Dostawa sprzętu IT do infrastruktury sieciowej dla Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy

Data publikacji 2018-07-25
Data zakończenia 2018-08-03 00:00:00
Instytucja Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Miejscowość Bydgoszcz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Okablowanie sieciowe,
  • Elementy składowe sieci,
  • Infrastruktura sieciowa,
  • Pakiety oprogramowania do różnych operacji sieciowych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594578-N-2018
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324240001, 482195001, 324220007, 324210000, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz wdrożenie urządzenia klasy UTM, licencji do posiadanych urządzeń, dwóch szaf rack wraz z wymianą, dwóch kabli światłowodowych oraz bezprzewodowych punktów dostępu (AP) do sieci LAN dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy zgodnie z charakterystyką przedstawioną w załącznikach nr 6a – 6e do SIWZ w ramach przedsięwzięcia p.t. „Budowa i modernizacja infrastruktury teleinformatycznej, systemów IT”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 ea9ed16f-cfd7-4c5c-89f7-c3c85602cc4f
Biuletyn 594578-N-2018
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podoficerska Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy
Regon 9058537000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Glinki
Zamawiajacy adres numer domu 86
Zamawiajacy miejscowosc Bydgoszcz
Zamawiajacy kod pocztowy 85861
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 523 498 400
Zamawiajacy email sppspbydgoszcz@straz.gov.pl
Adres strony url www.sppsp.bydgoszcz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sppsp.bydgoszcz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Glinki 86, 85-861 Bydgoszcz,
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu IT do infrastruktury sieciowej dla Szkoły Podoficerskiej PSP w Bydgoszczy
Numer referencyjny SPT.2370.11.2018
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę oraz wdrożenie urządzenia klasy UTM, licencji do posiadanych urządzeń, dwóch szaf rack wraz z wymianą, dwóch kabli światłowodowych oraz bezprzewodowych punktów dostępu (AP) do sieci LAN dla Szkoły Podoficerskiej Państwowej Straży Pożarnej w Bydgoszczy zgodnie z charakterystyką przedstawioną w załącznikach nr 6a – 6e do SIWZ w ramach przedsięwzięcia p.t. „Budowa i modernizacja infrastruktury teleinformatycznej, systemów IT”.
Cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wymagany oryginał dokumentu lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagany oryginał dokumentu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia. 3. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Wymagany oryginał dokumentu lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wypełniony formularz ofertowy z załącznikami 6a – 6e, zgodnie ze złożoną ofertą. Wzór stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu. 2. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 ustawy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu. 3. Oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 25a ust. 1 ustawy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania. Wzór stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu. 4. Pełnomocnictwo, jeśli jest wymagane. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie do podpisywania dokumentów przetargowych nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. Wymagany oryginał dokumentu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) terminu realizacji przedmiotu zamówienia - gdy wystąpi konieczność zmiany terminu w związku z wydłużającym się postępowaniem, wcześniejszym zrealizowaniem dostawy lub zaistnieją okoliczności mające wpływ na termin realizacji, a których nie dało się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2) zmiany umowy polegające na zmianie danych Wykonawcy bez zmian samego Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), 3) sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nieodnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, 4) sytuacji, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a korzystnych dla Zamawiającego, 5) zaistnienia omyłki pisarskiej, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację zamówienia oraz powstania niejasności lub rozbieżności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jej jednoznacznej interpretacji, 6) w przypadku zmiany przepisów prawa – dopuszczalna jest tak zmiana umowy, która umożliwi dostosowanie postanowień niniejszej umowy lub przedmiotów umowy i jego wyposażenia do nowych przepisów prawa, 7) ponadto Zamawiający dopuszcza zmiany w zakresie: • procedury odbiorowej przedmiotu zamówienia, • procedury szkoleniowej przedmiotu zamówienia.
IV 4 4 data 2018-08-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Urządzenie bezpieczeństwa punktu styku – UTM
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32424000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis urządzenie bezpieczeństwa punktu styku – UTM – 1 i/lub 2szt.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Licencje
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48219500-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Licencje do posiadanych urządzeń
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Szafy rack
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32422000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Szafy rack 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Kable światłowodowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Kable światłowodowe 2 szt.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Urządzenia sieciowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2018-09-28T00:00:00+02:00
Zalacznik krotki opis Urządzenia sieciowe
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)