GuidZP400 |
e791682e-c1fe-447d-92c6-6f42175d076d
|
Biuletyn |
587197-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Świętokrzyskie Centrum Matki i Noworodka - Szpital Specjalistyczny w Kielcach
|
Regon |
29050391100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prosta
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25371
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 618 525
|
Zamawiajacy fax |
413 687 424
|
Zamawiajacy email |
szpial@szpgin.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.szpgin.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpgin.kielce.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpgin.kielce.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na zakup i dostawę kardiotokografów z rozbudową systemu nadzoru okołoporodowego
|
Numer referencyjny |
SAG ZP-10/2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż kardiotokografów w ilości 4 sztuk wraz z rozbudową systemu nadzoru okołoporodowego.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SIWZ (parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia). Przez realizację strony rozumieją transport i wyładunek przedmiotu zamówienia w pomieszczeniach wskazanych przez Zamawiającego w uzgodnionym terminie, montaż i instalację oraz szkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji.
Zamawiający wymaga aby: Przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy – rok produkcji nie starszy niż z 2017r., niepowystawowy, nieregenerowany, kompletny, oznakowany, posiadał niezbędne instrukcje, gwarancje, dokumentację w języku polskim. Uruchomienie przedmiotu zamówienia wraz z przeszkoleniem personelu nastąpi w Świętokrzyskim Centrum Matki i Noworodka – Szpital Specjalistyczny w Kielcach ul. Prosta 30. Producent musi posiadać na terenie Polski serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty dostawy i instalacji przedmiotu zamówienia potwierdzonego protokołem zdawczo-odbiorczym. Liczba napraw gwarancyjnych uprawniających do wymiany urządzenia na nowe – maksimum 3 naprawy tego samego podzespołu (za wyjątkiem uszkodzeń z winy użytkownika). Czas reakcji serwisu „przyjęte zgłoszenie – podjęta naprawa” – maksimum 48 godzin w dni robocze (od poniedziałku do piątku) od zgłoszenia awarii telefonicznie lub faksem. Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Zamawiającemu nieograniczonej możliwości zgłaszania awarii drogą telefoniczną lub faksową przez 24 godziny na dobę. Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć termin gwarancji o pełen okres niesprawności dostarczonego urządzenia/aparatu. W przypadku naprawy gwarancyjnej dłuższej niż 5 dni od daty reakcji serwisu Wykonawca gwarantuje urządzenie zastępcze. Wykonawca zobowiązuje się do dokonywania napraw gwarancyjnych w siedzibie Zamawiającego, chyba że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w serwisie Wykonawcy. Przewóz z i do miejsca naprawy Wykonawca zrealizuje na swój koszt i ryzyko. Wykonawca gwarantuje dostępność części zamiennych dotyczących przedmiotu zamówienia przez okres 8 lat.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
56
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i stosowania w Polsce zgodnie z obowiązującymi Dyrektywami UE i zgodnie z wymaganiami Ustawy dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. nr 107 poz. 679 z póź. zm.) Certyfikaty CE. W przypadku, kiedy zaproponowany asortyment nie wymaga w/w dokumentu, należy załączyć stosowne oświadczenie.
Katalogi, foldery, ulotki, materiały źródłowe producenta (w języku polskim) oferowanego asortymentu, dokumenty zgodne z opisem producenta, opisy oferowanego asortymentu uwzględniające wymagane parametry techniczno-użytkowe. Ofertę przetargową – Załącznik nr 1 do SIWZ. Parametry techniczno-użytkowe – Załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – Załącznik nr 3 do SIWZ. Oświadczenie wstępnie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu z postępowania – Załącznik nr 4 do SIWZ. Ewentualne pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełniania obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO (Załącznik nr 6 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres zmian, charakter zmian oraz warunki kiedy takie zmiany będzie można wprowadzić reguluje &8 ust. 5 projektu umowy dołączony do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia jako Załącznik nr 6.
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|