GuidZP400 |
0038ab2a-2f5b-4c49-8c12-160f853d97c1
|
Biuletyn |
587677-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Urząd Ochrony Danych Osobowych
|
Regon |
1304909700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Stawki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-193
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 531 03 00,
|
Zamawiajacy fax |
22 531 03 01
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uodo.gov.pl, ,
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uodo.gov.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
drogą pisemną za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
zakup i montaż mebli biurowych
|
Numer referencyjny |
ZA.260.2.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 1 do SIWZ.
Przedmiot zamówienia składa się z dwóch następujących części:
część nr 1 – zakup, dostawa i montaż mebli biurowych,
część nr 2 – zakup i dostawa szaf metalowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej jedną dostawę w zakresie sprzedaży mebli biurowych o wartości dostawy min. dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na postawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia ww. dokumentów jeżeli wskaże Zamawiającemu adres internetowy gdzie może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 570).
|
Zakresie warunkow udzialu |
Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawa została wykonana, oraz załączeniem dowodu, że co najmniej jedna dostawa o wartości minimum dla: części nr 1 – 200 000,00 zł, części nr 2 – 50 000,00 zł, została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Fotografie lub rysunki oferowanych mebli.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2018-07-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
zakup, dostawa i montaż mebli biurowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz zakup i dostawa szaf metalowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadający niezbędne certyfikaty i atesty (w przypadku mebli, których to dotyczy), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania, wnoszenia, montowania i umieszczenia mebli będących przedmiotem zamówienia na własny koszt i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
zakup i dostawa szaf metalowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
44421000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
21
|
Zalacznik krotki opis |
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych oraz zakup i dostawa szaf metalowych dla Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczać przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieuszkodzony, wolny od wad i odpowiadający obowiązującym normom oraz posiadający niezbędne certyfikaty i atesty (w przypadku mebli, których to dotyczy), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
3) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania, wnoszenia, montowania i umieszczenia mebli będących przedmiotem zamówienia na własny koszt i w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
|
| |