DOSTAWA POŚCIELI WIELORAZOWEGO I JEDNORAZOWEGO UŻYTKU

Publication date 2018-07-06
End date 2018-08-02 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Wyroby włókiennicze w rodzaju używanych w gospodarstwie domowym

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585171-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 395100000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu pościelowego wielorazowego i jednorazowego użytku. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania - Pakiety.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c1bbf2d0-012c-468a-a5cf-e3afe14cbdcc
Biuletyn 585171-N-2018
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Andrzeja Mielęckiego Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Regon 28907000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Francuska
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40027
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 591 668
Zamawiajacy fax 032 2591671, 2554633
Zamawiajacy email duo@spskm.katowice.pl
Adres strony url www.spskm.katowice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.spskm.katowice.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.spskm.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca składa ofertę w zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu w sposób zapewniający nieujawnienie treści oferty do chwili jej otwarcia. Zamknięta koperta lub inne opakowanie musi zawierać oznaczenie wskazane w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 40-027 KATOWICE ul. Francuska 20/24, Dział Zamówień Publicznych i Umów - budynek dyrekcji pokój nr 2
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA POŚCIELI WIELORAZOWEGO I JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Numer referencyjny ZP-18-071 BN
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu pościelowego wielorazowego i jednorazowego użytku. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania - Pakiety.
Cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 3. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ, zamawiający żąda: a) Zgłoszenia lub powiadomienia Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych potwierdzającego, że oferowany asortyment sklasyfikowany jest jako wyrób medyczny i jest dopuszczony do obrotu i używania w służbie zdrowia na terenie kraju, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 z późniejszymi zmianami) – dotyczy Pakietu nr 2 pozycji nr 1 i 2. b) Deklarację zgodności dla oferowanego asortymentu potwierdzające spełnienie wymagań zasadniczych, wydane przez producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela – dotyczy Pakietów Nr 1 i 2, c) Kart technicznych tkanin wykorzystanych do produkcji oferowanych wyrobów włókienniczych – (przedmiotu zamówienia), potwierdzających wymogi Zamawiającego oraz szczegółowy opis, języku polskim. Odręczne dopiski i uzupełnienia w dokumentach nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert – dotyczy Pakietu Nr 1 oraz Pakietu nr 2 pozycja nr 4. d) Kart technicznych/ katalogowych/ katalogów, oferowanego przedmiotu zamówienia, zawierających zdjęcia oraz szczegółowy opis, z nazwą producenta i opisem w języku polskim wskazanych w Załącznikach asortymentowo - cenowych. Odręczne dopiski i uzupełnienia w dokumentach nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego przy ocenie ofert – dotyczy Pakietu nr 3. e) Próbek oferowanego asortymentu w ilościach wskazanych w Załącznikach asortymentowo - cenowych, w celu sprawdzenia, czy oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ. Próbki winny być opisane z zaznaczeniem numeru Pakietu i numeru pozycji w Pakiecie, na opakowaniu należy podać dokładną nazwę i adres wykonawcy oraz nazwę postępowania, w ramach którego są składane z dopiskiem „próbki”. Wewnątrz opakowania zawierającego próbki należy umieścić ich dokładny spis. Wykonawca dostarcza bezpłatne próbki.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Z mocy ustawy Pzp zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, iż Strony dopuszczają zmianę w zakresie wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: a) urzędowej zmiany ceny wprowadzonej obwieszczeniem lub innym aktem prawnym odpowiedniego Ministra, przy czym taka zmiana ceny może dotyczyć tylko obniżenia ceny przedmioru zamówienia. b) urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług, b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany określone powyżej litera b-c będą miały wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. Wniosek o zmianę umowy składa Zamawiającemu Wykonawca, jednocześnie przedkładając Zamawiającemu uzasadnienie dokonanej zmiany i dowody potwierdzające wpływ ww. zmian na koszty Wykonawcy w zakresie wykonania przedmiotu umowy. Zamawiający na tej podstawie dokona oceny zasadności wprowadzenia zmiany w umowie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy i w tym zakresie przedstawi swoje stanowisko Wykonawcy. Zmiany będą obowiązywała od chwili podpisania stosownego aneksu. 3. Zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy, jak również wszelkie zawiadomienia, zapytania lub informacje odnoszące się lub wynikające z wykonania przedmiotu umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2018-08-02T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Ofertę należy sporządzić w języku polskim
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa bielizny pościelowej
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa poduszek, koców i pokrowców
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39510000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Dostawa bielizny pościelowej jednorazowego użytku.
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)