Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych

Publication date 2018-07-12
End date 2018-07-19 00:00:00
Instytucja Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Miejscowość Łomianki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo,
  • Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości,
  • Telewizyjna aparatura nadawcza bez aparatury odbiorczej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587537-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151000009, 32220003, 152000000, 155000003, 31425003, 158200002, 158110006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do:
1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach
2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach
3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach
4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka
5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa
6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ .

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7f0500d5-be85-4977-a3f1-b334160643b6
Biuletyn 587537-N-2018
Zamawiajacy nazwa Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
Regon 015633558
Zamawiajacy adres ulica Staszica
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Łomianki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-092
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227510474
Zamawiajacy fax 227515915
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@icds.pl
Adres strony url http://bip.icds.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.icds.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: ofertę należy złożyc w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach , ul.Staszica 2, Sekretariat, 05-092 Łomianki
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
Numer referencyjny DA.26.10.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do: 1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach 2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach 3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach 4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka 5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa 6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ .
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień , o których mowa w art.67 ust 1 pkt.7 w zakresie dostaw art .spożywczych do jednostek oświatowych.
Data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie dwie dostawy polegające na ciągłej dostawie artykułów spożywczych w okresie co najmniej sześciomiesięcznym odpowiadających rodzajem produktom na którą część Wykonawca składa ofertę o wartości; -co najmniej 5 000,00 zł brutto dla I części postępowania, -co najmniej 6 000,00 zł brutto dla II części postępowania, -co najmniej 4 000,00 zł brutto dla III części postępowania, -co najmniej 3 000,00 zł brutto dla IV części postępowania -co najmniej 5 000,00 zł brutto dla V części postępowania, -co najmniej 4 000,00 zł brutto dla VI części postępowania, -co najmniej 1 500,00 zł brutto dla VII części postępowania, -co najmniej 1 500,00 zł brutto dla VIII części postępowania, każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; — lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwa lub umocowania prawne w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert.
Czy wadium 1
Wadium Dla części I – 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100). Dla części II – 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). Dla części III – 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100). Dla części IV – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100). Dla części V – 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100). Dla części VI – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100). Dla części VII – 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100). Dla części VIII-400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany do umowy mogą być wprowadzone zgodnie ze wzorem umowy, na podstawie przepisów określonych w art. 144 ustawy Pzp. Dopuszczalne zmiany umowy oraz ich warunki określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zawrze umowęz Zamawiającym na warunkach określonych we wzorze umowy.
IV 4 4 data 2018-07-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ I – MIĘSO I PRZETWORY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu- załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku. 5. Mięso, wędliny powinny być świeże nie mrożone. 6. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, 7. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta. 8. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane: 1) nazwę produktu, 2) termin przydatności do spożycia, 3) nazwę dostawcy – producenta, adres, 4) warunki przechowywania, 5) oznaczenie partii produkcyjnej, 6) oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ II - OWOCE I WARZYWA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03222000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu- załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na żądanie Zamawiającego.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ III-PRODUKTY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ IV- RYBY I MROŻONE WARZYWA I OWOCE , MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ V – Jaja i produkty mleczarskie
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ VI- PRODUKTY GARMAŻERYJNE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – wg. potrzeb załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 3. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ VII-WYROBY CIASTKARSKIE I CIASTA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15820000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – wg. potrzeb załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa CZĘŚĆ VIII-PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15811000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-10-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 1. Przewidywana częstotliwość dostaw – codziennie od poniedziałku do piątku- załącznik nr 3 do SIWZ 2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy. 3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych. 4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami. 5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN REALIZACJI
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)