zakup i montaż mebli biurowych

Publication date 2018-07-12
End date 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Urząd Ochrony Danych Osobowych
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587677-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 391300002, 444210007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch następujących części:
część nr 1 – zakup, dostawa i montaż mebli biurowych,
część nr 2 – zakup i dostawa szaf metalowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0038ab2a-2f5b-4c49-8c12-160f853d97c1
Biuletyn 587677-N-2018
Zamawiajacy nazwa Urząd Ochrony Danych Osobowych
Regon 1304909700000
Zamawiajacy adres ulica Stawki
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-193
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 531 03 00,
Zamawiajacy fax 22 531 03 01
Zamawiajacy email przetargi@uodo.gov.pl, ,
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.uodo.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pisemną za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu zakup i montaż mebli biurowych
Numer referencyjny ZA.260.2.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch następujących części: część nr 1 – zakup, dostawa i montaż mebli biurowych, część nr 2 – zakup i dostawa szaf metalowych.
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę w zakresie sprzedaży mebli biurowych o wartości dostawy min. dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentów jeżeli wskaże Zamawiającemu adres internetowy gdzie może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
Zakresie warunkow udzialu Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodu, że co najmniej jedna dostawa o wartości minimum dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł, została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Fotografie lub rysunki oferowanych mebli.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa zakup, dostawa i montaż mebli biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-30T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz zakup i dostawa szaf metalowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadający niezbędne certyfikaty i atesty (w przypadku mebli, których to dotyczy), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania, wnoszenia, montowania i umieszczenia mebli będących przedmiotem zamówienia na własny koszt i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa zakup i dostawa szaf metalowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 44421000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 21
Zalacznik krotki opis 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz zakup i dostawa szaf metalowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadający niezbędne certyfikaty i atesty (w przypadku mebli, których to dotyczy), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania, wnoszenia, montowania i umieszczenia mebli będących przedmiotem zamówienia na własny koszt i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  

Criterion

Kryteria termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)