Zakup samochodu rozpoznawczo - ratowniczego na bazie samochodu pickup wraz z wyposażeniem w postaci pilarek do drewna, kamer termowizyjnych oraz aparatów powietrznych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koninie

Publication date 2018-07-11
End date 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie
Miejscowość Konin
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586177-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 341100001, 351100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu wraz z wyposażeniem w ramach zadania „Zakup samochodu rozpoznawczo - ratowniczego na bazie samochodu pickup wraz z wyposażeniem w postaci pilarek do drewna, kamer termowizyjnych oraz aparatów powietrznych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koninie”

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 34fd9486-cf75-49ba-b3ec-9c8c21ae30a1
Biuletyn 586177-N-2018
Zamawiajacy nazwa Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie
Regon 31102292000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Przemysłowa
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Konin
Zamawiajacy kod pocztowy 62510
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 632 499 800
Zamawiajacy fax 632 499 813
Zamawiajacy email kmpspkonin@psp.wlkp.pl
Adres strony url www.konin.psp.wlkp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.konin.psp.wlkp.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.konin.psp.wlkp.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny zgodnie z punktem 9 SIWZ MT.2370.22.2018
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Koninie, 62-510 Konin, ul.Przemysłowa 7
Nazwa nadana zamowieniu Zakup samochodu rozpoznawczo - ratowniczego na bazie samochodu pickup wraz z wyposażeniem w postaci pilarek do drewna, kamer termowizyjnych oraz aparatów powietrznych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koninie
Numer referencyjny MT.2370.22.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu wraz z wyposażeniem w ramach zadania „Zakup samochodu rozpoznawczo - ratowniczego na bazie samochodu pickup wraz z wyposażeniem w postaci pilarek do drewna, kamer termowizyjnych oraz aparatów powietrznych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koninie” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 i 4 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 34110000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający będzie żądał zgodnie z pkt 7.2 siwz następujących dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: a) pkt 7.4 pkt 1)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych wykonawców lub wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikującą kraju, w którym wykonawca ten ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt 7.3 oraz 7.4.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Samochód
Zalacznik cpv glowny przedmiot 34110000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu w ramach zadania „Zakup samochodu rozpoznawczo - ratowniczego na bazie samochodu pickup wraz z wyposażeniem w postaci pilarek do drewna, kamer termowizyjnych oraz aparatów powietrznych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koninie” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie samochodu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 35110000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-11-30T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia samochodu w ramach zadania „Zakup samochodu rozpoznawczo - ratowniczego na bazie samochodu pickup wraz z wyposażeniem w postaci pilarek do drewna, kamer termowizyjnych oraz aparatów powietrznych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Koninie” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 4 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Termin gwarancji
Znaczenie 30,00
  
Kryteria Skrócenie terminu realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)