GuidZP400 |
ea9ed16f-cfd7-4c5c-89f7-c3c85602cc4f
|
Biuletyn |
594578-N-2018
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
|
Regon |
9058537000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Glinki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
86
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85861
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
523 498 400
|
Zamawiajacy email |
sppspbydgoszcz@straz.gov.pl
|
Adres strony url |
www.sppsp.bydgoszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sppsp.bydgoszcz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu IT do infrastruktury sieciowej dla Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy
|
Numer referencyjny |
SPT.2370.11.2018
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz wdrożenie urządzenia klasy UTM, licencji do posiadanych urządzeń, dwóch szaf rack wraz z wymianą, dwóch kabli światłowodowych oraz bezprzewodowych punktów dostępu (AP) do sieci LAN dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy zgodnie z charakterystyką przedstawioną w załącznikach nr 6a – 6e do SIWZ w ramach przedsięwzięcia p.t. „Budowa i modernizacja infrastruktury teleinformatycznej, systemów IT”.
|
Cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagany oryginał dokumentu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia.
3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagany oryginał dokumentu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wypełniony formularz ofertowy z załącznikami 6a – 6e, zgodnie ze złożoną ofertą. Wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu.
2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu.
3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 ustawy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu.
4. Pełnomocnictwo, jeśli jest wymagane. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem, wcześniejszym zrealizowaniem dostawy lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
2) zmiany umowy polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy),
3) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona,
4) sytuacji, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a korzystnych dla Zamawiającego,
5) zaistnienia omyłki pisarskiej, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia oraz powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji,
6) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest tak zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa,
7) ponadto Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie:
• procedury odbiorowej przedmiotu zamówienia,
• procedury szkoleniowej przedmiotu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2018-08-03T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenie bezpieczeństwa punktu styku – UTM
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32424000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
urządzenie bezpieczeństwa punktu styku – UTM – 1 i/lub 2szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Licencje
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
48219500-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Licencje do posiadanych urządzeń
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Szafy rack
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32422000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Szafy rack 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Kable światłowodowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32421000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Kable światłowodowe 2 szt.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Urządzenia sieciowe
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2018-09-28T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Urządzenia sieciowe
|
| |