniakgp@policja.gov.pl
|
Adres strony url |
www.policja.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.policja.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.policja.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w wersji papierowej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kancelaria Biura Finansów KGP, ul. Domaniewska 36/38, 02-672 Warszawa, pok. 435, w godz. 8.30-15.30 (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zawarcie umowy ramowej na dostawy materiałów promocyjnych dla Komendy Głównej Policji oraz Centralnego Biura Śledczego Policji
|
Numer referencyjny |
181/BF/18/TJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Komendy Głównej Policji oraz Centralnego Biura Śledczego Policji w ramach trzech (3) zadań. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 3 do SIWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Wymagane złożenia, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą wypełniony Formularz ofertowy (o treści zgodnej z załącznikiem nr 1 do SIWZ).
Ponadto, Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (proponowany wzór dokumentu stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy ograniczenie liczby uczestnikow |
1
|
Ograniczenie liczby uczestnikow |
3
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy zostały przedstawione w §6 załącznika nr 4 do SIWZ (Projekt umowy).
|
IV 4 4 data |
2018-07-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Szkło i ceramika
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach Zadania nr 1 przewidywany jest zakup następującego asortymentu: kufel, kubek ceramiczny zwykły, wazon, szklany przycisk do papieru w ozdobnym etui, kubek ceramiczny (wzór 1), kubek ceramiczny (wzór 2).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Maskotki
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach Zadania nr 2 przewidywany jest zakup następującego asortymentu: maskotki/breloczki z logo „Policja”, maskotki z logo „Policja”.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Słodycze reklamowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
Zalacznik data zakonczenia |
2019-07-31T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
W ramach Zadania nr 3 przewidywany jest zakup słodyczy reklamowych.
|
| |