Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek

Publication date 2018-07-06
End date 2018-07-13 00:00:00
Instytucja Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585154-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek
Pakiet nr 1
Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych 100 % nowe

Pakiet nr 2
Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych oryginalne producenta urządzenia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bf281bbc-99ff-409e-91f2-fb928cac1abe
Biuletyn 585154-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
Regon 28883400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przybyszewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 49
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 60355
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 691 759
Zamawiajacy fax 618 691 847
Zamawiajacy email dzp@spsk2.pl
Adres strony url www.spsk2.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.spsk2.pl/zp/pokaz2.php?n=104_2018
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. – Prawo Pocztowe (t.j. z dnia 12.07.2017r. Dz. U. z 2017r., poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Przybyszewskiego 49, 60-355 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek
Numer referencyjny DZP/104/2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek Pakiet nr 1 Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych 100 % nowe Pakiet nr 2 Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych oryginalne producenta urządzenia
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-07-24T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 24.07.2018r. do dnia 23.07.2019r., natomiast w przypadku zawarcia umowy po dniu 24.07.2018r zostanie ona zawarta na okres 12 miesięcy od dnia jej podpisania.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie regulacji w art. 144 ust. 1 pkt 1-6 Pzp z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 e Pzp, Zamawiający wyraża zgodę na dopuszczalność wprowadzania zmian do umowy na zasadach i warunkach określonych i dozwolonych przez prawo, w szczególności poprzez niniejsze jednoznaczne postanowienia umowne: a) Strony dokonują zmiany parametrów jakościowych i/lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu albo oznaczenia handlowego; b) Strony o ile jest to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia dokonają zmiany elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; c) Strony dopuszczają zmianę terminu realizacji poszczególnych dostaw przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem opracowanego przez Strony harmonogramu dostaw według potrzeb Zamawiającego; d) Z uwagi na zmianę numeru rachunku bankowego Wykonawcy, Strony dokonują jego zmiany; e) Z uwagi na wprowadzenie do obrotu przez Wykonawcę/Producenta nowego/udoskonalonego przedmiotu umowy strony zastępują przedmiot umowy dotychczasowy i od dnia zawarcia aneksu do umowy, Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia; f) Strony uzgadniają, że z uwagi na fakt, iż wystąpi przejściowy brak przedmiotu umowy z uwagi na zaprzestanie jego produkcji przez producenta przy jednoczesnej możliwości dostarczenia przedmiotu umowy zamiennego, o parametrach nie gorszych od produktu będącego przedmiotem umowy, Strony dokonują zmiany umowy i Wykonawca będzie dostarczał do Zamawiającego nowy przedmiot zamówienia; g) Strony dokonają zmiany ilości przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę kwalifikacji pacjenta/ów do uzyskania świadczenia zdrowotnego (decyzja kliniczna Zamawiającego); h) Zmiana umowy w zakresie przedmiotu zamówienia (jego rodzaju, cech, parametrów, elementów) będzie konieczna ze względu na zapewnienie bezpieczeństwa lub zapobieżenie awarii, albo będzie to konieczne ze względu na zmianę powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym warunków realizacji umowy z Narodowym Funduszem Zdrowia (zmiana kontraktu realizacji świadczenia z NFZ lub następcą prawnym płatnika świadczeń),
IV 4 4 data 2018-07-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1 Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych 100 % nowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 24.07.2018r. do dnia 23.07.2019r., natomiast w przypadku zawarcia umowy po dniu 24.07.2018r zostanie ona zawarta na okres 12 miesięcy od dnia jej podpisania.
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych 100 % nowe 62 pozycje asortymentowe
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2 Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych oryginalne producenta urządzenia
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data rozpoczecia 2018-07-24T00:00:00+02:00
Zalacznik informacje dodatkowe Umowa zostanie zawarta na okres od dnia 24.07.2018r. do dnia 23.07.2019r., natomiast w przypadku zawarcia umowy po dniu 24.07.2018r zostanie ona zawarta na okres 12 miesięcy od dnia jej podpisania.
Zalacznik krotki opis Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących i wielofunkcyjnych oryginalne producenta urządzenia 114 pozycji asortymentowych
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin wymiany wadliwego tonera
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)