Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż mebli i wyposażenia Przedszkola Gminnego Bajka Filii w Siemianicach

Publication date 2018-07-12
End date 2018-07-20 00:00:00
Instytucja Wójt Gminy Słupsk
Miejscowość Słupsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące,
  • Sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587766-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 375200009, 390000002, 392210007, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się następujące wyposażenie a) wyposażenie jednej sali pobytu trzylatków w meble, b) wyposażenie sali w zabawki c) wyposażenie kuchni, d) zakup komputera przenośnego. Szczegółowy opis mebli, wyposażenia kuchni, sprzętu oraz zabawek zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również swym zakresem: - dostawę z transportem (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) mebli, wyposażenia w miejsce realizacji zamówienia (transport, rozładunek, wniesienie), - zamontowanie mebli, wniesienie pozostałego wyposażenia do budynku. Przedmiot zamówienia zwany jest w dalszej części SIWZ zamiennie "sprzętem" lub "wyposażeniem" lub "meblami i zabawkami".

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4537bcc-6a33-44f1-bbd9-88b04c334b92
Biuletyn 587766-N-2018
Zamawiajacy nazwa Wójt Gminy Słupsk
Regon 55137800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Sportowa
Zamawiajacy adres numer domu 34
Zamawiajacy miejscowosc Słupsk
Zamawiajacy kod pocztowy 76200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 0-59 842 84 60, 842 92 54
Zamawiajacy fax 598 429 254
Zamawiajacy email info@slupsk.ug.gov.pl
Adres strony url http://bip.gminaslupsk.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.gminaslupsk.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.gminaslupsk.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi załacznikami należy złożyć w formie pisemnej, w zamkniętej kopercie,uniemożliwiajacejej odczytanie zawartości bez uszkodzenia opakowania - osobiście, pocztą, kurierem
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia jest zakup, montaż mebli i wyposażenia Przedszkola Gminnego Bajka Filii w Siemianicach
Numer referencyjny ZP.271.46.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Na przedmiot zamówienia składa się następujące wyposażenie a) wyposażenie jednej sali pobytu trzylatków w meble, b) wyposażenie sali w zabawki c) wyposażenie kuchni, d) zakup komputera przenośnego. Szczegółowy opis mebli, wyposażenia kuchni, sprzętu oraz zabawek zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również swym zakresem: - dostawę z transportem (na ryzyko i odpowiedzialność wykonawcy) mebli, wyposażenia w miejsce realizacji zamówienia (transport, rozładunek, wniesienie), - zamontowanie mebli, wniesienie pozostałego wyposażenia do budynku. Przedmiot zamówienia zwany jest w dalszej części SIWZ zamiennie "sprzętem" lub "wyposażeniem" lub "meblami i zabawkami".
Cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-08-27T00:00:00+02:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Do ofert należy dołączyć formularz ofertowy, załączniki wymienione w SIWZ. pełnomocnictwa jeżeli ofertę podpisuje ustanowiony pełnomocnik, 9.2. Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany treści niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej. 2. Zmiana postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa w przypadkach opisanych poniżej, z zastrzeżeniem, iż zmiany te nie wykraczają poza określenie przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ, tj. 1) zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek: a) zaistnienia okoliczności siły wyższej np.: wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody o znacznych rozmiarach, b) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, c) przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego, d) zawieszenia i wstrzymania dostawy, e) zmian, o których mowa w pkt 6 niniejszego ustępu 2) zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron, 3) zmiany zakresu dostawy powierzonej podwykonawcom, 4) zmiany podmiotów trzecich na etapie realizacji Umowy, na zasobach których Wykonawca opierał się wskazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem, że spełnione są warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie, 7) wykonawcę, któremu Zmawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców, 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp, 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na dostawy.
IV 4 4 data 2018-07-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do sali pobytu trzylatków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa mebli i wyposażenia do sali pobytu trzylatków wg załącznika do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa zabawek i gier do sali pobytu trzylatków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 37520000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa zabawek i gier do sali pobytu trzylatków wg załącznika do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa wyposażenia do kuchni
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39221000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa wyposażenia do kuchni wg załącznika do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa komputera przenośnego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-08-27T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa komputera przenośnego wg załącznika do SIWZ
  

Criterion

Kryteria Gwarancja
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)