| GuidZP400 |
cb8df1d0-f922-4893-9deb-39950f5c6433
|
| Biuletyn |
587303-N-2018
|
| Zamawiajacy nazwa |
44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
| Regon |
8051914500000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Słubicka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Krosno Odrzańskie
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
66-600
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
| Zamawiajacy telefon |
261 672 404,
|
| Zamawiajacy fax |
261 672 556
|
| Zamawiajacy email |
jw5286uzp@wp.pl,
|
| Adres strony url |
www.44wog.wp.mil.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
WOJSKOWA JEDNOSTKA BUDŻETOWA
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.44wog.wp.mil.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.44wog.wp.mil.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA DOSTAWĘ I MONTAŻ KOTŁÓW WARZELNYCH. SPRAWA NR 52/PN/2018.
|
| Numer referencyjny |
SPRAWA NR 52/PN/2018.
|
| Rodzaj zamowienia |
2
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż kotłów warzelnych.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 1 do SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
39721100-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
60
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania ww. warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.W celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp tj. Spełniania przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego Wykonawca przedkłada:
1) katalog z oferowanym modelem maszyny. Katalog ten ma zawierać informacje o wszystkich wymaganych przez zamawiającego parametrach technicznych i wymagania, co do montażu;
2) atest PZH lub dokument równoważny stosowany w krajach Unii Europejskiej.
2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp;
4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podst. art. 24 ust 1 pkt 15 załącznik nr 7;
5) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne – załącznik nr 8;
6) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – załącznik nr 6.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
wraz z ofertą – załącznik nr 5 Wykonawca składa:
1) oświadczenie w zakresie spełniania warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2) Pisemne zobowiązanie podmiotów załącznik nr 3 do SIWZ (jeśli dotyczy)
Wykonawca składa pisemne zobowiązanie wyłącznie w przypadku powoływania się na zasoby podmiotu trzeciego przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten jest niezbędny do dokonania wstępnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu i ustalenia, w jakim zakresie wykonawca wykazuje spełnianie warunków samodzielnie, a w jakim korzysta z potencjału podmiotu trzeciego oraz jaki zakres tego potencjału został wykonawcy udzielony.
UWAGA: Zobowiązanie składane jest w oryginale.
3) Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub inny dokument z którego jednoznacznie wynika prawo do reprezentowania Wykonawcy jeśli uprawnienie to nie wynika z ogólnodostępnych dokumentów rejestrowych lub z przepisów prawa a także w przypadku składnia oferty przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. (konsorcjum, spółka cywilna).
UWAGA: Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub w formie odpisu notarialnie poświadczonego za zgodność z oryginałem.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba, że zachodzą przesłanki określone w art. 144 ust 1 pkt 1-6.
2. W trakcie trwania umowy dopuszcza się wprowadzenie następujących zmian do jej treści:
1) danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy, siedziby, adresu, numeru konta bankowego, osób upoważnionych jako przedstawiciele stron, itp.,
3. Strony przewidują możliwość dokonania zmiany zawartej Umowy
w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, tj. spowodowanych:
1) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub wynikających
z prawomocnych orzeczeń lub ostatecznych aktów administracyjnych właściwych organów - w takim zakresie, w jakim będzie to niezbędne w celu dostosowania postanowień umowy do zaistniałego stanu prawnego lub faktycznego,
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia lub zwiększenia zakresu świadczonych usług i w związku z tym zmiany wynagrodzenia Wykonawcy
w przypadku: wystąpienia zmian organizacyjnych u Zamawiającego lub zmian przepisów.
5. Zmniejszenie lub zwiększenie wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 nastąpi proporcjonalnie do okresu wyłączenia wykonywania usługi oraz zmniejszenia zakresu usług.
2. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o wystąpieniu okoliczności wskazanych w ust. 2 z miesięcznym wyprzedzeniem.
3. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej
(aneks) pod rygorem nieważności.
4. Wzór umowy stanowi załącznik nr 9 do SIWZ .
5. Jeżeli Zamawiający dokona wyboru oferty, umowa w sprawie realizacji zamówienia publicznego zostanie zawarta z wykonawcą, który spełni wszystkie przedstawione wymagania i którego oferta okaże się najkorzystniejsza.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo zawarcia umowy, której treść wykonawcy otrzymują jako załącznik do niniejszej SIWZ.
|
| IV 4 4 data |
2018-07-19T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
12:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia w przeddzień podpisania umowy zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 2 % ceny całkowitej brutto podanej w ofercie, w formie zgodnej z art. 148 ust 1 ustawy Pzp.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niepodpisania umowy w wyznaczonym dniu w przypadku braku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy złożone w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na konto Zamawiającego 41 1010 1704 0061 1613 9120 1000.
4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie innej niż pieniężna winno być złożone przed podpisaniem umowy.
5. Zabezpieczenie zostanie zwrócone Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.
|