SVA/J/4620-106/2018 Dostawa materiałów sanitarnych w ramach zadania 43 525 Sanok

Publication date 2018-07-18
End date 2018-07-27 00:00:00
Instytucja AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Dwór Mazowiecki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Grzałki wodne oraz ogrzewanie do budynków; sprzęt hydrauliczny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591321-N-2018
Document type ZP-400
Cpv code 397151008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sanitarnych w ramach zadania 43 525 Sanok
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym (zał. nr 5 do SIWZ).

Przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy.
Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędne dokumenty jak deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty gwarancje.

Zamawiający zastrzega sobie prawo tj: do niezrealizowania do 10% zakresu Przedmiotu Umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ lub możliwość zwiększenia do 10% zakresu Przedmiotu Umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 dc1c91c7-7dfb-4552-90cd-b729274d52f1
Biuletyn 591321-N-2018
Zamawiajacy nazwa AMW SINEVIA Sp. z o.o.
Regon 14298987700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Ignacego Paderewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Dwór Mazowiecki
Zamawiajacy kod pocztowy 05-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 101 21 00 do 03
Zamawiajacy fax 22 101 21 04
Zamawiajacy email zamowienia-kzb-ndm@sinevia.pl
Adres strony url www.amwsinevia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.amwsinevia.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amwsinevia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres AMW SINEVIA Sp. z o.o. 05-100 Nowy Dwór Maz. ul. Paderewskiego 6 w kancelarii na I piętrze.
Nazwa nadana zamowieniu SVA/J/4620-106/2018 Dostawa materiałów sanitarnych w ramach zadania 43 525 Sanok
Numer referencyjny SVA/J/4620-106/2018
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów sanitarnych w ramach zadania 43 525 Sanok Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w formularzu cenowym (zał. nr 5 do SIWZ). Przedmiot umowy będzie fabrycznie nowy. Na dostarczony przedmiot umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu niezbędne dokumenty jak deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty gwarancje. Zamawiający zastrzega sobie prawo tj: do niezrealizowania do 10% zakresu Przedmiotu Umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ lub możliwość zwiększenia do 10% zakresu Przedmiotu Umowy określonego w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39715100-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-10-12T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Zamawiający wymaga złożenia: 1.odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy lub nie wezwie jeżeli uzyska je za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych szczególności rejestrów publicznych; 2. w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt. 1; 3. w przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – dokumenty wymienione w pkt. 1; 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 4 , powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 5 stosuje się.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1 400,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 PZP Strony dopuszczają możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: a) w razie konieczności dostawy zamiennego przedmiotu Umowy, nie powodującego wykroczenia poza przedmiot zamówienia pod warunkiem, że wartość przedmiotu Umowy nie ulegnie zmianie; b) w przypadku wystąpienia istotnych zmian dokumentacji projektowej skutkujących koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację dostawy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub wartość przedmiotu Umowy; c) w przypadku konieczności zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy, mając na względzie jego usprawnienie dla wypełnienia zamiaru stron niniejszej Umowy - zmianie może ulec wartość przedmiotu umowy lub termin realizacji Umowy; d) w przypadku zmiany parametrów technicznych przedmiotu Umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy lub wartość przedmiotu Umowy; e) wystąpienia przyczyn o charakterze obiektywnym, w tym z powodu okoliczności za które odpowiada Zamawiający lub okoliczności wynikających z zadań Inwestora lub w przypadku przedłużenia terminu wykonania umowy – Zamawiający dopuszcza zmianę zasad rozliczenia umowy.
IV 4 4 data 2018-07-27T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)