GuidZP400 |
bf75015d-f10f-4297-9dcb-14718d89c015
|
Biuletyn |
587091-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
30677900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. ks. Jana Bosko
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sokołów Podlaski
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
08300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
257 817 320
|
Zamawiajacy fax |
257 876 083
|
Zamawiajacy email |
zp@spzozsokolow.pl
|
Adres strony url |
www.spzozsokolow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spzozsokolow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spzozsokolow.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
|
Numer referencyjny |
FZP-2810-139/18
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Ddostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sokołowie Podlaskim
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Próbki w ilościach przedstawionych w formularzu asortymentowo- cenowym stanowiącym załącznik nr 1A do SIWZ. Złożone próbki zostaną ocenione a karty katalogowe z opisem zweryfikowane przez użytkowników Zamawiającego. Wskazane jest aby wszystkie próbki były opisane (nr pakietu oraz pozycja), zapakowane w osobną kopertę lub karton wraz z dołączonym wykazem próbek. Opakowania z próbkami zawierające nazwę i adres Wykonawcy oraz napis „Próbki do przetargu na dostawę materiałów medycznych ” należy złożyć do pokoju nr 13, . Nie dostarczenie próbek w terminie będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W razie jakichkolwiek wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania Wykonawcy do złożenia próbek pomimo braku tego wymogu w treści formularza asortymentowo-cenowego.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Oświadczenie (wzór stanowi Załącznik nr 5 ), że dla oferowanego asortymentu Wykonawca posiada stosowne dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie RP; oraz, że dostarczany asortyment będzie oznakowany i opakowany zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (kserokopie dokumentów dopuszczających do wglądu na żądanie Zamawiającego.
2.Materiały w postaci folderów lub kart katalogowych dotyczących oferowanego asortymentu. Numer katalogowy podany w formularzu asortymentowo-cenowym powinien być zaznaczony np. markerem w folderze. Zaleca się, aby umieścić na dokumencie nr pozycji, której dotyczy.
3..Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SIWZ)
4.Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia (Załącznik Nr 3 do SIWZ)
5.Formularz ofertowy , stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ,
6. Formularz asortymentowo- cenowy , stanowiący Załącznik nr 1 A do SIWZ,
7. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą;
8.Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, do której przynależy inny wykonawca składający ofertę w przedmiotowym postępowaniu.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz z oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W załączeniu wzór oświadczenia stanowiący Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Pzp przewiduje zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w poniższym zakresie:
a)zmiany ceny jednostkowej brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku, o którym mowa w § 2 ust. 3 niniejszej umowy,
b)zmiany ceny jednostkowej netto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i
wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy, w przypadku wprowadzenia nowych uregulowań prawa powszechnie obowiązującego, które wymagałyby dokonanie takich zmian, z zastrzeżeniem § 2 ust. 4 niniejszej umowy,
c)zmniejszenia ceny jednostkowej netto i brutto poszczególnego asortymentu, będącego przedmiotem umowy i wyszczególnionego w załączniku do niniejszej umowy,
d)zakupu towaru o tych samych parametrach lecz niższej cenie jeżeli nastąpi zmiana ceny producenta lub zostanie dopuszczony nowy, równoważny produkt o niższej cenie.
e)wystąpienia przejściowego braku towaru z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu towaru zamiennego o parametrach nie gorszych od towaru objętego umową.
|
IV 4 4 data |
2018-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|