Dostawa i montaż mebli do sal obsługi klientów w I/ZUS w Kłodzku oraz w I/ZUS w Świdnicy

Publication date 2018-07-06
End date 2018-07-16 00:00:00
Instytucja Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
Miejscowość Wałbrzych
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Meble

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582055-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391000003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do sal obsługi klientów w budynkach Inspektoratów ZUS w Kłodzku przy Pl. B. Chrobrego 21 oraz w Świdnicy przy ul. Saperów 29. Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami dla części nr 1 i części nr 2 zamówienia.
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części:
2.1. Część nr 1 – Dostawa i montaż mebli do SOK w I/ZUS w Kłodzku.
2.2. Część nr 2 – Dostawa i montaż mebli do SOK w I/ZUS w Świdnicy.
Wykonawca może złożyć ofertę na obie części.
3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o:
3.1. Opis przedmiotu zamówienia.
3.2. Obowiązujące przepisy prawa oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c617729d-376d-47a1-b51f-15ac0bafba9d
Biuletyn 582055-N-2018
Zamawiajacy nazwa Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
Regon 00001775600198
Zamawiajacy adres ulica Kasztanowa
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Wałbrzych
Zamawiajacy kod pocztowy 58-390
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 74 6497175
Zamawiajacy fax 74 6497112
Zamawiajacy email krzysztof.marciniak@zus.pl
Adres strony url www.zus.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zus.pl
Wymagane przeslanie ofert inny poczta kurier lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu, Wieloosobowe Stanowisko Zamówień Publicznych, ul. Kasztanowa 1, 58-390 Wałbrzych, pok. 230.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli do sal obsługi klientów w I/ZUS w Kłodzku oraz w I/ZUS w Świdnicy
Numer referencyjny 430000/271/10/2018-ZAP
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do sal obsługi klientów w budynkach Inspektoratów ZUS w Kłodzku przy Pl. B. Chrobrego 21 oraz w Świdnicy przy ul. Saperów 29. Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami dla części nr 1 i części nr 2 zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części: 2.1. Część nr 1 – Dostawa i montaż mebli do SOK w I/ZUS w Kłodzku. 2.2. Część nr 2 – Dostawa i montaż mebli do SOK w I/ZUS w Świdnicy. Wykonawca może złożyć ofertę na obie części. 3. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w oparciu o: 3.1. Opis przedmiotu zamówienia. 3.2. Obowiązujące przepisy prawa oraz zgodnie z zasadami wiedzy technicznej.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: 1.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej jedną dostawę mebli wraz z montażem w budynkach użyteczności publicznej* o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł brutto, * Pojęcie budynku użyteczności publicznej jest zdefiniowane w § 3 pkt 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 lipca 2015r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tekst jednolity: Dz.U. z 18.09.2015 r. poz. 1422) i oznacza budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług – w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 5, pkt 1. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24, ust. 5, pkt 8
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej wykazu dostaw mebli wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie. Dowodami o których mowa powyżej są: a) referencje, b) inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W takim przypadku Wykonawca musi wykazać Zamawiającemu, że nie był/nie jest w stanie ww. dokumentów uzyskać, wraz z podaniem obiektywnej przyczyny.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta wraz z załącznikami. 2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. 3. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, złożone w terminie 3 dni od daty zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania zobowiązany jest do wniesienia wadium - przed upływem terminu składania ofert dla: 1.1. Część nr 1 - w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 1.2. Część nr 2 – w wysokości 500,00 zł (słownie: pięćset złotych).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Wszelkie zmiany umowy nie mogą naruszać postanowień art. 144 uPzp. 3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku: 1) wystąpienia siły wyższej, którą należy rozumieć jako wszelkie nadzwyczajne, nagłe i niespodziewane zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia (takie jak katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, działania wojenne), pozostające poza kontrolą Stron umowy, jeżeli zaistnienie siły wyższej uniemożliwia wykonanie umowy w terminie, a Wykonawca zgłosi Zamawiającemu taką potrzebę niezwłocznie po jej zaistnieniu i potwierdzi fakt jej zaistnienia na piśmie, 2) konieczności wprowadzenia zmian w umowie wynikających ze zmian bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w oparciu o które realizowana jest umowa. 3. Niezależnie od treści innych zapisów Umowy, zmiana postanowień Umowy jest możliwa w przypadku zmiany terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy spowodowanej wydłużającym się terminem zakończenia robót budowlanych w obrębie Sali obsługi klienta.
IV 4 4 data 2018-07-16T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli do sali obsługi klientów w I/ZUS w Kłodzku.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli do sali obsługi klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Kłodzku przy Pl. B. Chrobrego 21, szczegółowy zakres zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa i montaż mebli do sali obsługi klientów w budynku Inspektoratów ZUS w Świdnicy przy ul. Saperów 29.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-02T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Dostawa i montaż mebli do sali obsługi klientów w budynku Inspektoratu ZUS w Świdnicy przy ul. Saperów 29. Szczegółowy zakres zamówienia określa Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)