GuidZP400 |
7f0500d5-be85-4977-a3f1-b334160643b6
|
Biuletyn |
587537-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach
|
Regon |
015633558
|
Zamawiajacy adres ulica |
Staszica
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łomianki
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-092
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
227510474
|
Zamawiajacy fax |
227515915
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@icds.pl
|
Adres strony url |
http://bip.icds.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
(tj. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.)
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.icds.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Inny sposób: ofertę należy złożyc w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Integracyjne Centrum Dydaktyczno Sportowe w Łomiankach , ul.Staszica 2, Sekretariat, 05-092 Łomianki
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
|
Numer referencyjny |
DA.26.10.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do:
1) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 1 w Łomiankach
2) stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej nr 2 w Łomiankach
3) kuchni przedszkolnej Przedszkola Samorządowego w Łomiankach
4) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Konopnicka
5) kuchni przedszkolnej Przedszkola w Dziekanowie Leśnym ul. Akinsa
6) kuchni przedszkolnej w Dąbrowie
Szczegółową ilości oraz opis przedmiotu zamówienia przedstawia załącznik nr 4 do SIWZ .
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień , o których mowa w art.67 ust 1 pkt.7 w zakresie dostaw art .spożywczych do jednostek oświatowych.
|
Data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał należycie dwie dostawy polegające na ciągłej dostawie artykułów spożywczych w okresie co najmniej sześciomiesięcznym odpowiadających rodzajem produktom na którą część Wykonawca składa ofertę o wartości;
-co najmniej 5 000,00 zł brutto dla I części postępowania,
-co najmniej 6 000,00 zł brutto dla II części postępowania,
-co najmniej 4 000,00 zł brutto dla III części postępowania,
-co najmniej 3 000,00 zł brutto dla IV części postępowania
-co najmniej 5 000,00 zł brutto dla V części postępowania,
-co najmniej 4 000,00 zł brutto dla VI części postępowania,
-co najmniej 1 500,00 zł brutto dla VII części postępowania,
-co najmniej 1 500,00 zł brutto dla VIII części postępowania,
każda, wykonane w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; — lub nie wezwie, jeżeli Zamawiający uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwa lub umocowania prawne w oryginale lub w formie kopii potwierdzonej notarialnie, udzielonego osobie/osobom podpisującej/podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej zamawiającego wykazu złożonych ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Dla części I – 1 100,00 PLN (słownie: jeden tysiąc sto złotych 00/100).
Dla części II – 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).
Dla części III – 750,00 PLN (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych 00/100).
Dla części IV – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100).
Dla części V – 1 200,00 PLN (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych 00/100).
Dla części VI – 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100).
Dla części VII – 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100).
Dla części VIII-400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiany do umowy mogą być wprowadzone zgodnie ze wzorem umowy, na podstawie przepisów określonych w art. 144 ustawy Pzp.
Dopuszczalne zmiany umowy oraz ich warunki określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zawrze umowęz Zamawiającym na warunkach określonych we wzorze umowy.
|
IV 4 4 data |
2018-07-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ I – MIĘSO I PRZETWORY
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15100000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu- załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw dziennych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty należy dostarczać w pojemnikach z materiałów dopuszczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych i oplombowanych w sposób uniemożliwiający ich otwarcie bez uszkodzenia plomb. Każdy asortyment produktów winien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
5. Mięso, wędliny powinny być świeże nie mrożone.
6. Okres przydatności do spożycia dla mięsa winien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do miejsca wskazanego przez Zamawiającego,
7. Okres przydatności do spożycia wędlin winien wynosić w dniu dostawy nie mniej niż 9/10 gwarancji określonej przez producenta.
8. Do każdego pojemnika powinna być dołączona etykieta zawierająca co najmniej następujące dane:
1) nazwę produktu,
2) termin przydatności do spożycia,
3) nazwę dostawcy – producenta, adres,
4) warunki przechowywania,
5) oznaczenie partii produkcyjnej,
6) oraz pozostałe informacje zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ II - OWOCE I WARZYWA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03222000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przewidywana częstotliwość dostaw: trzy razy w tygodniu- załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty muszą być świeże, I klasy, pierwszego gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Na dostarczany towar, Wykonawca winien posiadać wymagane certyfikaty, atesty laboratoryjne, które będą udostępniane na żądanie Zamawiającego.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ III-PRODUKTY SPOŻYWCZE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ IV- RYBY I MROŻONE WARZYWA I OWOCE , MROŻONKI
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15200000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ V – Jaja i produkty mleczarskie
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15500000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przewidywana częstotliwość dostaw – jeden raz w tygodniu -załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VI- PRODUKTY GARMAŻERYJNE
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
03142500-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przewidywana częstotliwość dostaw – wg. potrzeb załącznik nr 3 do SIWZ Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
2. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
3. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
4. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VII-WYROBY CIASTKARSKIE I CIASTA
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15820000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przewidywana częstotliwość dostaw – wg. potrzeb załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
CZĘŚĆ VIII-PIECZYWO
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15811000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-10-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przewidywana częstotliwość dostaw – codziennie od poniedziałku do piątku- załącznik nr 3 do SIWZ
2. Wykonawca musi wykazywać dyspozycyjność w każdym dniu roboczym. Terminy dostaw nie będą dostosowywane do możliwości logistycznych i dystrybucyjnych Wykonawcy.
3. Szczegóły dotyczące ilości i asortymentu dostaw jednostkowych, ustalane będą na podstawie jadłospisów tygodniowych, tworzonych na bieżąco, według potrzeb w oparciu o tabelę artykułów spożywczych.
4. Produkty winne być świeże, w pierwszym gatunku, zgodne z obowiązującymi normami.
5. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty w dniu dostawy posiadały termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 3/4 terminu liczonego od dnia wyprodukowania, oznaczonego przez producenta na dostarczonym artykule.
|
| |